Mulla oli tällainen samanlainen keskustelu, mutta siinä oli jo niin paljon viestejä, joten tein toisen. Eli sama juttu: Oon ihastunut seiskalla olevaan tyttöön. Olen samalla luokalla ja ollaan molemmat 13 vuotiaita. Katsekontaktia ja paljon muutakin on ollut (kerron myöhemmin jos joku kysyy) mutta juttelemaan tai muuta sellaista en ole uskaltanut (en ole ujo muuten, mutta tässä asiassa olen). On hyvon mahdollista että hänkin on ihastunut minuuun. Joten kysyn nyt, mitä merkkejä ihastuneessa tytössä on? Miten voisin "flirttailla" hänelle niin että saan tietää onko hän kiinnostunut minusta? Sekä, mistä tietää onko tyttö ihastunut? Vastatkaa, kiiitos! :)
Kirjotin kännykällä, eli kirjoitusvirheitä on...
Mistä tietää että tyttö on ihastunut?
79
15841
Vastaukset
Katso tämä viestiketju http://keskustelu.suomi24.fi/node/11714109 . Muistathan ettet voi koskaan varmuudella tietää mitä toinen sinusta ajattelee ennenkuin menet kysymään.
- ihastunut (aloittaja)
Juu. Lisää vastauksia vaan? :)
- 67lk555
Ei kannata liikaa miettiä noita asioita.
Oot sen ikäinen vielä että sen ymmärtää jos ei uskalla tehdä varsinaista aloitetta mutta se on kuitenkin ainut tapa hoitaa asia ja päättää epätietoisuus.
Aloite voi olla mikä tahansa joka kiinnittää huomion henkilökohtaisesti ja positiivisessa mielessä. Moikkaaminen päivittäin vaikka se ei ole mitenkään erityisesti tapana (eli ette esim olisi samassa luokassa), positiivinen asenne ja pieni kehuminen silloin tällöin myös auttaa.
Siitä voi sitten vaikka ehdottaa leffa-iltaa tai mitä sulla on tapana tehdä jota voi tehdä kahdestaan tytön kanssa.- ihastunut (aloittaja)
Ymmärrän kyllä. Olen ollut ennenkin ihastunut "ulkonäköön" ja silleen. Mutta tämä on ihan erinlainen tunne. En ole niinkään ihastunut hänen ulkonäköönsä vaan hänen luonteensa on niin ihana. Jotenkin en voi selittää miten olen häneen ihastunut, hän on vain niin ihana
- ihastunut (aloittaja)
ihastunut (aloittaja) kirjoitti:
Ymmärrän kyllä. Olen ollut ennenkin ihastunut "ulkonäköön" ja silleen. Mutta tämä on ihan erinlainen tunne. En ole niinkään ihastunut hänen ulkonäköönsä vaan hänen luonteensa on niin ihana. Jotenkin en voi selittää miten olen häneen ihastunut, hän on vain niin ihana
Up
- ihastunut (aloittaja)
Up
Tips and tricks everybody, please?
- vttuuntunut2
Ihan oikeasti... ei sitä tytön mahdollista kiinnostusta sinuun saa selville muuten, kuin, että teet hänelle aloitteen. Ite tein tänään aloitteen ihastukselleni ja vastaus oli hyvin epämääräinen. En tiiä menikö vaan niin hämilleen kun sain just ja just kysyttyä häntä ulos vai ei vaan viittiny suoraan sanoa, että ei kiinnosta... no joka tapauksessa fiilis on aika pska tällä hetkellä, mutta onnea sulle! :)
- ihastunut (aloittaja)
Alksac tuntua koko ajan enemmän, että hän tykkää musta
- ihastunut (aloittaja)
Alksac tuntua koko ajan enemmän, että hän tykkää musta
,,?
- ihastunut (aloittaja)
,,?
Up
- ihastunut (aloittaja)
Up
?
- 12v Tyttö
Ääh... Se olis musta aivan ihanaa, jos yks poika tulis mun luo esim. välkällä, ja tarttuis mua käsistä... Ja katsois mun silmiin hymyillen ja tunnustais että olis tykänny musta jo jonkin aikaa... Voih... Mutta eihän sellasta ikinä tuu tapauhtumaan mulle... :(
- ihastunut tyttö
Mulla on ihan samanlainen tilanne, mutta kyseessä on poika, johon oon ihastunut :3 ja mistäpäin sä oot? (alottaja siis0 :)
- ihasunut (aloittaja)
Pohjois-Pohjanmaalta olen :). En usko että sinä olisit se tyttö johon olen ihastunut :( koska on hyvin epätodennäköistä että hän kävisi suomi24:ssä :( mutta kiitti neuvoista molemmat :D ja lisää vinkkejä ja kokemuksia jos niitä löytyy. Minkäslaista flirttiä suosittelette? :D
- kkkkko
ihasunut (aloittaja) kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalta olen :). En usko että sinä olisit se tyttö johon olen ihastunut :( koska on hyvin epätodennäköistä että hän kävisi suomi24:ssä :( mutta kiitti neuvoista molemmat :D ja lisää vinkkejä ja kokemuksia jos niitä löytyy. Minkäslaista flirttiä suosittelette? :D
Kertoisitko ensin, miksi oletat tytön olevan kiinnostunut sinusta? Millaisia merkkejä antanut/millaisista tilanteista kyse?
Täällä on moni jo sanonutkin, että suoraan sanominen on paras ja ainoa tapa toisen kiinnostuksen selvittämisessä. Ette taida tuntea hirveän hyvin? Jos aloittaisit sillä, että juttelisit hänen kanssaan ja oikeasti tutustuisit häneen?
En sen tarkemmin jaksa neuvoja jaella, ennenkuin vähän selkoa teidän tilanteesta. - ihastunut (aloittaja)
kkkkko kirjoitti:
Kertoisitko ensin, miksi oletat tytön olevan kiinnostunut sinusta? Millaisia merkkejä antanut/millaisista tilanteista kyse?
Täällä on moni jo sanonutkin, että suoraan sanominen on paras ja ainoa tapa toisen kiinnostuksen selvittämisessä. Ette taida tuntea hirveän hyvin? Jos aloittaisit sillä, että juttelisit hänen kanssaan ja oikeasti tutustuisit häneen?
En sen tarkemmin jaksa neuvoja jaella, ennenkuin vähän selkoa teidän tilanteesta.En jaksa enkä osaa selittää sitä. Mutta se vain jotenkin tuntuu selvältä. Ja tunnemme kyllä ihan hyvin. Näemme silloin tällöin tietyissä tapahtumissa ja kaikkialla muuallakin. Tiedän sen että hän harrastaa lenkkeilyä ja juoksee monesti noin 3-10 kilometrin lenkkejä. Hän on hyvä koulussa ja on huumprintajuinen. Ei hiljainen eikä äänekäskään, vaan siltä väliltä... Noh kiitos kumminkin kun vastasit :)
- ihastunut (aloittaja)
En jaksa enkä osaa selittää sitä. Mutta se vain jotenkin tuntuu selvältä. Ja tunnemme kyllä ihan hyvin. Näemme silloin tällöin tietyissä tapahtumissa ja kaikkialla muuallakin. Tiedän sen että hän harrastaa lenkkeilyä ja juoksee monesti noin 3-10 kilometrin lenkkejä. Hän on hyvä koulussa ja on huumprintajuinen. Ei hiljainen eikä äänekäskään, vaan siltä väliltä... Noh kiitos kumminkin kun vastasit :)
ei oikeastaan ole aikomusta vielä mennä juttelemaan hänelle, ei sillä ole niin kiire. Mutta miten voisin kertoa hänelle (hyvin varovasti) että olen häneen ihastunut? :)
- IhastunutRetu
ei oikeastaan ole aikomusta vielä mennä juttelemaan hänelle, ei sillä ole niin kiire. Mutta miten voisin kertoa hänelle (hyvin varovasti) että olen häneen ihastunut? :)
Voit esim. Vihjata... Voit vaikka kysyä jos menette samaa matkaa kotiin? Viettämällä aikaa hänen kanssaan tai menet hänen viereen istumaan.
- ihastunut (aloittaja)
IhastunutRetu kirjoitti:
Voit esim. Vihjata... Voit vaikka kysyä jos menette samaa matkaa kotiin? Viettämällä aikaa hänen kanssaan tai menet hänen viereen istumaan.
