varhainen keskenmeno, taas :´(

taivaanvuohi:

Taas tuli varhainen keskenmeno. Tein testin, joka oli heikosti positiivinen. Nyt muutama päivä myöhemmin veri vaan lorisi wc-pyttyyyn.
Jotenkin koko ajan oli sellainen olo, että raskaus ei sittenkään jatku /ala kunnolla, vaikka testi enteili. En tiedä mistä tunne tulee aina. Johtuuko se tiputteluvuodosta, jota on, vai mistä..
Surullinen mieli. Hylkiikö kohtunu vauvanalkuja aina?Onko minulla ja miehlläni kertakaikkiaan yhteensopimattomat geenit, että vauvanalku päättyy heti alkuunsa vai mistä tämä johtuu?

Onneksi kuitenkin keskenmenot minulla tulevat heti alkuunsa. Tämän pidemmälle en ole koskaan päässyt. Se hieman lohduttaa, että näin käy ennen kuin on kunnolla ehtinyt edes orientoitua ajatukseen lapsesta ja ilahtua oikein.

Lääkäri sanoo, että kaksi varhaista keskenmenoa vielä, ennen kuin pääsee tutkimuksiin mistä syystä.
Niitäkö odottelen. Masentava ja surullinen ajatus.

Onko täällä muita, joilla on varhaisia keskenmenoja?

3

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vddr

Kyllä varhaisista keskenmenoista voi mennä jo hoitoihin jos ikää on yli 35. Ja 3 kesken.. Itellä jo tapaus on varma että jonon hännille vaan.. Kestää kauan.

Kyse voi olla monesta tekijästä, ja tiputteluvuotosi kertoo kyllä että kandee nyt laskee kiertoo ja mennä lapsettomuushoitoon.

• iknow3

Jokainen nainen varmasti kokenu jonkusen..Mulla oli nuorempana 3 varhaista keskenmenoa,lähempänä 3kymppiä 2 raskautta viikoille 12 ja kesken.30v sain vihdoin esikoiseni,33v sain toisen lapseni jonka jälkeen taas kesken viikolla 12,nyt 36v sain kolmannen ja viimeisen lapseni,kivinen on ollut tie mutta sain ne 3 palleroa joita aina niin toivoin...Älä lannistu,te onnistutte vielä!

• ...

Juu, jostain luin, että olisiko ollut peräti 80% kaikista hedelmöittymisistä, jotka päätyvät niin varhaisvaiheessa "keskenmenoon", ettei nainen tätä tapahtumaa voi mitenkään edes havaita. Tällä perusteella voisi sanoa, että jokaikinen nainen, joka on joskus yrittänyt tulla raskaaksi, on kokenut "keskenmenon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe