Rauman te-toimisto

selvä tämä

Mua haukuttin rumaksi siellä ja minun ei kuulemma kannata mihinkään töihin hakea eikä lähettää työhaastatteluihin. Mielestäni olen kuitenkin ihan tavis, pukeudun farkkuihin, olen urheilullinen, käyn salilla, en tupakoi enkä ole alkoholisti.

Mutta kai se on uskottava sitten että olen rumilus joten en sitten mene töihin enään.
kyllä kai työkkärin akat tietää parhaiten.

6

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis5

nii sää ootki

• vanha ja raihnainen

olisit sanonut tälle toimistontätsylle että kannattaa mennä peilin eteen ja katsoa ensin itseään kun kehtaa haukkua toisia rumaksi..ei sielläkään kovin kaunista katseltavaa ole. Minua taas haukuttiin liian vanhaksi työelämään . terv. 33- vuotias jonka toinen jalka roikkuu jo monnan kuopassa ja toista se vetää pahasti puoleensa..pitää kai mennä huomenna varaamaan hautapaikka .

• alwaysclearandclean

kas,täällähän on jo hengenheimolaisia 4v.n takaa..siis työ-ja sosiaalipuolella on joku fasistitäti vaikuttamassa..hän on ottanut tavaksi haukkua,mollata,arvostella..sehän on ihan selvää ihmisarvon alentamista,eiks kukaan älyä nauhoittaa käyntiään,ehkä se hillitsisi tätä mielivaltaa..
      tiedän,että idea tulee myöhässä,mutta ei sille ole muuta tehtävissä,kelle näistä valitat sitten?Uskooko kukaan,yritä edes puolustaa jotenkin,onko SUOMESSA pakkolakia,ei tullut voimaan kaks vuotta sitten..täytyy vain tietää,oikeutesi olla olematta heidän naruissaohjattava marionetti.
      Annetaan joku työvalmentaja,kun ei löydy muita keinoja,kuin ehdottaa työkyv.eläkettä ja noita lapsinuorille tarkoitettuja kulukorvaus-ysieurokerhoja..Nöyräksihän se on tarkoitus työttömän vetää..KUN he saavat sulan hattuunsa,sekä jos erehdyt rekrytointifirman listoille..he ottavat osan palkastasi..kuka sen kertoi=joku oli kaks vuotta duunaillut,sai tietää,otti loparit..ei oo totta..kyllä!
      Näin ovelaa ja laillista..Mutta,menisikö itse virkailija duuniin,joka ei ole hänen hipiälleen sopivaa,tai koulutus ei vastaa työtä,tai palkka..kysypä sitä seur.kerran.Itse hain varastotyötä,kuljettajan paikkaa..työvalmentaja soittaa Turusta..lässyttää tietämättä selän rajoituksestani,ei ole ottanut selvää..työrajoitteinen..laitetaas 6kk.n työkokeilun jälkeen toiseen hetimiten,keuhkokuumeesta just toipuneena,mut pitäis passittaa nostelemaan sairaalan lakanapinoja,liinavarastoon..Kysyikö joku,miltä se kuulostaa=ei ..mut mä tiedän,että istumatyön sijaan,tuon homman jälkeen olen seur.päivinä viikon alaselänlihaksista jumissa.Sabotoin siis jo puhelimessa tarjouksen,luitko täti edes papereitani,perehdyitkö hakualueisiin,kerroitko palkasta..et.Näillä spekseillä minä löin luurin,ennenkuin se sama tuttu jossittelu ja omakehu toisessa päässä hyvillä työllistymistuloksilla jatkuisi..kyllä johtamistaidon luennoitsijana saat puhua,mutta nyt on kyse minun elämästä,siihen ei kuulu ykkösprioriteettina työ! Ei itsensä kipeyttäminen,eikä kesän pilaaminen sairaalabakteeripelossa.Piste.(ja nyt on tehtävä raportti kaikesta,että Kela ei evää työmarkkinatukeani..koska työvoimavirkailija ei tykännyt kieltäytymisestäni!Ah,joko mä menen ja sekoitan pyykkivaraston tahallani,että saan loparit..tai otan sos.eläkkeen?JOKO VIHDOIN sais olla rauhassa???

• Työkokeilija2017

Te-keskus tykkää kyykyttää ja laittaa ihmisiä 9€ töihin..... eräs työvalmentaja ihan hirveä jankkaaja.... ois pitäny mennä 8tunnin hommiin 9€:lla . Sanoin että olen jo sopinut 6tunnin työpäiviä pomon kanssa.... kysyin siltä menisikö se itse 9€ kelakorvaukset niin 8 tunnin hommiin niin kehtas sanoa että menis.... sanoin suoraan älä puhu paskaa....

• Riippumaton-ajattelija

Noihin 9 € hommiin riittää 4tuntia/1pv viikossa. Katulähetyksellä (Toivontalo, Lyseokatu 7) on ns. kuntouttava kurssi, kokoontuu joka keskiviikko 4h. klo. 9 - 13. Siinä pitäis sääntöjen mukaan olla tämä (3) kolmenkuukauden jaksotus, mutta siellä on ollu ns. vakioporukkaa, osa jo useamman vuoden.
        Se vaikuttaa jo joltain yksityiseltä kerholta. Sitä vetää joku Uusikaupukilainen ohjaaja. Se on lähinnä sellanen juoruilukerho. Museoissa trampataa ajankuluksi.
        KAHVI SIELLÄ ON ILMAISTA!
        Sinne vaan niin helpommalla pääsee. Mm. TE-keskuksen Ämmälältä voi tiedustella.

• Rumaksi-siellä

Ne TE-toimiston virkailijat ovat lähes jäjestään jonkin sortin virkaheittoja, varsinkin sosiaalipuolella ja työtoimintaohj. kun ovat kunnanpalkkaamia.
      Työvoima-asiant. ovat valtion leivissä (Työvoimaminsteriö).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6674
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3890
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      130
      3133
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1441
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe