Suuhun laukeaminen?

ffds

Miltä tuntuu, kun mies laukeaa suuhun? En ole ex-muijafrendeiltä tullut kysyneeksi.

39

11607

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nesteneiti

      Paljon lämmintä, suolaista limaa suuhun:D Määrä ja maku vaihtelee, se on kivaa! Mutta mahdollista myös tuntea epämiellyttänä jos esim spermaa ryöppyää suoraan nieluun ja paljon, mut sitä oppii nielemään oikealla tapaa ja kielellä ohjaileen. Ja ainahan voi myös sylkeä pois.

    • ffds

      Se on tosiaan kivaa :D Tää varmaan riippuu tyypistä, mutta koetko miellyttävänä, jos mies panee suuhun, ettei se ole niinkään imemistä?

      • nesteneiti

        Joo todellakin riippuu:D ja tuo suupano on musta kans tosi hauskaa paitsi siinä vaiheessa aina pakko laittaa käsillä vastaan jos nahdollista ku se mies oikeasti takoo sua takaraivosta pian läpi ettei tukehdu:D mun lemppari asento tohon hommaan on et itse makaan sängyllä ja mies mun päällä, kalu siis suun kohdalla ja siitä vaaaaaaa. Hah


      • hanskuliini80
        nesteneiti kirjoitti:

        Joo todellakin riippuu:D ja tuo suupano on musta kans tosi hauskaa paitsi siinä vaiheessa aina pakko laittaa käsillä vastaan jos nahdollista ku se mies oikeasti takoo sua takaraivosta pian läpi ettei tukehdu:D mun lemppari asento tohon hommaan on et itse makaan sängyllä ja mies mun päällä, kalu siis suun kohdalla ja siitä vaaaaaaa. Hah

        sinullekkin neuvo, että käytä kättä apuna. itse käytän aina. eikä mies ole kertaakaan valittanut. kerran totesi että ei tarvi niin kovaa puristaa, muuten eimitään. kättä siis liikutetaan kalun ympärillä ylös alas ja suu liikkuu samaan tahtiin. itse olen miehelle sanonut että tukasta voi pitää kiinni, mutta määrään itse tahdin ja jos alkaa väkisin jyskyttään liikaa, niin lopetan homman. ei ole 3,5 vuoden aikana lopettaa, kunnioittaa tahtoani. tuon käden avulla voit itse hallita kuinka syvälle suuhusi kalun otat.


    • ffds

      Mä oon yleensä antanut muijan hoitaa homman, mutta käytännössä siinä on ollut aina vähän molempia, samalla tulee puolivahingossa myös nussittua sinne suuhun :D

      • 10+2

        Voi kun te miehet,antaisittekin muijan hoitaa käytännön hommat ja olisittekin vain vastaanottavana osapuolena!
        Mä en pysty oikeastaan juur siitä syystä suikkia antaan, on pelko aina
        siitä, kun mies panee apinan raivolla.
        Lopussa ain takaraivosta ja hiuksista kiinni pitäen. Sit spermaan meinaa tukehtua, kun ei saa henkeä vedettyä. Kakoa siinä sitten, vedet valuu silmistä ja kurkkuunkin sattuu.
        Mies tuumaa vaan: Sorry, innostuin. Oli se mahtavaa!
        Niin mahtavaa, etten enää suostu kuin tosi harvoin. 2-3 kertaa vuodessa.Ei ole kivaa,ei ja imutukset kyllä loppui.


      • hanskuliini80
        10+2 kirjoitti:

        Voi kun te miehet,antaisittekin muijan hoitaa käytännön hommat ja olisittekin vain vastaanottavana osapuolena!
        Mä en pysty oikeastaan juur siitä syystä suikkia antaan, on pelko aina
        siitä, kun mies panee apinan raivolla.
        Lopussa ain takaraivosta ja hiuksista kiinni pitäen. Sit spermaan meinaa tukehtua, kun ei saa henkeä vedettyä. Kakoa siinä sitten, vedet valuu silmistä ja kurkkuunkin sattuu.
        Mies tuumaa vaan: Sorry, innostuin. Oli se mahtavaa!
        Niin mahtavaa, etten enää suostu kuin tosi harvoin. 2-3 kertaa vuodessa.Ei ole kivaa,ei ja imutukset kyllä loppui.

        laita kätesi väliin hyvä ihminen, niin kulli ei mene niin syvälle suuhun että huonoo tekee. siis käsi kullin tyveen, ympärille esaria liikuttaan(jos sellanen on), ja suullasi vain tehostat ylös alas liikettä. ei siihen ole tarkoitus tukehtua.
        käden avulla pystyt itse hallitsemaan tilannetta. alkuun sanot vaikka miehelle, että ei saa koskea, haluat antaa hälle hyvää, ja hänen tehtävä on olla ja nauttia.


