Tämä on niin perseestä. Olen elänyt valheessa että sana argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa parametriä, mikä lähetetään funktiolle muuttujana funktion kutsun yhteydessä. Ei helvetti. Näin juuri unen missä minulle kerrottiin mitä argumentti oikeasti tarkoittaa. Argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa if-lauseen sisään asetettua väitettä, mikä antaa joko "true" (ensimmäinen output) tai "false" (else output) sen perusteella, pitääkö väittämä paikkaansa vai ei. Sana argumentti on jopa englanniksi suora käännös: VÄITE eikä PARAMETRI. Tää on niin perseestä. Olen katsonut kaikki internetin keskustelupalstat ja kaikki ohjelmoijat vieläkin uskovat argumentin tarkoittavan parametria. Sehän on sama kuin uskoisi että lapsia syntyy kun mies tuuppaa naista peppuun. Olemmepa me aivopestyjä.
Toisaalta argumentti voisi tarkoittaa funktiota(mikä palauttaa boolean muuttujan) jolle lähetetään parametrejä, mutta argumentti ei voi ikinä olla parametri. Se EI vain yksinkertaisesti OLE loogista.
Tekis mieli ruveta itkemään
f o o
4
343
Vastaukset
- fffffffffffffffuuuuh
News flash: samat sanat voivat tarkoittaa eri asioita riippuen kontekstista
http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_(disambiguation)- Anonyymi
Ei windowsiin kannata mitään koodata!
- ota nenäliina :D
kumma itkupilli :D
argumentin ja parametrin ero aliohjelmakutsun yhteydessä:
jos on aliohjelma
int test(int aa)- Anonyymi
Windows on pelkkää tuskaa AINA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950