Olen itse sijoittajana Lainaaja.fi:ssä ja ollut erittäin tyytyväinen saamiini tuottoihin. Palvelu- ja asiakaspalvelu pelaa todella hyvin, tarkkaan luokitellut hakemukset takaavan luotettavan takaisinmaksun eikä näin ollen kuka tahansa pääse lainaa hakemaan toisin kuin taas Fixurassa jonne olen jonkun verran rahaa menettänyt koska hakijat jättäneet lainan maksamatta. Suosittelen kaikkia kokeilemaan ja ennen kaikkea tukemaan hyvää ja toimivaa palvelua. Minimisijoitus 1000 euroa Lainaaja.fi:hin ennen kuin voi sijoittaa luokiteltuihin hakemukseen, muihin onnistuu pienempikin summa. Voin rehellisesti sanoa että olen tienannu satoja euroja vuodessa palvelun kautta kun hajauttanut sijoitukset järkevästi.
Lainaaja.fi
2
166
Vastaukset
- SormenKatkoja
Saakos tuolta selville kenelle lainaat rahojasi ja kuka jättää maksamatta? Jotta osaa kohdistaa perinnän.
- Juuhpuuh
Taitaa olla puljun perustaja täällä mainostamassa. Koska lainaajat ovat todennäköisesti menossa ulosottoon ja kääntävät ennen sitä joka kiven, voi tuotot unohtaa suurien luottotappioiden valossa. Jotain kertoo sekin, että palvelun aloittaessa ei ollut tuota 1000e minimisijoitusta vaan olikohan 100e. Kohta varmaan alkavat agressiivisesti markkinoimaan kuten Alexandria..
Jos sen sijaan haluat LAHJOITTAA rahaa jollekin asiansa sössineelle luurerille sekä palvelun perustajalle, ole hyvä vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418