Jos RKP haluaa lisää syyrian pakolaisia suomeen

tiedossa ollut

23

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On muitakin maita

      Ton maan asiat ei liity meidän maahamme.

      • ei pakolaisille

        Jostain syystä vaan ruotsin tekemisiä tässä maassa jatkuvasti kyylätään,ei tosin kieliasioiden suhteen.


      • rautaako?

        Tottakai liittyvät. He ovat tottuneet maahanmuuttajiin, ja maahanmuuttajia kohdellaan aika hyvin. Se tarkoittaa että moni suomalainen maahanmuuttaja saattaa muutta sinne heti kun omilla jalolla pysyy pystyssä. Meille jää ne joita väheiten kaivataan ja meiltä lähtee ne joita tarvitsissimme.

        Tarvitsisimme muutaman vuoden sisällä varovaisesti arvoituna 100.000 maahanmuuttajaa enemmän nykytahtiin verrattuna.

        Myös humanitäärisen maahanmuuton suhteen olemme törkeitä vapaamatkustajia Länsi-Euroopassa.


      • p.ersu

        "On muitakin maita"

        "Ton maan asiat ei liity meidän maahamme"

        Ei liity, ei.
        Sotikoot syyrialaiset niin pitkään kuin puhtia riittää.
        Ei yhtään sodan henkisesti vammauttamaa psykoa tänne
        riehumaan ja raiskaamaan.


      • seon moro

        Valitettavasti on avoin raja, eikä matkakaan kestä kauan. Viikonloppumatkustajat kertovat karua kieltä, että virta on kova tänne päin...


    • rautaako?

      "Jos RKP haluaa lisää syyrian pakolaisia suomeen"

      Ei tuossa mainittu syyrialaiisa sanallakaan.

      Syyria on pitkään ollut hyvin sekulaarinen ja suurella osalla on ihan hyvä kolutus. Ovat myös kohtalaisen kielitaitoisia. Nyt on muistettava että Syyrian sisällissota on keskittynyt kaupunkeihin, jossa ihmisten kolutustaso on huomattavasti parempi kuin maaseudulla.

      Ainoa tuntemani syyrialainen kääntyi Suomeen tultuaan kristinuskoon koska suomalaisen vaimon perhe oli siltä osin ahdasmielinen. Hän on nykyään yrittäjä ja työllistää kymmenkunta henkilöä.

      "Muslimitaustaiset murskaavan yliedustettuina raiskaustilastoissa."

      Tämä hujari antaa ymäärtävänsä että kaikki luvut ovat BRÅ:n lukuja, mutta
      sivun lopussa on linkki selityksiin miten tämä tilastoväärentäjä oli oikeita tilastoja väärentänyt:

      "Allt detta hade klargjorts om Brå hade gjort en seriös uppföljning 2005, men de gjorde inte det."

      Ja sitten tämä huijari tekee omat laskelmansa, jotta tilastot olisvat hänen mieleisensä. Soini on muuten sanonut ettei Perususomalaisia missään nimessä saa verrata Ruotsin SD:n. Tämä on siis heikeäläisten pläjäys.

      • älä ole pelle

        Et sä musurakastaja pääse saivartelemalla mihinkään,ja todennäköisesti tiedät mikä tilanne on ruotsissa raiskausten suhteen,eli muslimit raiskaavat ja paljon.Mutta esim. suomalaiset ei(ruotsissa).

        Eikä tuo tilasto ole suinkaan ainoa,mutta saman asian ne kuitenkin kertovat.Ruotsin valtamediahan ei halua tuollaisia tilastoja julkaista,koska ne on liian ikäviä.

        Tästä voit sitten lukea parin puolueettoman asiantuntijan raporttia ruotsin tilanteesta,mitä tulee pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin.

        http://www.newsmill.se/artikel/2013/03/11/sverige-klarar-inte-s-stor-invandring

        Sun höpötyksille rautaako saa nauraa ja niille nauretaan.


      • älä ole pelle kirjoitti:

        Et sä musurakastaja pääse saivartelemalla mihinkään,ja todennäköisesti tiedät mikä tilanne on ruotsissa raiskausten suhteen,eli muslimit raiskaavat ja paljon.Mutta esim. suomalaiset ei(ruotsissa).