Mahdolisuus kyllä olisi mennä istumaan hänen viereensä esim bussisa. Ku mennää joka päivä linkulla koulusta kotiin. Mutta en viitsi sielläkää mennä sen vieree istuu ku kavereita tullee myös sinne linkkuu nii... I dont know... Mutta kiitti hei kauheesti, oli todella asianmukainen vastaus ;) «3333
- kkkkko
Mahdolisuus kyllä olisi mennä istumaan hänen viereensä esim bussisa. Ku mennää joka päivä linkulla koulusta kotiin. Mutta en viitsi sielläkää mennä sen vieree istuu ku kavereita tullee myös sinne linkkuu nii... I dont know... Mutta kiitti hei kauheesti, oli todella asianmukainen vastaus ;) «3333
En käsitä, mikset voi jutella hänelle kerta olet niin ihastunut? Et oikein muutakaan voi tehdä.
- LinkkiVinkkinä
Youtubessa n. 1000 videota hakusanalla "how to now if a girl likes you". Seuraavat toimintaohjeet löytyvät varmasti myös :)
- pisti silmään XD
LinkkiVinkkinä kirjoitti:
Youtubessa n. 1000 videota hakusanalla "how to now if a girl likes you". Seuraavat toimintaohjeet löytyvät varmasti myös :)
know*
- sulla
kkkkko kirjoitti:
En sen tarkemmin jaksa neuvoja jaella, ennenkuin vähän selkoa teidän tilanteesta.olen ihastunut se tiedää paremmin kiinnostuksen seurustelu avoliitto tyttö ystävä tyttö kaveri seurustelu poika ystävä poika kaveri avoliitto vaimona emäntä miehenä parisuhte pariskunta raskaana synnyttää tyttö poika vauva äitinä miehenä aen lapsen isä surakka veli outokumpu pohjoisahonkadu28d9 2003204021118 a1123465441a sähköposti
- Onska11
Oon 11v ja oon ihastunut yhteen tyttöön ja se on 13v ja se jotenki on ihastunut muhun. kastelin sen ja sit se halus pyyhettä niin vein sille pyyhkeen kun kastelin sen niin se laitto sen pyyhkeen sen tisseihin ja kun se näytti mulle sen tissit vahingossa paljaana niin en nyt tiiä miten jatkan sen kanssa ja kun oon tuntenut sen siitä asti kun olin 1 luokalla miten teen?
- Onska11
Ja vieläpä sen läsnäolo tuntuu niin ihanalta
- Onska11
Onska11 kirjoitti:
Ja vieläpä sen läsnäolo tuntuu niin ihanalta
Ja se tyttö kokoajan iskee mulle silmää hymyilee jasanoo välillä hae mulke limsa sun muuta mutta en tiedä käyttääkö se minua hyväkseen vai onko se ihastunut
- Pumasuma
Onska11 kirjoitti:
Ja se tyttö kokoajan iskee mulle silmää hymyilee jasanoo välillä hae mulke limsa sun muuta mutta en tiedä käyttääkö se minua hyväkseen vai onko se ihastunut
Paskat se tyttö käyttää sua hyväkseen eti joku toinen.
- 8.+18.
Sitä mahdotonta varmuudella tietää.. ;)
- ihastunut (aloittaja)
Olen 13v. En aio vielä alkaa mihinkään kovin suureen. Haluan antaa hänelle sitä tietoa että tykkään hänestä, mutta ei liian nopeaa > ja nyt sataa negatiivisia vastauksia » tervetuloa... Kertokaaha kokemuksianne ja kiitti :)
- (y)
mee puhuu sil vaik fbs ja sit visit kysyy joltai sen frendeilt jotai et kenestä se tykkäää. Ei sitä sillee tiiä kenest tytöt tykkää meinaa jotkut näyttää sen iha avoimesti ja sit jotku taas niiku mä o vähä sillee et katon sitä sillee aika paljo mut sillee et sitä ei huomaa ta sillee..
- ihastunut (aloittaja)
Ongelmana on, hänellä ei ole facea. Ja katson häntä juuri siksi että saisin hänen huomionsa ja yritän saada häneen katsekontaktin. En pelkää katsoa häntä paitsi jos kaverit juttelee tjm.
- Selville
kysymällä. keskustelemalla.
- ihastunut (aloittaja)
Tämäkin ryhmä on näemmä vielä pystyssä, vaikkakaan viestejä ei ole lisää tullut :D
- 13 vuotias tyttö
Toi katsekontakti juttu må katon ihmisii ja sit ne kattoo minuu ja se katsekontakti on ihan vahinko.Ja varsinki yks poika mun luokalt se saattaa tykätä must ja luulla et mä tykkään siint vaikken tykkääkkää.Mut sinuna en suosittelis ainakaa kysymää suoraa koska jotkuu saatta menää hämilleen ja pelästyy. Äläkä oo liian ahdisteleva ä. Mit tää on vaa mun mielipide:) sori kirjotus virheet (luki häiriö)
- Tyttö13myös
Mullakin on toi sama juttu mut katon meiän kaikkii luokkalaisii LOL
- tiedät
kysymällä.
- ihastunut (aloittaja)
^
- 14v tyttö
^
En tiiä muista tytöistä, mutta ite ihastuneena haen juurikin katsekontaktia, tai sit jos kauheesti jännittää nii katon kaikkialle muualle paitsi silmiin! Hymyilen tosi paljon että antaisin vähän helpommin lähestyttävämmän kuvan :) Ja tietty räpellän hiuksia ja rannekoruja 24/7 puhumattakaan vaatteiden paremmin asettelusta :D
- Pojk98
Täs vähän vinkkei mitä on tapahtunut jos tytöt on ollut ihastunut, (suhteessa)
- Naama muuttu punaiseksi (riippuu onko ujo)
- Kädet tärisee
- Katsoo silmiin kun on siihen mahdollisuus
- Räpeltelee hiuksia ja yrittää laittautua
- Lähettelee viestejä '' moi :) ''
- Tulee samaan ruokajonoon perääsi jos on mahdollisuus
- Ei naura vitseillesi vaan '' hihittää ''
- Tiirailee salaa
Jos tyttö kävelee ohi katso esim taakse ja katso jos hän katsoo sinua, se on varma merkki ihastumisesta tai kävele ohi ja juttele enemmän luo katsekontaktia ja ole oma itsesi. Toivottavasti neuvot auttoi! :)- Pojk98
merkki ihastumisesta tai juttele enemmän.... * korjaus
- joku rnadom
itelläni vähän saman kaltane juttu et tykkään yhest tytöst mut joku vuos sitten lähetin hänelle viestin että tykkään hänestä (sain hänen numeron hänen kaveriltaan). Hän vastasi siihen. mutta hän tykkää eräästä toisesta (tykkää vieläkin). Joten tiedätte/arvatte millanen se tunne oli.murruin aika kovasti mut en voinu mitään... Tykkään hänestä vieläkin ja hän varmaan tietää sen muuta ei voi mitään. ja itsekkin olen 13v. Poika
- Apuanytte??
Joo siis oon todella ihastunut yhteen tyttöön joka on tullut meijän kouluu joku 2vk sitte eli siis ainakin vielä ujo. Oon aika monella tunnilla kattonu/vilkuillu sitä ja se on välillä kattonu takas ja oon huomannu et se on välillä vähä kattonu muakin sillon kun en kato sitä :) Se on pari kertaa luokas nauranu ku oon sanonu jotai tyhmää :D Noh yks päivä ennen tuntia istuin frendin kans luokan edes ja ootin tunnin alkuu niin se tuli istuu siihen mun vieree (siin oli sen kaveri myös) sit se pudotti vahingos jotai sen koululappui ja nostin ne sille nii se kiitti mua tosi kauniilla äänellä :) Sitten kun tunti alko huomasin kun se katto mua pari kertaa heti tunni alus, sitte katoin sitä myöhemmin ja katseet kohtas ja katottii toisiimme joku 5 sekunttii ja hymyilin sille ja se hymyili takasi ja sit kateltii loppu tunti välill toisiimme. Noh tänää menin kouluu ja oltii muutamal samal tunnil, kattelin sitä vähäse, mut se ei kattonu mua kertaakaan tai en ainakaa huomannu, mut muina päivinä on syntyny ainaki jonkilaista katsekontaktii? Eli voisko se olla ihastunu/kiinnostunu??