    • ffds

      10 2, vähän yleistät, en ole koskaan tehnyt mitään tuonne päinkään

      • nesteneiti

        Mutta kukapa siinä touhussa ei innostuisi?:D ohjat pitää reilusti kaapata itselleen aina siinä vaiheessa niin ettei just mee niin epämiellyttäväksi jos ukko intoilee liikaa:)


    • ffds

      Komppaan Nesteneitiä

    • 10 2
      Ongelmaas on ehkä ratkaisuna se; et pistät sen "kiihkeän ja tohelon" miehes petiin,alinmaiseksi.
      Kiipeä itse päälle 69 vaikka, jo on kumma jos vielä pystyy riehaantuun liikaa!
      Se olet silloin sinä joka määrää liikken ja syvyyden. Silloin pystyy tosiaan hallitseen homman kokonaan, paitsi.....
      Jos hän kuitenkin on hyvä kielimies...niin sulla saattaa olla vaikeuksia pysyä vauhdissa mukana. Lähellä orkkua mä ainakin luovun suosiolla "nekusta"hetkeksi, etten haukkaa tattia vahingossa makupalaksi!
      Sinä aikana mies saa taas vetäistyä henkeä ja homma alkaa suunnilleen alusta.

    • ffds

      Nesteneidin nielukommenttiin; lähtönopeus vaihtelee ja kyllä se voi mennä nieluun, vaikkei syvälle työntäisikään. Kyllähän tuo aika vauhdilla tosiaan lähti :) Mut se vaihtelee mm lantionpohjan lihasten kunnon mukaan. http://i6.aijaa.com/t/00872/12695291.t.jpg

      • nesteneiti

        No huhh! ;D


    • hanskuliini80

      kiihottavalta, kun on kiusannut miestä ensin hitailla suun ja käden vedoilla. Sperma tuntuu kuumalta purskaukselta suussa, parasta kun on muutaman päivän "lastit" eli täys suullinen ;) pyydän miestä ottamaan hiuksistani kiinni kun huomaan että hänen laukeamisensa on lähellä. silloin hän alkaa työstämään suutani vasten, ja se tuntuu täydelliseltä. ihanaa tehdä rakkaalle hyvää.

      • ... Ja on parasta saada purkaa se muutaman päivän lasti sinne suuhun. Siinä on jotakin niin rietasta. Itse työntelen varovasti myös vauhtia. 69:ssä nainen alla, kun hän makaa, ei pysty hirveästi nostelemaan päätä. Hän pitää munan varresta kiinni ja minä työntelen samalla kun nuolen pillua. Kun alkaa oleen lähellä pitää varoa aina ettei mene liian pitkälle.


      • Anonyymi

        Tykkään ottaa naisen ja pistää polvilleen eteen tai istumaan sängyn reunalle niin, että molemmilla on rento asento. Kulli arkailematta suuhun ja hieman lantiolla vauhtia hiuksista kiinni pitäen ja kun tulee, niin viimeistä tippaa myöden suuhun ja niellen koko lasti ja kullin nuolenta puhtaaksi. Siinä todellakin tuntee olevansa mies ja nainen sinun armoilla, mutta nainen pitä kyllä myös miestään armoillaan hoitamalla hommat kotiin...


    • diggaan siitä

      Vaimoni haluaa että nussin kovaa suuhun. Ei siis halua vain imuttaa vaan pitää että nussitaan kovaa. Saa selvästi jotakin kicksejä siitä. Hyvä niin. Tämä siis lopuksi, kun hän on itse saanut muutaman orgasmin peruspanosta.