        Eikä tuo tilasto ole suinkaan ainoa,mutta saman asian ne kuitenkin kertovat.Ruotsin valtamediahan ei halua tuollaisia tilastoja julkaista,koska ne on liian ikäviä.

        Tästä voit sitten lukea parin puolueettoman asiantuntijan raporttia ruotsin tilanteesta,mitä tulee pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin.

        http://www.newsmill.se/artikel/2013/03/11/sverige-klarar-inte-s-stor-invandring

        Sun höpötyksille rautaako saa nauraa ja niille nauretaan.

        Noille ruotsidemokraattien tilastoille voisi nauraa, mutta kun muistelee heidän törttöilyitään, kuten maahanmuuttajien kimppuun rautakankien kanssa käymistä, kanssa, niin ei naurata, ennemmin itkettää. Ovat myös säännöllisesti jääneet kiinni siitä, että heidän tilastonsa eivät perustu faktoihin. Ruotsidemokraattien tekstiä näyttää tuo älä ole pelle.nimimerkinkin linkki olevan.


      • hehehehehe
        ahvennainen kirjoitti:

        Noille ruotsidemokraattien tilastoille voisi nauraa, mutta kun muistelee heidän törttöilyitään, kuten maahanmuuttajien kimppuun rautakankien kanssa käymistä, kanssa, niin ei naurata, ennemmin itkettää. Ovat myös säännöllisesti jääneet kiinni siitä, että heidän tilastonsa eivät perustu faktoihin. Ruotsidemokraattien tekstiä näyttää tuo älä ole pelle.nimimerkinkin linkki olevan.

        Ruotsissa tiedetään ihan hyvin että muslimit ovat raiskaustilastojen kärjessä,itse ruotsi on maana raiskaustilastojen kärjessä euroopassa.

        Ruotsin vankilat ovat täynnä muslimeita ja muita mustia - se on faktaa.

        Eräs tuttuni työskenteli aiemmin Huddingen "häktissä",hän kertoi että yhtään valkoista vankia ei porukassa ollut.

        Joten älkää olko idiootteja vaikka muslimirakastajia olettekin.


      • rautaako?
        älä ole pelle kirjoitti:

        Et sä musurakastaja pääse saivartelemalla mihinkään,ja todennäköisesti tiedät mikä tilanne on ruotsissa raiskausten suhteen,eli muslimit raiskaavat ja paljon.Mutta esim. suomalaiset ei(ruotsissa).

        Eikä tuo tilasto ole suinkaan ainoa,mutta saman asian ne kuitenkin kertovat.Ruotsin valtamediahan ei halua tuollaisia tilastoja julkaista,koska ne on liian ikäviä.

        Tästä voit sitten lukea parin puolueettoman asiantuntijan raporttia ruotsin tilanteesta,mitä tulee pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin.

        http://www.newsmill.se/artikel/2013/03/11/sverige-klarar-inte-s-stor-invandring

        Sun höpötyksille rautaako saa nauraa ja niille nauretaan.

        "Et sä musurakastaja pääse saivartelemalla..."

        Oliko sinulla jotain sanottavaa vai oireiletko vain.

        "ja todennäköisesti tiedät mikä tilanne on ruotsissa raiskausten suhteen"

        Eri kansan ryhmissä 88-95% ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Minä tiedän suurinpiirtein tilanteen raiskausten suhteen, siksi tiedän että aloittajan linkittämä oma versio on huttua. Onneksi hän linktti myös kyseisen viranomaisen laskelmat, jotta me jotka haluamme tietää totuuden eikä propagandaa saa käsityksen asiasta.

        "Tästä voit sitten lukea parin puolueettoman asiantuntijan..."

        Guuglaa sana puolueeton! Newsmill...voi reppanaa. Sehän on blogi- ja chatti-läjä. Omia mileipiteitä vailla edes toimituksellista laaduntarkkailua. Tää on niiin tätä.


      • hehehehehe kirjoitti:

        Ruotsissa tiedetään ihan hyvin että muslimit ovat raiskaustilastojen kärjessä,itse ruotsi on maana raiskaustilastojen kärjessä euroopassa.

        Ruotsin vankilat ovat täynnä muslimeita ja muita mustia - se on faktaa.

        Eräs tuttuni työskenteli aiemmin Huddingen "häktissä",hän kertoi että yhtään valkoista vankia ei porukassa ollut.