- Ihastunut (aloittaja)
Tämäkin paikka on viel pystys :D kiitos vastanneille. sama tilanne kun silloi, vaikkakn hiema rauhoittunut... ja "Apuanytte!!" hyvin todennäköisesti ihastunut ;) sinulla on hyvä tilanne päällä ;D Ihastunut (aloittaja) kuittaa :)
- XDDD 12v Retu
Mun luokal o iha hyvän näköne muija (oon 12) ja... xDDD Se tekee just noi. Katselee hihittää. Ahdistelee moi viesteillä :D En tiiä ehkä se on ihan mukava jos tutustuis.
- niin siinä käy
Ei sitä mistään voikkaan tietää. Huonolla arpaonnella veikkaa yleensä aina väärin.
- 13-v ihastunu tyttö
Mulla ainanki on sillee et oon ihastunu vuoden vanhempaa poikaa eli ei olla samalla luokalla, mut välkällä aina yritän katella tätä poikaa ja hymyilen sille tosi paljo vaik se ei hymyilekkää takas :( ja alan jotenki "esittää" iha erilaista ku tää poika on lähellä. Yritän nähä mahollisimman monesti koulu aikan (ei nähä siis vapaa-ajalla), tää poika pyyti kahville kerra ja en ois suostunu ellen tykkäis siitä, eli toi treffeile pyytämine on hyvä idea! :) toivottavasti autto vaik tuli vähä myöhässä :)
- Pappa 97.v
Okei. Oon 13 ja seiskalla ja mulla on sama juttu yhen pojan kanssa ( olen siis tyttö). Me ollaan sen pojan kaa tunnettu vaan tää alkusyksy ja ollaan laiteltu jo jotain viestejä... Ja mä taas haluaisin tietää mistä tietää onko poika ihastunut... Tyttö on todennäköisesti ihastunut/kiinnostunut jos se esim. laittaa viestiä, juttelee tunnilla, osoittaa kiinnostusta ja esim yrittää saada katsekontakteja ja yrittää aloittaa keskusteluja kyselee kaikenlaista esim. " mikä tähän B kohtaan tulee" vaikka tyttö tietäisin vastauksen! .jne. Jne. Jne. Ja onnea sulle tulevaisuuteen!
- pimpelipompelii
Laittakaa hyvät ihmiset viestiä sille ihastuksellenne. Helppo tapa ja ette nolaa itseänne, jos kerrotte vaan et "oot muuten aika nätti" tai "oot aikas hyvä tyyppi" tms. Siten toinen saa tietää tunteistanne ja asia johtaa suuntaan tai toiseen. Pois turha jahkailu, ei se tarkoita, et pitäs heti alkaa vakavasti seurustella, tykätä saa ihan vapaasti ilman seurustelupakkoa! Nauttikaa nuoruudesta ja miten kutkuttavaa se on olla ihastunut...
- pompelipimpeli
pimpelipompelii kirjoitti:
Laittakaa hyvät ihmiset viestiä sille ihastuksellenne. Helppo tapa ja ette nolaa itseänne, jos kerrotte vaan et "oot muuten aika nätti" tai "oot aikas hyvä tyyppi" tms. Siten toinen saa tietää tunteistanne ja asia johtaa suuntaan tai toiseen. Pois turha jahkailu, ei se tarkoita, et pitäs heti alkaa vakavasti seurustella, tykätä saa ihan vapaasti ilman seurustelupakkoa! Nauttikaa nuoruudesta ja miten kutkuttavaa se on olla ihastunut...
