Olisikohan kukaan lukenut Leo Tolstoin kirjaa Anna Karenina? olisi kiva saada tietoa juonesta, henkilöistä...kysehän on onnettomasta parisuhteesta?
Anna Karenina
5
705
Vastaukset
- hippi
Mitäs kuule jos ihan itse tekisit läksysi?
- Tutkija
Kyllä kannattaa. On yksi parhaita, mitä olen lukenut.
- AnnaKarenina
Kyse on kylläkin paljon enemmästä kuin onnettomasta parisuhteesta (joita kirjassa voisi ajatella olevan useitakin, mutta mikä sitten on onneton parisuhde). A. Vronskin ja Annan suhde on (vain) eräs osa kirjaa. Se sisältää niin paljon muutakin, ettei sitä voi tässä selittää. Kannattaa lukea - mahtava historiallinen katsaus!
- renessanssi
En oo lukenu,mut oon kattonut muuta vuos sitten
ykkösellä näkyneen BBC:n kirjasta tehdyn sarjan sekä kävin Jyväskylän kaupunginteatterissa kattomassa kirjasta tehdyn näytelmän. - Anonyymi
Toivoisin Anna Katriina - kirjakeskustelussa naisten pukeutumisesta, käyttäytymisestä ja Annan äiti- lapsisuhteesteesta.
Minä en ymmärtänyt Annan toiminnasta äitinä.
Tolstoi osasi kertoa hyvin kauniisti naisten muodoista ja asuista käytöksestä ja pukeutumista.
Hänellä lienee ollut silmää kauneudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897