        Joten älkää olko idiootteja vaikka muslimirakastajia olettekin.

        Jaa-a, kaikkea sitä olen ollut, mutta nyt sitten olen muslimirakastajakin. Ei olisi nyt ihan tullut mieleen itselle. Mutta sen voin sanoa, että ruotsidemokraatteja en rakasta. Heidän aatteensa on vastoin kaikkea, mihin minä uskon. Muslimeja on seka hyviä että pahoja (kuten kristittyjäkin), joten aika vaikea on sanoa että joku rakastaa kaikkia muslimeita, jos sitä tarkoitat. Muslimimiestä minulla ei ole koskaan ollut, joten henkilökohtaisella tasollakaan nimitys ei sovi. Joten en ymmärrä väitettäsi.


      • odotan innolla
        rautaako? kirjoitti:

        "Et sä musurakastaja pääse saivartelemalla..."

        Oliko sinulla jotain sanottavaa vai oireiletko vain.

        "ja todennäköisesti tiedät mikä tilanne on ruotsissa raiskausten suhteen"

        Eri kansan ryhmissä 88-95% ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Minä tiedän suurinpiirtein tilanteen raiskausten suhteen, siksi tiedän että aloittajan linkittämä oma versio on huttua. Onneksi hän linktti myös kyseisen viranomaisen laskelmat, jotta me jotka haluamme tietää totuuden eikä propagandaa saa käsityksen asiasta.

        "Tästä voit sitten lukea parin puolueettoman asiantuntijan..."

        Guuglaa sana puolueeton! Newsmill...voi reppanaa. Sehän on blogi- ja chatti-läjä. Omia mileipiteitä vailla edes toimituksellista laaduntarkkailua. Tää on niiin tätä.

        Onko etnologian professori ja sosionomi ihan vaan omasta päästään keksineet tuon jutun,no ei,vaan he ovat tutkineet asiaa ja kirjoittaneet siitä kirjan "invandring och mörkläggning".

        Ruotsisshan pimitetään tietoja näistä asioista.

        Voi voi kun rautaako hur.ri menettää hermonsa.Mutta kuten moderat-politiitikko Olle Engström sanoi,ruotsi on 20-30vuodessa menettänyt täysin kontrollin,terrorismi,väkivalta ja rikollisuus tulee vaan kasvamaan.Tien päässä kenties odottaa jopa sisällissota eri uskontokuntien välillä.

        Ruotsi tulee oleen ku-sessa myöhemmin,siitä lyön mitä tahansa vetoa.


      • rautaako?
        hehehehehe kirjoitti:

        Ruotsissa tiedetään ihan hyvin että muslimit ovat raiskaustilastojen kärjessä,itse ruotsi on maana raiskaustilastojen kärjessä euroopassa.

        Ruotsin vankilat ovat täynnä muslimeita ja muita mustia - se on faktaa.

        Eräs tuttuni työskenteli aiemmin Huddingen "häktissä",hän kertoi että yhtään valkoista vankia ei porukassa ollut.

        Joten älkää olko idiootteja vaikka muslimirakastajia olettekin.

        "Ruotsin vankilat ovat täynnä muslimeita ja muita mustia - se on faktaa."

        Guuglaa "fakta".

        "Eräs tuttuni työskenteli aiemmin..."

        Jep, jep.

        "Joten älkää olko idiootteja vaikka muslimirakastajia olettekin. "

        Ainoa tosiuksovainen täällä olet sinä. Valitettavasti uskot väärää profeettaa. Mertarisi on pelkkä itskäs opportunistinen feikki joka käyttää sinua vaalikarjanaan saadakseen hyväpalkatun duunin sinun piikkiisi. Ja minun.


      • rautaako?
        odotan innolla kirjoitti:

        Onko etnologian professori ja sosionomi ihan vaan omasta päästään keksineet tuon jutun,no ei,vaan he ovat tutkineet asiaa ja kirjoittaneet siitä kirjan "invandring och mörkläggning".

        Ruotsisshan pimitetään tietoja näistä asioista.

        Voi voi kun rautaako hur.ri menettää hermonsa.Mutta kuten moderat-politiitikko Olle Engström sanoi,ruotsi on 20-30vuodessa menettänyt täysin kontrollin,terrorismi,väkivalta ja rikollisuus tulee vaan kasvamaan.Tien päässä kenties odottaa jopa sisällissota eri uskontokuntien välillä.