Niin ja tuli tässä mieleen että muutaman kerran mulle joku poika laittoi aina pulpettiin jonkun lapun et "RAKASTAN SUA MARI", se kyl sulatti sydämen vaik ei aina heti saanu tietää kuka se oli, mut jotai niiiiiin romanttista, että väkisin oli positiivinen yllätys ;) siis en toki tiedä, onko enää nykykouluis sellasia omia pulpetteja niinku meidän "vanhojen" aikaan ;) mut vanhat konstit toimii vielä nykyäänki, sovellettuna! ;) voi että olis mukava vähä aikaa olla vielä nuori ja elää sitä hurmaavaa ihastuksen huumaa kun jalat lähti alta ja oli niin jännittävää... :')
- Pappa 97 .v
pompelipimpeli kirjoitti:
Niin ja tuli tässä mieleen että muutaman kerran mulle joku poika laittoi aina pulpettiin jonkun lapun et "RAKASTAN SUA MARI", se kyl sulatti sydämen vaik ei aina heti saanu tietää kuka se oli, mut jotai niiiiiin romanttista, että väkisin oli positiivinen yllätys ;) siis en toki tiedä, onko enää nykykouluis sellasia omia pulpetteja niinku meidän "vanhojen" aikaan ;) mut vanhat konstit toimii vielä nykyäänki, sovellettuna! ;) voi että olis mukava vähä aikaa olla vielä nuori ja elää sitä hurmaavaa ihastuksen huumaa kun jalat lähti alta ja oli niin jännittävää... :')
No kun en uskalla laittaa viestii jos se vastaakin, että sillä ei ois mitään tunteita mua kohtaan... Vaikka varmaan se odotelukin on turhaa...
- Randomii13v
Pappa 97 .v kirjoitti:
No kun en uskalla laittaa viestii jos se vastaakin, että sillä ei ois mitään tunteita mua kohtaan... Vaikka varmaan se odotelukin on turhaa...
No en tiiä mut itellä on sama että oon 13v ja oon ihastunut yhteen tyttöön joka on myös 13v samalla luokalla 7 !!!! :).En tiiä miten kertoisin sen sille Auttakaa joku ees !!??
- MetsäHiippari
pompelipimpeli kirjoitti:
Meill oli ala-asteella semmoset pulpetit (katos ku kyläkoulu) mut nyt ku on yläasteell ni ei oo enää >:( kuka muu haluis Viel ala-asteelle?? ..siel oli kaikki paremmi... :/
- ShyGirl14yo
Must ois ihanaa jos Yks poika tuis sanoo jtn et sil on asiaa ja vetäs johonki nurkan taa ja sanos et tykkää taijtn anyway ja sit painas seinää vaste ja suutelis :3 mut ei Tuu tapahtuu mulle tai et Se tuis linkiss vieree juttelee tai jtn..tai et jäis samall pysäkill tahallee ja juttelis(saattais kotii??) ja kertos tunteesa
Hmm... mistä tietäs et Se ois kiinnostunu susta... varmaa jos Se puhuu sulle kattelee esim tunnill ja välkill ja hymyilee ja itte oisin ainaki aluks hermostunu jos ihastus tuis juttelee,hymyilee sillee oikeesti ei mitenkää teennäisesti... emmä tiiä- ShyBoy14yo
Sinä vaikutat ainakin todella mukavalta tytöltä, niin en ihmettelisi jos sinulle kävisi noin
- Ihqtyttö
Yks tyttö tuli yhen kerran vaa mut kylmästi hakeen nurkan taakse (oon poika) eka se kysy että tykkäänkö siitä vastasin iha liikaa (olin ihastunu siihe iha kunnol) sit se vaa alko pussailee ja avas mun farkkujen napin ja alko koskettelee :3 ite tein saman :33 koita sääki mulle se ainaski toimi
- BLAD
Kannataisi keskustella hänen kanssa ja yrittä saada selville onko hänen tuntet samanlaiset
- kiinnostaa tietää
Onko ihastuneella tytöllä tapana saada ihastuksen kohde mustasukkaseksi, jos ei saa tähän muuten huomiota ?
Millä tavoin tytön ihastumisen voii huomata siitä että tyttö haluaa olla lähellä ? Millä tavalla se siis eroaa siitä että hyvä kaveri vaikka haluaa istua vieressä, että onko ihastunnut tyttö jotenkin enemmän läheisyden haluinen ihastusta kohtaan kuin normaalia kaveria ?- kiinnostaa tietää
Tämä asia unohtui vielä kirjoittaa.