    • Hienostonainen

      En ikinä alistuis ottamaan spermaa, virtsaa tai ulostetta suuhun. HYI YÖKK!

      • nesteneiti

        Minusta siinä ei ole ollenkaan mistään alistumisesta kyse..


    • parisp (M)

      Ymmärrän että kysymys on asetettu lähinnä naiselle.
      No ite voin miehenä kertoa miten kokemus miehen suuhunlaukeemisesta on koettu ja voin vain sanoa et kokemuksen arvoinen se että miehen penis suussa tuntuu ekallakertaa jännältä ja tosi kiihottavalta myöskin kun näät miten mies saa orgasmin ja antaa peniksen upota syvemmälle, en olisi uskonut että halusin niellä kaiken mitä sain.
      No nyt täällä muutamille selvennykseksi, että homma lähti pullon pyoritys jutusta toisen parin kanssa, el totuus vai tehtävä ja siinä sitten valitsin tehtävän ja tehtäväksi tuli oletko ottanut suihin mieheltä ja niellyt.
      No ei sitä tullut ajateltua että se näin osuu kohalle ja naiset oli tietysti et tehtävä mikä tehtävä ja ite kyllä myönnän saavana osapuolena olevani hieman alistetussa mielentilassa.

      • pyöriväpullo

        Ne miehet joilla on järkeä päässä eivät ota suihin jos kondomi ei ole päällä. Sitten kun eletään vakaassa parisuhteessa ja ollaan käyty testeissä voidaan kumit unohtaa.


    • ffds

      Nesteneiti ;)

    • Poskihoito munalle69

      Ei minullakaan ole kortsua sen munan piel kun mä otan poskeeni meiheni munan.
      Otan muuten syvälle asti ja kovan munan enkä ota sitä löysänä sisään. Se ei tunnu miltään mienaan löysä muna vaan kova muna joka on lujassa tanassa seisoo kuin tikku pystyssä. Semmonen on hyvä niellä ja runkata poskeen niin kauan kuin sielu sitää. Orkku on lähellä annan lastin mennä vaginaan enkä nieluun.

    • Nysäkalu

      Onneks on pieni kalu niin nainen saa mukavasti otettua kokonaan suuhun, muuthommat onkin sitte eri asia tolla nysällä

    • Poikanen86

      Kyllä se suihin ottaminen on kiihottavaa hommaa varsinki ku ottaa syvälle suuhun, ja saa vielä lastit kurkkuu. Kerran olen vain munaa imenyt koska ole mies.
      Ja silloin pelattii kaverin kans korttii ja häviäjä imi munaa.
      Oli kyl hyvä kokemus ja voi tehä uudestaani;)

    • Syväkurkku

      On pari kertaa tullut mällit suuhun. Se oli sellaista vähän tahmean oloista sammakon kudun oloista siitinnestettä. Nieluun meni siimahäntiä. Spermaa kuten se oikeesti sanotaan. Eka kerralla sitä tuli suuhun en voinut oikein sylkäistäkkään poiskaan oli nieltäävä sperma. Se oli sellaista iahnan lämmintä. Toisella kerralla lasti meni suoraan nieluun oli vähän hankala niellä alas.

    • dfedgryh89

      Tuli tästä keskustelusta mieleen eräs tarina laivalta.

      Naista en ollut saanut moneen moneen kuukauteen joten päätin laivalla iskeä jonkun naisen helpottamaan paineitani. Vanhempi nainen lähti matkaan ja hänelle tuli kerrottua että puutteessa ollaan oltu pitkään. Ensitöikseen nainen otti suihin ja kauaa ei kestänyt kun lasti lähti liikkeelle. Sen sanoin etten naista ole saanut mutta sitä en kertonut etten ole runkannutkaan puoleen vuoteen. Voi sitä sperman määrää. Sitkeästi nainen nieli kaiken ja nuoli vielä puhtaaksi. Kommentti oli että olisit voinut edes varoittaa asiasta.

    • Anonyymi

      Lämmintä nestettä, vähän tahmeaa, maultaan suolaista. Itse olen bi-mies ja muutaman kerran oon ottanu suihin loppuun asti. Kiihottava tunne kun kaveri laukeaa suuhun. Itse tykkään vaikka useimmiten imemisen jälkeen runkkaan lastin ulos.

