Pioneer DEH 1500-UB soittimen asetukset nollaantuu?

Ei Niin Viisas

Mistä mahtaa johtua, että auto soittimeni kaikki asetukset nollaantuu tehdasasetuksiin, kun auton sammuttaa.. Soitin on siis tuo Pioneer DEH 1500-UB.
Johdot ovat omilla paikoillaan ja kiinni.

7

2459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wdwdwf

Siellåä on heräte ja jatkuva väärinpäin? Punanen ja keltainen pittää laittaa toisin päin.

• eionnaa

Mulla on sama onglema. Ainut vaan että punanen ja keltanen johto menee samaan johtoon kiinni...

• 4o3tkåpo34kåp

Johtuupi siitä, että soittimelle ei enää tule sähkövirtaa, kun sammutat autosi.

Muistien ja asetusten säilyminen edellyttää sitä, että soittimelle tulee sähköä myös auton sammutettuna ollessa.

Soittimen käyttö- tai asennusohjeesta selviää, mihin johtoon tämä jatkuva, ns. muistisähkö soittimellesi tulee kytkeä. Yleismittarilla tai virtakynällä voit etsiä jostain sulakerasialta sopivan paikan, missä on jatkuva sähkö tai sitten vedät uuden johdon suoraan akun navasta.

• sepi49

Minun radiossa on semmoinen ongelma ,kun radion sammuttaa niin
        näyttöön jää valot.

Herätevirta on otettu jatkuvasta virrasta.

• Anonyymi
        sepi49 kirjoitti:

Minun radiossa on semmoinen ongelma ,kun radion sammuttaa niin
        näyttöön jää valot.

Herätevirta on otettu jatkuvasta virrasta.

Kumma kun uudet radiot reistailee minulla on 1962 ostuttu matkaradio eutotelineessä ja toimii hienosti.

• Anonyymi

Mulla palaa valot soittimessa vaik ei ole virta piuha kiinni?? auttasko konkka tai yms:::

• Anonyymi

Ei mitään konkkia mihinkään. Jos otat akunkaapelin irti voi hetki mennä ennenkuin valot radiosta sammuu. Tai jos puhuit radion virtapiuhasta niin virta tulee tietysti jostain muusta piuhasta kuin mitä ajattelit virtapiuhaksi.
        Niin kuin tässä ketjussa tuli ilmi on siellä kaksi "virta"piuhaa jos hyvällä tuuri käy on ne värit vakiot keltainen jatkuva virta akulta ja punainen virtalukolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe