Sopivatko jousimies ja skorpioni yhteen?
jousimies&skorpioni
20
9925
Vastaukset
- skorppari
No ei sitten yhtään. Juokse äkkiä pois
- Lydia
Muttakun unelmieni mies on skorpioni! En aio luovuttaa! Vielä hänet saan...
- *stara*
Lydia kirjoitti:
Muttakun unelmieni mies on skorpioni! En aio luovuttaa! Vielä hänet saan...
minunkin unelmien mies on jousimies ja itse olen skorpioni. tykkäämme toisistamme todella paljon mutta nyt ei ole hyvä aika seurustelulle. mutta vielä elän toivossa että hänet saan...
- kotka8
Eivät sovi yhteen, ainakaan jousimies-nainen ja skorpioni-mies. Rankka suhde.
- *stara*
mitenkäs sitten suu pannaan?
- jousimies
Ei muuten pidä paikkansa minulla on skorppiooni mie ja itse olen jousimie!
Ollaan oltu naimisissa kohta 4v ja yhteen otettu sillai rauhallisesti 3kertaa et se siitä sopivuudesta.
Skorppari on ihana mies. - sagittarian
Rankkaa on todellakin... olen jousimiesnainen ja avomies on skorpioni.. yllättävän paljon pitää ne rakkaushoroskoopit meidän kohdalla paikkansa.
- skorppi
Anna palaa vaan! älä nyt herranjumala luovuta sen takia et joku urpo sanoo ettette sovi yhteen!
- 40vuoden kokemus
Ihanaa ylämäkee ja joskus ohimenevää törmäilyä
- Jousimies nainen
Skorppari ja jousimies ei sovi.
Jousimies odottaa huomiota.
Skorpparilla on oma hyvinvointi, menot ja hauskanpito mielessä.
Turha odottaa suklaalevyä tai ruusua.
Toki ihania seuraihmisiä jos haluavat olla sitä
Hyviä sängyssäkin..
Sanovat sanoja joiden loukkaavuutta toiseen eivät ajattele, silloin jos on seurustelu suhde kyseessä.
Hyvän ystävän kyllä skorpparista voi vuosien kuluessa saada. Tunnen 6 skorpparia jo vuosien ajalta. Kukaan heistä ei halua vakiintua.
Jostain syystä erittäin paljon skorpparimiehiä vapaana? :=)- *stara*
selvä, tätä en enää usko. tämä jousimies uros on todella romanttinen ja huomaavainen ja ihana mies muutenkin. ..ja itse oleb skorpioni
- neitonen....
*stara* kirjoitti:
selvä, tätä en enää usko. tämä jousimies uros on todella romanttinen ja huomaavainen ja ihana mies muutenkin. ..ja itse oleb skorpioni
se mies on ystävällinen tasan niin pitkään kun toimit hänen toiveiden mukaan eka itsenäinen siirto jouskari ilman huomiota niin alkaa sarkastisuus tulla esille jouskari pyörii oman napansa ympärillä niin tehokkaasti ettei muiden mielipiteille jää enää tilaa
- sussu
neitonen.... kirjoitti:
se mies on ystävällinen tasan niin pitkään kun toimit hänen toiveiden mukaan eka itsenäinen siirto jouskari ilman huomiota niin alkaa sarkastisuus tulla esille jouskari pyörii oman napansa ympärillä niin tehokkaasti ettei muiden mielipiteille jää enää tilaa
Omaan napaan tuijottelun olen totta vie huomannut jousimiesrakkaassani. Samoin sarkastisuuden. Toisaalta itse skorpparina käyn päälle kuin yleinen syyttäjä, joten kenen syy se sarkastisuus sitten onkaan. Ei hyvältä näytä ei.
- tat4
skorppari mies on o vittumainen negativinen perkele..ainakin sen minkä mä tunsin. Mut ei kaikki oo..
- JaNoinkin ;)
Jotkut sopii ja jotkut ei. Minun skorppari ex oli helvetin mustis ja ahdistava ihminen ja nykyinen skorpparimies on niin kiltti ja antaa vapautta jne... Ei kait ne horoskoopit aina kaikkea voi kertoa, kyllä ihmisen kokemukset ja varsinkin lapsuus vaikuttavat luonteeseen...
- JousimiesNainen..
Eivät sovi yhteen. Kamuna skorppari menee mutta ei muuten.
- zessi
itse olen seurustellut yli puolitoista vuotta skorpparin kanssa ja asunut muutaman kuukauden,TOIMII LOISTAVASTI..
- wilma
ystävyyssuhteeseen ennemmin mutta raukkaus ei ainakaan kestänyt mun kohdalla...olin suhteessa 7 v ja tylsistyin skorpiooniin,mutta löysin elämäni miehen kaksosesta.
- uptis
Nää on niin huvittavia! Toivottavasti kukaan ei oikeasti perusta parisuhdettaan tällaisille hömpötyksille. :)
Itse olen horoskoopiltani skorpioni ja mieheni puolestaan on jousimies. Ja ei kuulemma horoskooppien mukaan pitäisi tällainen suhde onnistua. Me olemme kuitenkin olleet tähän mennessä o n n e l l i s e s t i yhdessä reilut 15 vuotta, eikä loppua näy.- Skorppioni mies 45v
Olen Skorppari mies ja olin 6 vuotta suhteessa jousimies naisen kanssa ja tasapainoisin suhde mitä ikinä on ollut. Meillä eron aiheutti lopulta parina viimeisenä vuosina muista henkilökohtaisista elämämääni kohdanneista syistä johtuva ptkäaikainen masennus jota puolisoni jaksoi tukea viimeiseen asti. tajusin hakea hoitoa liian myöhään ja hänen voimansa loppuivat, lääkitsin myös masennusta alkoholilla mikä tietysti pahensi masennusta, ei ollut väkivaltaa eikä pettämistä. Hän halusi kovasti lapsia ja minä masennukseni vuoksi en voinut ajatellakaan lapsen hankintaa siihen tilanteeseen. Nyt alkoholi ja masennus ollut pois jo pari vuotta ja en voi kuin katua etten hakeutunut hoitoon ajoissa, nyt lapseton ja ilman vaimoa, elämä muuten kunnossa taloutta myöten, mutta niin tyhjää. Me ainakin olimme muutoin kuin toisillemme tehty. Minä puolestani tuin ja rohkaisin häntä suhteemme alussa hänen päästyä pois alistavasta parisuhteesta. Hän sai itseluottamuksensa ja itsearvostuksensa takaisin ja hänestä tuli hehkuva voimakas komea nainen. Itse kyllä olen kova kiikuttamaan lahjoja ja kukkia ja halimaan ja olemaan hellä ja itsellä ei prisuhteessa tulisi mieleenkään pettäminen, mustasukkaisuudesta olen ajatellut että jos niin tapahtuu niin en halua kuulla koska tiedän että tekijä sisällään saa jo rangaistuksen syyllisyyden tunteestaan. Jos ei saa, niin sitten on tunne puolella jotain pahasti vialla ja yleensä toisesta kyllä merkit näkyvät. Ei tarvitse olla Froid. Toivon vilpittömästi että ex puolisoni on onnellinen ja saanut kauan haluamansa lapset sekä hellän kiltin miehen jollaiseksi itsenikin katson. Kaikkea hyvää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982