Kertokaapas nyt millainen laatuvaikutelma on alkanut muovautumaan PRC:ssä tehdyistä Volvoista. Naapurissa Volvo-kuski, joka ainakin välttää aihetta kuin ruttoa. Mutta täällä on ehkä helpompi avautua, joten antaa kertoa...
Kuinka on laatu Pee R Ceessä tehdyissä Volvoissa?
20
207
Vastaukset
- Yst.Kyylä
Pentti-polo, muista indikatiivi alkaa-verbin jälkeen. Ja persoonan indikoiminen imperatiivissä.
- KyyläMyös
Juu. Pentillä kielipieru per virke...
- laatua-
Eipä ole Kiinassa tehtyjä Volvoja Suomessa vielä näkynyt. Laatuvaikutelma Volvoissa on parempi, kuin monessa muussa merkissä. Ei tarvitse, kuin koeistua Volvo niin eron huomaa esim. Skodaan.
- hyviä ovat
älä Skodaa moiti. Ovat vaan siellä halvemmasta luokasta ja omassa luokassaan yhtä hyviä suhteessa kuin Volvot omassa ylemmässä luokassaan.
- laatua-
hyviä ovat kirjoitti:
älä Skodaa moiti. Ovat vaan siellä halvemmasta luokasta ja omassa luokassaan yhtä hyviä suhteessa kuin Volvot omassa ylemmässä luokassaan.
Enhän Skodaa edes moittinut. Jostainhan tuo hintaero autojen välille tulee. Laatu maksaa. Ja laatu ei tarkoita pelkästään auton vähävikaisuutta.
- iigiojegoj
On se hienoa kun Geeli-laatu jyllää! Be proud!
- gdfgfdgdfgdfgdf
Ja sinulla paskahousu ei ole rahaa ostaa tuota laatua.
- uerduf
gdfgfdgdfgdfgdf kirjoitti:
Ja sinulla paskahousu ei ole rahaa ostaa tuota laatua.
Ei ole rahaa. Mutta niitä vähiäkään en Kiinan suuntaan kusisi paskiaisille.
- nolopaskasikaolet
uerduf kirjoitti:
Ei ole rahaa. Mutta niitä vähiäkään en Kiinan suuntaan kusisi paskiaisille.
No älä sitten aja kunnon autolla. Tyydy vaikka Tojotaan.
- P e n t t i
Se oli testi. Pentti analysoi tuloksia.
- Geely my ass
Täällä urpot lukee 7-päivää lehteä, tarinoita tuksusta ja ihmettelee kiinan volovoja.
KAIKKI euroopassa myytävät vollet tehdään gööteporissa tai pelgian kentissä, CAPISH? Tammikuussa lanseerattavat uuden sukupolven huippukoneet 120-306hp tehdään kaikki ruåtsissa, jossa ne on myös suunniteltu - kiinan rahalla kyllä- so what?
2l koneen bloki on kaikissa bensa/dieselmoottoreissa sama, nerokasta eikö? Esim uusi D4 181hp/400nm uudella 8-vaihteisella lootalla on saanut lehdistöltä suitsutusta. V60 kopassa 0-100 7,6s 4,2L/100 & C02 111G! repikää siitä :-) - morgan
Stanley investointipankki myi geelin osakkeet hinnalla millä hyvänsä kun ei usko tuotteisiin on uudet moottorit tai ei! Volleja myytiin maailmanlaajuisesti viimme kuussa vaivaiset 40000 t kpl! Nappikauppaa
- kakka morgan
Ja tietosi ovat yleisen wc:n seinältä.
- Geely your ass
Ei täällä osakkeista puhuta, vaan moottoreista. Volvolla on vaan paletti kunnossa ja se kiilaa isojen sakumakkara koneiden ohi arvoissa. Enkä tässä parjaa niitä, bemarilla varsinkin ja miksei meselläkin on hyviä koneita, mese alkaa vaan jäädä tässä kisassa jälkeen! Kehittävät varmasti jotain uutta. Todennäköisesti päivitän D5 tuohon uuteen, kun tulee tehoversioita. Bensapuolella tulee ainakin turbo/kompura 306hp :-) Uudesta 4 pyttisestä D5 tulee 230hp versio. Mulla on nyt 238hp/485nm....., kulkee ;-) Nappikauppaahan tää auton osto on......
- tiisselivolvo
Geely your ass kirjoitti:
Ei täällä osakkeista puhuta, vaan moottoreista. Volvolla on vaan paletti kunnossa ja se kiilaa isojen sakumakkara koneiden ohi arvoissa. Enkä tässä parjaa niitä, bemarilla varsinkin ja miksei meselläkin on hyviä koneita, mese alkaa vaan jäädä tässä kisassa jälkeen! Kehittävät varmasti jotain uutta. Todennäköisesti päivitän D5 tuohon uuteen, kun tulee tehoversioita. Bensapuolella tulee ainakin turbo/kompura 306hp :-) Uudesta 4 pyttisestä D5 tulee 230hp versio. Mulla on nyt 238hp/485nm....., kulkee ;-) Nappikauppaahan tää auton osto on......
Bensakoneessa kompura/turbo.
Niin oli Jetassakin, jonka omistin,oikein kaksoisahdettu tsih tsih.
En ikinä enää sorru samanlaiseen..
- talousuutisissa
Oli juttua texti tw:ssä kolmos kanavalla ota selvää!!
- vai tw:ssä hehe
Jutut kuin rahattomalla lehmän ostajalla eiosaa edes edes oikein kirjoittaa mutta yritä,yritä.
- vai eiosaa heh,heh
joo opettele vaan kuule kirjoittelemaan kait se GEELY sokaisee olvon omistajat!!!
jutut kuin rahattomalla lehmän ostajalla? - ämis
vai eiosaa heh,heh kirjoitti:
joo opettele vaan kuule kirjoittelemaan kait se GEELY sokaisee olvon omistajat!!!
jutut kuin rahattomalla lehmän ostajalla?Niin olen masennuksen kourissa ja härnään eri sivuilla nautinnosta.
- usko!!
merkkiin tai firmaan loppuu kyllä siinä vaiheessa kun oskkeita myydään alehintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579