Voiiko tytön uteliaisuus tai juttelu innokkuus viitata siihen että hän on ihastunnut. - Ihastunu10vuotiaspoika
Mä tarviin apua minä olen 10 vuotias
Ja minä olen ihastunut mun yhteen luokalaiseen ja on mukava ja yhten kerra se kysyi olenko ihastunut ja sanoin tietenkin että olen ja sitten jotkut sai tietää että olin siihen rakastunut ja sitten se lopeti viestien lähetelyn ja sen jälkee en uskaltanut
Kysy sen tunteista
- missyouk
Punastelu...
Kerron vielä tähän mun ja mun poikaystävän tarinan:
opin tunteen K:n mun isoveljen kautta jalkapallosta. Kesällä lähdin mukaan futiscupiin ja siellä kaikki alkoi. Katoin vaa et: vitsi komee jätkä. Ja unelmoin vaiks kuinka paljon... Sit kahen päivän päästä ku olin mun hotellihuonees ni oveen koputetaa. Katon ovisilmäst ja siinä hän seisoo. Vilkasen peiliin (ja näytän iha hyvältä) joten uskallan avata oven. Avaan oven ja K vaan seisoo siin ovel eikä pysty puhuun (en kyl mäkää) ja sit aletaa vaa kikattaa ja kysyn et mitä asiaa. Sit se vaa sano et se on kattellu mua vaiks kuin kauan ja et mä oon söpö. Ja sit se kysy suoraan et alax <3. Ja tietty mä... Tapailtii säännöllisesti kunnes tammikuussa se sano et me muutetaa tukholmaa faijan työn perää. Kauhee shokki tietty... nojoo ne lähti ja vuodatin ainaki sata litraa kyynelii. Chattailtii silti koko ajan. Sit sen äidilt tuli viesti et K on kuollu auto-onnettomuudessa. K on nyt poissa, always in my heart - minävaa_16vee
XD on muuten vanha keskustelu :) mut eipä asiat oo mihinkää koskaa hävinny xD mä oon ihastunut♥ mut en oo ikänä nähny tätä jätkää oikeesti muuta ku kuvissa ja juteltu on lähes 3 viikkoo :) joka päivä xD oon saanu kuulla et oon ihana, ja kaunis mut kumminkin tuntuu et ei se musta sillee oo kiinnostunu :( (elämä on kauheeta)
Mut siis minkälainen on ihastuneena... mä tykkään jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ainaki:) ja kai mä hihitän aika paljon sillon xD mut sit periaatteessa oon tosi ujo.. :( olkaa pojat rohkeita ja sanokaa tytskyille kenestä tykkäätte se ihan suoraan, koska te ette menetä siin yhtää mitää xD
ja btw olis se kyl aika ihanaa ku joku jätkä tulis sanoo et tykkäis musta♥- tai.näin
olkaa tytöt rohkeita ja sanokaa pojille kenestä tykkäätte se ihan suoraan, koska te ette menetä siin yhtää mitää xD
ja btw olis se kyl aika ihanaa ku joku tyttö tulis sanoo et tykkäis musta♥
- tyttö1
No ite ainakaan en yhtään oo varma niin ei uskalla kattoo just sitä päin niin kattelen vaan toisii ettei jäis kiinni...
