Olisikohan kukaan lukenut Leo Tolstoin kirjaa Anna Karenina? olisi kiva saada tietoa juonesta, henkilöistä...kysehän on onnettomasta parisuhteesta?
Anna Karenina
5
762
Vastaukset
- hippi
Mitäs kuule jos ihan itse tekisit läksysi?
- Tutkija
Kyllä kannattaa. On yksi parhaita, mitä olen lukenut.
- AnnaKarenina
Kyse on kylläkin paljon enemmästä kuin onnettomasta parisuhteesta (joita kirjassa voisi ajatella olevan useitakin, mutta mikä sitten on onneton parisuhde). A. Vronskin ja Annan suhde on (vain) eräs osa kirjaa. Se sisältää niin paljon muutakin, ettei sitä voi tässä selittää. Kannattaa lukea - mahtava historiallinen katsaus!
- renessanssi
En oo lukenu,mut oon kattonut muuta vuos sitten
ykkösellä näkyneen BBC:n kirjasta tehdyn sarjan sekä kävin Jyväskylän kaupunginteatterissa kattomassa kirjasta tehdyn näytelmän. - Anonyymi
Toivoisin Anna Katriina - kirjakeskustelussa naisten pukeutumisesta, käyttäytymisestä ja Annan äiti- lapsisuhteesteesta.
Minä en ymmärtänyt Annan toiminnasta äitinä.
Tolstoi osasi kertoa hyvin kauniisti naisten muodoista ja asuista käytöksestä ja pukeutumista.
Hänellä lienee ollut silmää kauneudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san811992- 561210
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122958Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 93948