Tämä on niin perseestä. Olen elänyt valheessa että sana argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa parametriä, mikä lähetetään funktiolle muuttujana funktion kutsun yhteydessä. Ei helvetti. Näin juuri unen missä minulle kerrottiin mitä argumentti oikeasti tarkoittaa. Argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa if-lauseen sisään asetettua väitettä, mikä antaa joko "true" (ensimmäinen output) tai "false" (else output) sen perusteella, pitääkö väittämä paikkaansa vai ei. Sana argumentti on jopa englanniksi suora käännös: VÄITE eikä PARAMETRI. Tää on niin perseestä. Olen katsonut kaikki internetin keskustelupalstat ja kaikki ohjelmoijat vieläkin uskovat argumentin tarkoittavan parametria. Sehän on sama kuin uskoisi että lapsia syntyy kun mies tuuppaa naista peppuun. Olemmepa me aivopestyjä.
Toisaalta argumentti voisi tarkoittaa funktiota(mikä palauttaa boolean muuttujan) jolle lähetetään parametrejä, mutta argumentti ei voi ikinä olla parametri. Se EI vain yksinkertaisesti OLE loogista.
Tekis mieli ruveta itkemään
f o o
4
511
Vastaukset
- fffffffffffffffuuuuh
News flash: samat sanat voivat tarkoittaa eri asioita riippuen kontekstista
http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_(disambiguation)- Anonyymi
Ei windowsiin kannata mitään koodata!
- ota nenäliina :D
kumma itkupilli :D
argumentin ja parametrin ero aliohjelmakutsun yhteydessä:
jos on aliohjelma
int test(int aa)- Anonyymi
Windows on pelkkää tuskaa AINA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384