Kiskanmyyjää...

Iso Dee

Tämä tapahtui mulle 2 kuukautta sitten eli voin vakuuttaa että tää on totta!

No kaikki alkoi kun lähikiskalle saatiin uusi myyjä. Vanha myyjä olikin jo 60 iässä ja jätti kiskanmyyjän työt ja kiskalle tuli uusi about 25vee seksikäs nainen nimeltä Sanna joka muutti myös naapuriini.

Päätin siitä sitten kerran mennä siihen kiskalle tekemään vähän raviveikkauksia ja siellä olikin jo tämä uusi myyjätyttö. Tein raviveikkaukseni ja menin kassalle maksamaan. Myyjävosu oli laittamassa keskiolusia viileäkaappiin ja sain katsella häntä hetkisen.

Katsellessani häntä huomasin hänen upean takamuksensa! "Ei jumalauta miten upea perse!" ajattelin ja kyrpäni heräsi henkiin. Myyjävosu huomasi minut siinä kassalla ja huomasi myös kuinka mun huosujen etumus pullotti! Hänen huulilleen tuli iso hymy kun huomasi pullotukseni. Menin ihan noloksi ja naamani muuttui tomaatin väriseksi ja pullotus housuissani lakkasi! "20 euroo!" myyjä sanoi. Olin antamassa hänelle rahat ja huomasin taas jotain uutta nimittäin hänen suuret rintansa(hänellä oli melko tiukka t-paita) ja kyrpäni rupes taas seisomaan! "Etkös sä asu mun naapuris?" hän kysyi. Vastasin että joo asun. "Kuule kun mun pesukone vähän reistailee! Ymmärrätsä niiden päälle mitään? Voisitko tulla tsiigaa sitä tänään illalla?" hän kysäsi. "Joo voisinhan mä tulla... mihi aikaan?" "Tuu illalla kymmeneltä! Mä pääsen sillo duunist." myyjävosu sanoi ja esitteli itsensä Sannaksi. "Okei mä tuun kymmeneltä sitte!" sanoin ja lähdin pois kiskalta.

Kotiin päästyäni menin vessaan runkkaamaan. Oli hän sen verran kiihottava näky ja nyt pääsin vielä hänen luokseen käymään. Paskahomma oli kyllä se että pesukoneista en ymmärtänyt mitään...

Kello tuli kymmenen ja menin hänen ovelleen. Soitin ovikelloa ja hän tuli avaamaan. Kun hän tuli avaamaan hänellä oli yllään vain t-paita ja punaiset stringit! Kyrpäni nousi seisomaan taas kerran...

No menin kylppäriin katsomaan pesukonetta enkä ymmärtänyt siitä mitään että mikä siinä on paskana. Sanna sanoi että se ei vaan käynisty ja meni pois kylppäristä. "Kuule öööh Sanna ehkä sun kantsis soittaa putkimiehel..." tämän sanottuani huomasin pyykkikorin jossa näytti olevan paljon rintsikoita ja stringejä! Otin pyykkikorista yhdet stringit ja nuuhkaisin niitä! Ei helvetti että tuoksui hyvälle ne stringit! Rupesin ajattelemaan että ehkä Sanna oli runkannut niihin stringeihin ja se sai kyrpäni kyrpäni taas nousemaan niin että rupes tuntuu farkuissa aika tiukalta...

Avasin housuni ja oin bokserit kovat kyrpäni päältä pois! Sitten rupesin miettimään että mitä jos Sanna tulee?! Mutta stringien ihana tuoksu sai mut runkkaamaan kyrpääni ja nuuhkimaan Sannan stringejä.

Sitten kävi se mitä pelkäsin:Sanna tulee kylppärin ovelle ja näkee minut kyrpäni ja Sannan stringit käsissä. Sanna alkaa hymyilemään ja ottaa paitansa pois!

Sanna tulee luokseni ja tuijotan hänen isoja rintojaan! Hän kysyy että haluaisinko naida häntä?
"Tottakai haluan!"vastaan ja pitemmittä puheitta hän ottaa kyrpäni suuhunsa ja rupeaa imemään sitä! "Vittu multa tulee kohta!"sanon mutta Sannaa se ei haittaa. Oikealla kädellään hän runkaa kyrpäänii ja imee samalla rajusti mutta se tuntuu helvetin hyvältä ja saan orkun ja runsas lastini lentää hänen suuhunsa jonka hän kaiken nielee! Hän nousee seisomaan ja työntää käteni hänen märkien stringiensä sisään. Hän työntää sormeni pilluunsa ja sanoo hymyillen "Sun vuoros...!

Haluatteko lisää...?

5

10571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ou jee

      lisää vaan niin pian kuin mahdollista

      • ou no

        tää oli ihan paskaa. please älä skrivaa enää.


      • nej
        ou no kirjoitti:

        tää oli ihan paskaa. please älä skrivaa enää.

        hirveetä paskaa...Lopeta ajoissa.


    • * Härkä vm. -88 *

      Saanen epäillä, että kyseinen tarina on tosi...

    • sex boy

      On se ihmeellistä kun näet persustan niin jo "jortikka" on pystössä. Saanen epäillä tarinan todenperäisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe