Tämä on niin perseestä. Olen elänyt valheessa että sana argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa parametriä, mikä lähetetään funktiolle muuttujana funktion kutsun yhteydessä. Ei helvetti. Näin juuri unen missä minulle kerrottiin mitä argumentti oikeasti tarkoittaa. Argumentti tarkoittaa ohjelmoinnissa if-lauseen sisään asetettua väitettä, mikä antaa joko "true" (ensimmäinen output) tai "false" (else output) sen perusteella, pitääkö väittämä paikkaansa vai ei. Sana argumentti on jopa englanniksi suora käännös: VÄITE eikä PARAMETRI. Tää on niin perseestä. Olen katsonut kaikki internetin keskustelupalstat ja kaikki ohjelmoijat vieläkin uskovat argumentin tarkoittavan parametria. Sehän on sama kuin uskoisi että lapsia syntyy kun mies tuuppaa naista peppuun. Olemmepa me aivopestyjä.
Toisaalta argumentti voisi tarkoittaa funktiota(mikä palauttaa boolean muuttujan) jolle lähetetään parametrejä, mutta argumentti ei voi ikinä olla parametri. Se EI vain yksinkertaisesti OLE loogista.
Tekis mieli ruveta itkemään
f o o
4
549
Vastaukset
- fffffffffffffffuuuuh
News flash: samat sanat voivat tarkoittaa eri asioita riippuen kontekstista
http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_(disambiguation)- Anonyymi
Ei windowsiin kannata mitään koodata!
- ota nenäliina :D
kumma itkupilli :D
argumentin ja parametrin ero aliohjelmakutsun yhteydessä:
jos on aliohjelma
int test(int aa)- Anonyymi
Windows on pelkkää tuskaa AINA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484066
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131960Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise961338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681215Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51111- 47971
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28969En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?50964Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334940