Cmore play palvelun tekstitys ei ole toiminut viikkoihin

Toivo mennyt

Älkää ihmeessä hankkiko canal digitalia / cmore palvelua
Tälläkin hetkellä palvelussa jo viikkoja cmore play palvelussa
Tekstitys ei toimi sekä myös osa go filminvuokrauspalvelun tekstityksistä ei toimi
Korjauksesta ei kerrota mitään aikataulua..... Ei hyvää toimintaa. Laskut kyllä pyörivät

12

403

Vastaukset

  • C More ja Canal Digital eivät ole samaa firmaa joten eivät liity toisiinsa!

    • Aivan, asia on, että ovat eri firmoja mutta kuluttajan kannalta kaikki kommunokointi tapahtuu canal digitalin kautta mm. Laskutus, mikä pitää sisällän ko. Cmore fimipalvelut. Joten kuluttaja ei voi eikä näe eroa firmoissa. Myöskin nettisivut ovat yhteiset.


    • Toivo mennyt kirjoitti:

      Aivan, asia on, että ovat eri firmoja mutta kuluttajan kannalta kaikki kommunokointi tapahtuu canal digitalin kautta mm. Laskutus, mikä pitää sisällän ko. Cmore fimipalvelut. Joten kuluttaja ei voi eikä näe eroa firmoissa. Myöskin nettisivut ovat yhteiset.

      "Myöskin nettisivut ovat yhteiset. "

      Ei pidä paikkaansa, C Morella on omat nettisivut ja Canal Digitalilla omansa!

      "Joten kuluttaja ei voi eikä näe eroa firmoissa."

      Täytyy olla kyllä aika tyhmä asiakas jos nuo kaksi eri firmaa sotkee toisiinsa!
      Canal Digital on pelkästään operaattori joka myy ja välittää muiden yhtiöiden kanavia, onhan tuo C More saatavilla mm. kaapelissa ja antenniverkossakin eikä siellä ole mitään tekemistä Canal Digitalilla!


  • Sama vaikka sotkisikin nää canal hommat,ottaisi itteäsikin varmasti kupoliin jos tekstitykset ja muut ei toimi,kuitenkin joudut maksamaan.

    • Juuri noin, olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa . Tuo asia on täysin saivartelua jos vain asiakas asioi AINA vain ja ainoastaan Canal Digitalin kanssa oli asia mikä tahansa. Vastuu on aina viime kädessä myyjällä, joka myy näitä tuotteita olivatpa ne Cmorea tai jotain muuta kanavapakettia ja laskuttaa siitä asiakkaalta rahaa


    • Toivo mennyt kirjoitti:

      Juuri noin, olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa . Tuo asia on täysin saivartelua jos vain asiakas asioi AINA vain ja ainoastaan Canal Digitalin kanssa oli asia mikä tahansa. Vastuu on aina viime kädessä myyjällä, joka myy näitä tuotteita olivatpa ne Cmorea tai jotain muuta kanavapakettia ja laskuttaa siitä asiakkaalta rahaa

      Ei sitten tullut mieleen että ehkä se tekstitysongelma onkin lähetyspäässä elikkä C Moren pääkallopaikalla? Turhaa sitä on Canal Digitalia haukkua jos C More töppäilee!
      Useimmiten nimittäin tekstitysongelmat on keskittyneet juuri C Morelle. C Morea edustaa Suomessa MTV Media joten sinne vaan reklamaatiota!


    • totuus esiin kirjoitti:

      Ei sitten tullut mieleen että ehkä se tekstitysongelma onkin lähetyspäässä elikkä C Moren pääkallopaikalla? Turhaa sitä on Canal Digitalia haukkua jos C More töppäilee!
      Useimmiten nimittäin tekstitysongelmat on keskittyneet juuri C Morelle. C Morea edustaa Suomessa MTV Media joten sinne vaan reklamaatiota!

      Hei, vielä kerran vastaan edelliselle: Et tainnut kuitenkaan lukea edellistä vastaustani tarkkaan. Myyjänä toimii Canal Digital. Tällöin he ovat kyllä 100 % varmuudella myymistään tuotteista oli se vika sitten niissä tai ei. Eli myyjän velvollisuus on korjata vika eikä asiakkaan velvollisuus ole missään tapauksessa lähteä etsimään mahdollista toisen tai kolmannen asteen myyjän sisältötuottajaa.


    • Toivo mennyt kirjoitti:

      Hei, vielä kerran vastaan edelliselle: Et tainnut kuitenkaan lukea edellistä vastaustani tarkkaan. Myyjänä toimii Canal Digital. Tällöin he ovat kyllä 100 % varmuudella myymistään tuotteista oli se vika sitten niissä tai ei. Eli myyjän velvollisuus on korjata vika eikä asiakkaan velvollisuus ole missään tapauksessa lähteä etsimään mahdollista toisen tai kolmannen asteen myyjän sisältötuottajaa.

      Luin kyllä mutta et sinä voi myyjää syyttää jos vika on jossain muualla! Tajua jo!


    • tajua jo kirjoitti:

      Luin kyllä mutta et sinä voi myyjää syyttää jos vika on jossain muualla! Tajua jo!

      Kun itse olet mitä ilmeisemmin canal digitalin edustaja luulisi sinun ymmärtävän jotakin asiakkaan ja myyjän välisistä sopimuksista ja myyjän vastuista. Olisi ehkä mukavaa nähdä Canal Digitalin edustalta hieman asiallisempaa tekstiä.


    • Toivo mennyt kirjoitti:

      Kun itse olet mitä ilmeisemmin canal digitalin edustaja luulisi sinun ymmärtävän jotakin asiakkaan ja myyjän välisistä sopimuksista ja myyjän vastuista. Olisi ehkä mukavaa nähdä Canal Digitalin edustalta hieman asiallisempaa tekstiä.

      En ole Canal Digitalin edustaja vaan sen asiakas. Enkä minä hauku myyjää jos tavara on virheellinen, toki myyjä on velvollinen välittämään tiedon tavaran tuottajalle jos virhe löytyy!


  • tcl kanavalla ei tuu ollenkaan tekstitystä mikä taas antenniverkossa tulee?

  • Ai jai , ettei nyt taas haukuttasi väärää puuta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.