        Ruotsi tulee oleen ku-sessa myöhemmin,siitä lyön mitä tahansa vetoa.

        "Onko etnologian professori ja sosionomi ihan vaan omasta päästään keksineet tuon jutun,no ei,vaan he ovat tutkineet asiaa ja kirjoittaneet siitä kirjan "invandring och mörkläggning"."

        Jep. Ja meillä on yksi kuolleiden kirkkokielien tutkija joka myös on kirjoittanut yhtä sun toista, muttei juuri mitää paikkansa pitävää.

        Vai että oikein etnologian professori. Vau!

        "Ruotsisshan pimitetään tietoja näistä asioista."

        Tuskinpa. Mutta tuollaista kun väittää niin salaliittoteorioihin mielellään usj´kovat hyökkäävät heti paikalle. Kirjamyyntiä voi edistää muutamalla sopivalla blogikirjoituksella.

        "Mutta kuten moderat-politiitikko Olle Engström sanoi,ruotsi on 20-30vuodessa menettänyt täysin kontrollin"

        Olin sitten kuinka hermoni menettänyt tahansa, niin sen tiedän että Ruotsi ei ole millään alueell täysin menettänyt kontrollin. Ruotsilla on Euroopan ylivoimaisesti toimivin integraatiopolitiikka. Ruotsin kansa on jopa ylpeä siitä että he onnistuvat kääntämään suuren tulijamäärän kurjuuden voitokseen.

        Niin, ja Ruotsilla ei siis ole kestävyysvajetta - hyvin pitkälle juuri maahanmuuttopolitiikkansa ansiosta. Ilman Ruotsin maahanmuuttopolitiikkaa meidän kestävyysvaje olisi vielä suurempi. Mutta onneksi Ruotsi otti pysyvästi vastaan noin 8% meikäläisitä aikanaan - pääosin juuri suurten ikäluokkien kansalaisia. Tämä suuren ikäluokkien lisäys hoituu heillä myöhemillä mahhanmuttajilla.

        Ruotsi siis hoitaa omansa ja suuren osan meidänkin kestävyysvajeesta. Maahanmuutolla.

        Mutta eihän tuo mene teikäläisten kaljuun kaaliin.

        Tottakai tuollaisessa masiivisessa projektissa myös välillä roiskuu. Mutta mittakaavaan nähden yllättävän vähän kuitenkin.


      • nähty on
        rautaako? kirjoitti:

        "Ruotsin vankilat ovat täynnä muslimeita ja muita mustia - se on faktaa."

        Guuglaa "fakta".

        "Eräs tuttuni työskenteli aiemmin..."

        Jep, jep.

        "Joten älkää olko idiootteja vaikka muslimirakastajia olettekin. "

        Ainoa tosiuksovainen täällä olet sinä. Valitettavasti uskot väärää profeettaa. Mertarisi on pelkkä itskäs opportunistinen feikki joka käyttää sinua vaalikarjanaan saadakseen hyväpalkatun duunin sinun piikkiisi. Ja minun.

        No olen itse nähnyt mikä tilanne tukholmassa on,kun tuli siellä pitkään asuttua ja paljon erilaisia ihmisiä tavattua - myös muslimeita.

        Ruotsin tilanteesta saa kyllä oikeaa tietoa,vaikka valtamedia ei sitä kerro.Voisit tutustua vaikka Katrineholmin pikkukaupungin tilanteeseen,ja siihen kuinka paljon somalit siellä aiheuttavat erilaisia ongelmia,niin koulussa kuin kaduilla.Siitäkin on puolueetonta tietoa - siellä ei mene hyvin.

        Olet lapsellinen kun selittelet jostain halla-ahosta,koita edes skarpata joskus.


      • on se hienoa
        rautaako? kirjoitti:

        "Onko etnologian professori ja sosionomi ihan vaan omasta päästään keksineet tuon jutun,no ei,vaan he ovat tutkineet asiaa ja kirjoittaneet siitä kirjan "invandring och mörkläggning"."

        Jep. Ja meillä on yksi kuolleiden kirkkokielien tutkija joka myös on kirjoittanut yhtä sun toista, muttei juuri mitää paikkansa pitävää.

        Vai että oikein etnologian professori. Vau!

        "Ruotsisshan pimitetään tietoja näistä asioista."