    • Ihanalta tuntuu itse tykkään kun mies laukeaa suuhun😍

      • Edustat tuossa asiassa vähemmistöä, ihanaa sellaista. Kaikki ei anna laueta suuhun. Se on kumminkin kiihottavaa ja ihanan tuntuista, kun saa sykkiä lastinsa huulten väliin nainen imee viimeisetkin tipat tyhjäksi kullista.


      • kameli kirjoitti:

        Edustat tuossa asiassa vähemmistöä, ihanaa sellaista. Kaikki ei anna laueta suuhun. Se on kumminkin kiihottavaa ja ihanan tuntuista, kun saa sykkiä lastinsa huulten väliin nainen imee viimeisetkin tipat tyhjäksi kullista.

        Just niin 😋


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Just niin 😋

        ... Ja kun on saanut vähään tasaannutettua hengitystä ja nainen vielä hyväilee ja imee hieman veltostuvaa munaa saa päättää session pitkään suudelmaan ja maistaa sen, mitä nainenkin maistaa ja miettiä sitä, kuinka hyvää hän on juuti tehnyt.


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Just niin 😋

        .... panna tietenkin ensin märkään pilluun ihan viime tippaan saakka ja ottaa se limainen kulli sieltä ja työntää suuhun loppukäsittelyyn. ...uhh että tänä aamuna alkoikin tekemään mieli.


      • kameli kirjoitti:

        .... panna tietenkin ensin märkään pilluun ihan viime tippaan saakka ja ottaa se limainen kulli sieltä ja työntää suuhun loppukäsittelyyn. ...uhh että tänä aamuna alkoikin tekemään mieli.

        Hyvältä kuulostaa ☺️


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa ☺️

        Jännä juttu, kun tuokin on toisille ihan kauhun paikka ja eijeijei ja toiselle taas business as usual.


        Kaikkea kannattaa kumminkin kokeilla. Sitten kun on oikein kiimassa, niin homma saattaakin olla ihan pop


      • kameli kirjoitti:

        Jännä juttu, kun tuokin on toisille ihan kauhun paikka ja eijeijei ja toiselle taas business as usual.


        Kaikkea kannattaa kumminkin kokeilla. Sitten kun on oikein kiimassa, niin homma saattaakin olla ihan pop

        Joo näin on ja hirveää kritiikkiä jos jotkut tykkää. Kun meitä on erilaisia


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Joo näin on ja hirveää kritiikkiä jos jotkut tykkää. Kun meitä on erilaisia

        69 asennossa kiihottavaa olla nuoltavana ja nuolla pillua selällään maaten samalla kalu syvällä nielussa välillä kieli leikkii terskalla sitten pieni ratsastus väliin ja loppuksi nuollaan orkut tunne kun kalua imetään ja lasti räjähtää ja imentä jatkuu on parasta joskus kun imentä jatkuu saatta kalu nousta uuteen erektioon wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        69 asennossa kiihottavaa olla nuoltavana ja nuolla pillua selällään maaten samalla kalu syvällä nielussa välillä kieli leikkii terskalla sitten pieni ratsastus väliin ja loppuksi nuollaan orkut tunne kun kalua imetään ja lasti räjähtää ja imentä jatkuu on parasta joskus kun imentä jatkuu saatta kalu nousta uuteen erektioon wej

        En voi muuta kuin yhtyä mielipiteeseen. Nuolen niin pillun kuin perseenkin, sitä mukaa, mitä nuoltavaksi tarjotaan. Kiva, kun hyvästä paikasta nuolemalla tulee samalla vastine munaan... mums mums... vähän siemailee samalla pyllyä kun kieli on klitalla ja alkaa nainen kiemurtelemaan päällä, niin äkkiä tulee itseltäkin...ihana tunne antaa mennä vaan sinne suuhun, kun nainenkin on valmiiksi kiimassa...

        Tuota ei ole testattu että jos vaan jatkaa 🤔 Sehän pitäisi päästä kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Miehenä sanon,että jos mies on loppusuoralla ja nainen ottaa suihin,niin seimi räjäyttää tajunnan. Upeita laueta vahvassa imussa suuhun

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe