Oon ihastunut tai rakastunu yhteen poikaan jonka kanssa jutellaan joka päivä netissä ja ollaan tosi läheisiä silleensä, että sanotaan toisiimme ihanaks ja pusumerkkejä ymym. kaikilta sen kavereilta kuulee et se tykkäis musta tai no kaikki epäilee et meillä on juttua ku jutellaan joka ikinen päivä milloin vain satutaan olemaan onlinessa.
Poika ei ole kuitenkaan koskaan sanonut tykkäävänsä minusta sillätavalla, vaikka monesti on sanonut että hänellä on kerrotavaa mut sitten ei ookkaan kertonu.
En ite uskalla kertoo koska se ois kauheen noloo jos hää oiski vaan silleen okeii tai you know hiljaa. Pelkään että meiän välit menee ja sit ois kauheen noloo alkaa sen jälkeen puhumaan silleen normaalisti.. Kehtaanko kertoo hänelle vai oonko hiljaa ja ootan et hää kertoo jos on kertomassa? Mitä teen? Auttakaa.
rakastunut tarvitsee apua
3
<50
Vastaukset
Kannattaa kertoo tai voit katua sitä jälkeenpäin :)
- kkkkko
Kerro pois vaan. Et voi olettaa, että pojan pitäisi kertoa ensin. Jos haluat kertoa, kerro. En nää mitään probleemaa.
Ja ei, et rakasta poikaa. Sä kyllä tiedät kun rakastat jotain ihmistä, se ei ole "ihastunut tai rakastunut".
Mut anyway, sinuna sanoisin, _jos_ poika nyt ei olisikaan samaa mieltä, niin sitten ainakin tietäisi ja voisit katsella muualta. Se oikeasti helpottaa kun saa sen sanottua, joskus kun olen saanut pakit olen ollut vain tyytyväinen, että voin antaa olla.
Ja luulen pojan pitävän susta ton tekstin perusteella, kerro sinä ensin kun poikaa selkeästi ujostuttaa. - lifemocker
onko teillä välimatkaa vai asutteko samassa kaupungissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182423
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1762313Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1251123- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2211056Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37900Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32814- 132800
- 43734