        Tuskinpa. Mutta tuollaista kun väittää niin salaliittoteorioihin mielellään usj´kovat hyökkäävät heti paikalle. Kirjamyyntiä voi edistää muutamalla sopivalla blogikirjoituksella.

        "Mutta kuten moderat-politiitikko Olle Engström sanoi,ruotsi on 20-30vuodessa menettänyt täysin kontrollin"

        Olin sitten kuinka hermoni menettänyt tahansa, niin sen tiedän että Ruotsi ei ole millään alueell täysin menettänyt kontrollin. Ruotsilla on Euroopan ylivoimaisesti toimivin integraatiopolitiikka. Ruotsin kansa on jopa ylpeä siitä että he onnistuvat kääntämään suuren tulijamäärän kurjuuden voitokseen.

        Niin, ja Ruotsilla ei siis ole kestävyysvajetta - hyvin pitkälle juuri maahanmuuttopolitiikkansa ansiosta. Ilman Ruotsin maahanmuuttopolitiikkaa meidän kestävyysvaje olisi vielä suurempi. Mutta onneksi Ruotsi otti pysyvästi vastaan noin 8% meikäläisitä aikanaan - pääosin juuri suurten ikäluokkien kansalaisia. Tämä suuren ikäluokkien lisäys hoituu heillä myöhemillä mahhanmuttajilla.

        Ruotsi siis hoitaa omansa ja suuren osan meidänkin kestävyysvajeesta. Maahanmuutolla.

        Mutta eihän tuo mene teikäläisten kaljuun kaaliin.

        Tottakai tuollaisessa masiivisessa projektissa myös välillä roiskuu. Mutta mittakaavaan nähden yllättävän vähän kuitenkin.

        Hehehehehee...tutustu nyt vaan vähän paremmin tilanteeseen.Ja katsotaan kuinka ruotsissa myöhemmin käy,husbyn mellakat ovat vielä pientä.

        Hauska muuten nähdä kuinka hur.ri jälleen kerran puolustaa ruotsia raivokkaasti,no sehän se teidän henkinen kotimaa on.


      • ei herkkua
        ahvennainen kirjoitti:

        Jaa-a, kaikkea sitä olen ollut, mutta nyt sitten olen muslimirakastajakin. Ei olisi nyt ihan tullut mieleen itselle. Mutta sen voin sanoa, että ruotsidemokraatteja en rakasta. Heidän aatteensa on vastoin kaikkea, mihin minä uskon. Muslimeja on seka hyviä että pahoja (kuten kristittyjäkin), joten aika vaikea on sanoa että joku rakastaa kaikkia muslimeita, jos sitä tarkoitat. Muslimimiestä minulla ei ole koskaan ollut, joten henkilökohtaisella tasollakaan nimitys ei sovi. Joten en ymmärrä väitettäsi.

        Noo kyllä se mielipiteesi vielä muuttuu kun saatte sinne riittävästi mustapäitä,muslimeita nimenomaan.Itse asuin jo 1980-luvun lopulla eräässä tukholman mamulähiöissä,jossa muslimien määrä jo silloin oli suuri,kyllä äkkiä mielipiteeni heistä muuttui negatiiviseksi.


    • rautaako?

      BRÅ:n rapportin mukaan ossu kansalaisista joilla ei ollut mitään rikosmerkitää eri ryhmissä vaihteli 88-95%.

      Näin ollen suurin osa ruotsalaisista ovat nuhteettomia väriin, uskontoon tai taustaansa katsomatta.

      Kyseinen SD-hihuli väänsi ihan omiaan. Hän on itse selittänyt miten hän on numeroitaan vääntänyt. Asenteellisuus ja suoranainen tyhmyys on pöyristyttävää.

      Miksi te uskotte täysdorkiin juttuihin?

      • vaikea kieltää

      • rautaako?
        vaikea kieltää kirjoitti:

        Olet naurettava hur.ri.

        Mutta entäs Oslon tilanne,siitä poliisi itse kertoo.

        http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

        Että kyllä mustapäät raiskaa,eikä tilanne eroa ruotsista mitenkään.

        "Olet naurettava hur.ri."

        Varmasti. Mutta sinulla ei ole valmiuksia selittäämään miten ja kissä mielessä. Ottaako päähän?

