2x vuodessa renkaiden vaihtoon. kärkkäinen tarjoaa torin 1.5 tonnista 13cm min korkeudella alle kympin. mietin vaan ono liian korkea minimikorkeus....
mutia vaihtoehtoja?
halpa muttei kelvoton hallitunkki
4
235
Vastaukset
- kyllä nousee
Tässä asiassa kannattaa satsata se 49,95 euroa, ja saa turvallisen ja hyvän nostimen.
- ihkua pissistä
huono vinkki. Ennemmin kannataa ostaa se halvin rimpula ja kaivaa pieni monttu alle että mahtuu ja onhan se jännempää kun ei ole varma putoaako auto tunkilta vai ei ja on sekin mukavaa ja haastaa kun pääsee pohtimaan useasti samaa ongelmaa kun pitää hankkia taas uusi halpistunkki.
Typerää hankki asellainen kestävä joka toimii kymmeniä vuosia, sehän näyttää vanhalta joskus ja jännityskin puuttuu.
- Ilkka Autoilkkuja
Et sitten viitsi kumartua rullamitta kädessä ja mitata ihan itse?
Jaa, että et.
No sitten kyllä kannattaakin kysyä tältä palstalta!
Onnea valitsemallasi tiellä!- vieläkö halvempaa
no ei kaikilla ole mittaa ja taitoa moiseen tekniseen suoritukseen, mutta xboxin rallipelissä olen king.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772