- apuaa
Olin koko ala-asteella yhen tytön kaa samalla luokalla en sillon vielä tykänny siitä. Nyt 7-luokalla on tullu tunteita sitä kohtaan en tiiä mitä mun pitäis tehä kun en haluais pilata hyvää kaveri suhdetta :)
- Joopajoohei
No siis rohkeet työt niin ne ruukaa ottaa joss pojalla on lippis nii ottaa sen ja laittaa sen päälle (ei kaikki tytöt ja jotkut tytöt tekee sen kaikille yms) sitt tytöt vähä kiusottelee poikii. Sitt myös nauretaan kaikelle ja suurimmaks osaks luonnollisesti tulee vaan se naura ainaki mulla :D sitte katotaa suoraan silmiin ku jutellaan pojalle, vähä voi myös flirttailla. Sitt hymyillään aika paljon ja töllätään ku ei kato. Sitt voi joskus myös töniä sitä poikaa esim samall ku ottaa lippiksen yms. Ja joss on tosi rohkee nii sanoo sille suoraan ett tykkää/on ihastunu siihen poikaN ;)
- Moioss
No ku mul kävi silleen et kerran tunnustin jätkälle tykkääväni ja sit se tykkäs toisesta. Nyt tykkään yhestä toisesta mut en uskalla kysyy että tykkääkö musta kun viime kerralla ei menny niin hyvin. :(
- tsemii
Rohkeesti vaan :)
- salolainenpoika
Moi! Oon nyt 7-luokkalainen poika ja oon ihastunu yhtee luokkalaiseeni tyttöön. Ja tämä kyseinen tyttö on mun yks parhaimmista kavereista, joten en ole ainakaan ulkonäköön ihastunut. Ollaan juteltu snäpissä, mut mä alotan aina keskustelun. Käytetään aika paljon
- salolainenpoikajatkaa
jatkoa:
- elijatkan
käytetään paljon
- noniin2002
käytetään paljon
- anteeksinytonnistuu
käytetään paljon aika flirttejä. Kehun häntö kauniiksi, hauskaksi ja kivaksi. Yleensä hän vastaa: niin säkin :).En uskalla tehdä aloitetta sillä pelkään menettäväni hyvän ystävän. Olen hieman pyöreähkö punaposkinen poika ja minulla on aina hiuksett laitettu ja tyylikkäät vaatteet.
- terveisinoposi
Kuulostat mukavalta pojalta ja tyylikkäältäkin.Minusta keskinäiset välinne kuulostavat mukavilta.Ystävyys on tärkeä ja arvokas asia.Jos toivot muuta hänen suhteensa niin se vaatii paljon rohkeutta sinulta.
Pyöreys ja punaposkisuus olkoot valttikorttejasi suhteessa tyttöihin.
Tsemppiä sulle! - AUTTAAKAAAAAA
Mitä teen tykkäään yhestä tytöstä mut se ei seuraa takas instassa ja lähetin viestin nii se ei vastannu auttakaa pls oon 16
- 13vpoika
Hei
Ole ihastunut yhteen minun luokkalaiseen tyttöön mutta en tiedä onkose minuun koska välillä tuntuu että se olis kiinnostunut paljon mut taa välillä se ei edes katso minuun päin ja muutenkin välttelee katsekontaktia
haluaisin mennä kysymään että mikä on homman nimi mutta melkein ikinä ei ole tilaisuutta koska sillä on aina vähintään 6-7 kaveria vieressä .
Kertokaa että miten voisin kysyä siltä että tykkääköse musta vai ei? - Anonyymi
Ite ainakin (oon siis tyttö) yritän vältellä suoraa katsekontaktia, jos oon ihastunut. Yritän kyllä ihastusta silmiin katsoa, mutta jos hän katsoo takas, käännän pääni heti pois. Vihjailevaa katsetta saa olla, mutta ei selkeetä. Tytöt ei aina oo rakkausjutuissa kauheen rohkeita, joten sitä voi olla vaikea huomata. Itellä ainakin rupee kädet hikoo ja järki lähteen, jos oon ihastuksen kanssa samassa tilassa. Ajatukset selailee jossain ihan muualla missä pitäs. Voi yrittää katsoa keskittyykö tyttö esim koulussa vai piirteleekö tai muuten vaan on omissa ajatuksissaan. Monet tytöt jää ite haaveilemaan ihastuksesta, mutta suoraan sitä ei tulla sanomaan. Tsemppiä kaikille!
- Anonyymi
Olenko menettänyt mahikset ihastukseen jos hän seurustelee jonkun toisen kanssa? Vastatkaa pliis
- Anonyymi
Sitä ei voi varmuudella tietää, mutta jos menet yrittämään välirikkoa heille, niin silloin voi olla että oot menettänyt varmuudella, jos toista ei kiinnosta ollenkaan.
Varatuista kannattaa pysyä erossa vaikka olisi kuinka ihastunut, tule kuin harmia itselle ja muille osapuolille jos yrittää sekaantua.
Ei auta kuin odottaa että eroaa, tai seurailla huomioiko ihastuksesi sinua millään tavalla.
- Anonyymi
Olen ihastunut yhteen tyttöön käymme eri kouluja . Ja olemme samassa uinti seurassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346