        "Mutta entäs Oslon tilanne,siitä poliisi itse kertoo."

        No Breivik istuu todella pitkää kakkua omassa vankilassaan. Kaikki muut aiheeseen liittyvä kalpeenee hänen tekojensa rinnalla. Norja ei teille ole kovin toimiva esimerkki.

        Ja Norjankin maahanmuutto on yli tuplasti meidän, vaikka heilläkään ei öljymiljardien johodsta ole yhtä hankalaa kestävyysvajetta, eli ikärakenneongelmaa, kuin meillä.

        Mutta onhan se söpöä kun sinä ilmoittaudut vapaaehtoisesti paiskimaan töitä yli 80 vuotiaaksi. Koska sitähän se käytännössä tietää se kestävyysvaje. Kyllä sinua sitten harmittaa kun svedut ja norskit viettävät eläkepäiviä eriväristen ahertajien ympäröimänä. Voit sitten ylpeillen muistella miten sinäkin olet osallinen kurjuuteesi.


      • kannattaa lukea
        rautaako? kirjoitti:

        "Olet naurettava hur.ri."

        Varmasti. Mutta sinulla ei ole valmiuksia selittäämään miten ja kissä mielessä. Ottaako päähän?

        "Mutta entäs Oslon tilanne,siitä poliisi itse kertoo."

        No Breivik istuu todella pitkää kakkua omassa vankilassaan. Kaikki muut aiheeseen liittyvä kalpeenee hänen tekojensa rinnalla. Norja ei teille ole kovin toimiva esimerkki.

        Ja Norjankin maahanmuutto on yli tuplasti meidän, vaikka heilläkään ei öljymiljardien johodsta ole yhtä hankalaa kestävyysvajetta, eli ikärakenneongelmaa, kuin meillä.

        Mutta onhan se söpöä kun sinä ilmoittaudut vapaaehtoisesti paiskimaan töitä yli 80 vuotiaaksi. Koska sitähän se käytännössä tietää se kestävyysvaje. Kyllä sinua sitten harmittaa kun svedut ja norskit viettävät eläkepäiviä eriväristen ahertajien ympäröimänä. Voit sitten ylpeillen muistella miten sinäkin olet osallinen kurjuuteesi.

        Tässä muuten Gunnar Sandelin itse kertoo asioista,juttua siis Rosengårdista missä Tanskan poliisi meni käymään.

        http://rahmispossu.net/2013/09/22/tanskan-poliisi-kavi-malmossa/

        Alkuperäinen juttuhan löytyy tanskaksi,mutta voi olla vaikea ymmärtää.

        Mutta se mitä ruotsista kerrotaan on niin totta,siellä jos lähdet totuuksia mamuista kertomaan,vaikka pelkkiä tilastoja,niin sinut leimataan.Ja voi työpaikkakin lähteä.


      • käsittämätöntä
        kannattaa lukea kirjoitti:

        Tässä muuten Gunnar Sandelin itse kertoo asioista,juttua siis Rosengårdista missä Tanskan poliisi meni käymään.

        http://rahmispossu.net/2013/09/22/tanskan-poliisi-kavi-malmossa/

        Alkuperäinen juttuhan löytyy tanskaksi,mutta voi olla vaikea ymmärtää.

        Mutta se mitä ruotsista kerrotaan on niin totta,siellä jos lähdet totuuksia mamuista kertomaan,vaikka pelkkiä tilastoja,niin sinut leimataan.Ja voi työpaikkakin lähteä.

        Oli hyvä juttu ja paljasti sen tosiseikan,että ruotsissa poliisit,virkailijat tai tutkijat eivät saa kertoa totuuksia mamuista,siinä lähtee työpaikka.


    • Evakon poika

      Laki pitäisi muuttaa niin, että kunnat ilmoittavat etukäteen, kuinka monta pakolaista sijoittavat. RKP:n äänestysalueet sitten ottavat niin monta pakolaista, kuin RKP esittää. Ahvenanmaa näyttää esimerkkiä esimerkiksi sijoittamalla 1500.
      Perussuomalaisillakaan ei varmaan olisi vastaansanomista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      312
      2832
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      153
      1461
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      39
      1372
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      68
      1282
    5. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      7
      1008
    6. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      81
      1004
    7. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      996
    8. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      7
      971
    9. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      268
      954
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      63
      927
    Aihe