Pillu huutaa k....

tyttö..yksin

Ei kestä enää.. Erosta on kohta reilu vuosi (6 vuotta avoliitossa) ja niin on melkein siitäkin kun saanut kunnon seksiä.. Ei huvita ihan kenen tahansa kanssa mutta kohta en kestä enää. Kohta ei enää muista miltä tuntuu ku joku nuolee.. oih..ihanaa.. Kynnys tulee oikeesti suuremmaks uskaltaa lähteeki jonku uuden kans ;) Tarttis vaan mennä rohkeesti.. Enhän mä mikää kokematon tyttönen oo mutta ku kynnys kasvaa,pelottaa rupee osaako enää vierasta.... =) ja myös ku entisessä suhtees oli seksi koko ajan loppuun asti niin mahtavaa.. Pitäis vaan unohtaa tiedän.. Kun sais tajunnan räjäyttävää seksiä niin eiköhän unohtuis... En jaksa enää kauaa olla puuttees ja omien käsien,dildojen kanssa..tylsää..

26

4674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

      Rohkeesti vaan panokaveria etsimään, naisille yleensäottaen helpompi löytää, mutta ylitarjonnan vuoksi joudut suorittamaan aikamoisen karsinnan, jos vaikka pistät treffipalstoille ilmoitusta puutteiden korjaushaluistasi.

      Tai jos baarista pokaaminen on sulle luontaista, ei kun sinne vain. Netistä etsimällä helpompi ennen hommiin menoa tsekata että mielihalut on molemmilla samat.

      • Baariin joo. Tai miksei salille tai taidenäyttelyyn tai mihin vaan? Kyllähän sitä sielläkin voi.

        Uuden kanssa on aina opettelua joka tapauksessa...


    • Mie voin auttaa ;)

      • petriaapos

        Tai minäkin voisin kenties


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ok kiva

    • ota yhteyttä tämän nimimerkin mukaantämän järjestelmän postiin

    • millai suhun sais yht..

    • Anonyymi

      Äijä kirjoittelee, ja te luulette että nainen. Sitte runkkaatte jutuille, ootte vielä yhteystietoja vailla.
      Herätkää todellisuuteen.

      • Anonyymi

        En ooo ketjun alottaja mut miks porukka luulee tääl aina et miehet vaan kirjottelis? :D
        Oon ite 19v tyttö ja pyöriny tääl enemmä ja vähemmä jo vuosien ajan. Mikä siin ois muka nii outoo et naisetki tääl pyörii?


      • Anonyymi

        Joo kyllä jotkut todellisetkin naiset täällä kirjottelee.. itsekkin aikoinaan tähän sivuun tutustuin kun silloinen tyttöystävä tänne kirjotteli ja jäi ns.rysänpäältä kiinni.. mutta minä vaan innostuin kirjoitetuista teksteistä.. terveisiä vaan nina jos tunnistat itsesi..


    • Anonyymi

      Tyttö yksin...asun tamperen lähistöllä m50 197/100 ota lomaa mennään minun mökille niin annan sulle kunnon tärinät.t.sinisimmu sinkku.

    • Näillä tiedoilla ei kyllä avunanto onnistu iha äkkiä🤔

    • Kyllä ois mukava nuolla sua saisit kunnolla kovaa. Saisit koko yön

    • Minullakin on edellisesta seksisessiosta aikaa jo puoltoista vuotta. Naiseni menehtyi syopaan silloin. Pari kuukautta hyvat fiilikset. Olis kiva tavata joku mukava nainen jonka Kanssa vois vaikka kayda leffassa syomassa lasillisella ja miksi vaikka Sita itteensa.

    • Anonyymi

      Kaikki päättävät itse mitä haluavat tehdä. Tee päätös rohkeasti.

    • Anonyymi

      Rohkeutta vain lisää. Kyllä sulle löytyy.

    • kyllä se vielä sattuu vastaan rohketta vaan etsintöihin

    • Mulla erosta 7kk ja ei suhteessakaan seksiä juuri ollut kun mies oli mielummin naimisissa kaljapullon kanssa..nyt sinkkuna jotain sessioita mutta liian harvoin..🤭😉

      • Anonyymi

        Voisin olla apuna kertojien lisäämisessä:-) olen itse eronnut n. 1v sitten ja on kyllä maistunut sinkkuus. Mistä päin mahdat Tinde olla? Itse olen Kuopiosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin olla apuna kertojien lisäämisessä:-) olen itse eronnut n. 1v sitten ja on kyllä maistunut sinkkuus. Mistä päin mahdat Tinde olla? Itse olen Kuopiosta?

        Kaukana toisistaan ollaan..Kymenlaaksossa minä..


      • moi! Meillä matka ei ole kauhea. Avunantosopimusta tarjoisin. On kauheaa elää puutteessa aina. Sais edes kerran vuodessa mutta liikaa toivottu. En ravintoloissa juokse. Olen liikunnallinen. Lihaksikas 53v mies


    • Anonyymi

      hei,kyllä seksi on kivaa, ollaan naisystävän kanssa eläkeikäisiä,rakastellaan 5-6 kertaa viikossa ,mukavaa kun aikaa on ei kiireen kanssa tarvii hosua.ja kunto kestää.

    • Anonyymi

      parempi olla vuan tällee yksikseen, ninku meikä mies, erosta koht 4 vuotta ja kova himo oli joka päevä ja yö. Ostin apoteekista seksihaluja hillitsevää lääkettä, eipä enää himota, eikä tosin oikeen ota eteenkään, mut eipä haittaa, yksin asustelen metsän keskellä ja katselen kuuta taivaalla, ja välillä telkkaria.

    • Anonyymi

      Kävin äsken lähikaupassa. Oli kyllä tosi nätti tumma kassaneiti. Onneksi oli visiiri, eikä maskia. Oli tosi kohtelias ja hymyili. Luulin jot että olisi kiinnostunut, mutta ei suostunut kirjoittamaan numeroaan kuittiin. Nyt kotona katsoin itseä peilistä ja tajusin yhden mahdollisen syyn: näytän todella krapulaiselta :D. Sellainen on aika turn off naisille. Kyllä menikin eilen myöhään terassilla. Sieltä kyllä olisi seuralaisen saanut, muttei ne kaljaa kittaavat keski-ikäiset naiset oikein nappaa. Pitää aloittaa nenänvalkaisu kohta, jos nappaisi sitten.

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe