Tilanteeni on seuraava: olen asunut ulkomailla viimeiset 10 vuotta ja nyt pitaisi erinaisista syista palata Suomeen noin vuoden ajaksi. Koska olen tuon jalkeen palaamassa takaisin ulkomaille, ei huvittaisi investoida kalusteisiin yms. Mika olisi siis paras tapa loytaa Suomesta taysin valmiiksi kalustettu asunto, jossa olisi kaikki ruokailuvalineita ja astioita myoten valmiina?
Mista vuokralle kalustettu asunto?
2
121
Vastaukset
- Rahaa tiskiin
http://forenom.fi/index.php?gclid=CK3Y0bDb67kCFUOV3god-gcAzg
Löytyy asunto varmasti tuolla hakusanalla. - djfsos
Itse opiskelijana olen ollut milloin vaihdossa, milloin harjoittelussa ulkomailla ja aina tuoksi ajaksi olen jälleenvuokrannut asuntoni täysin kalustettuna. Eli kannattaa katsella netistä tällaisia ilmoituksia. Itse olen sopinut aina vuokralaisen kanssa siitä mitä hän haluaa jätettävän esim. petivaatteet, astiat, verhot ja muut sellaiset. Opiskelijat matkustavat nykyään paljon ulkomaille ja ainakin omassa kaupungissa on koko ajan useita tällaisia asuntoja tarjolla, välillä jopa liikaakin, joten oman asuntoni vuokraus on ollut stressaavaa kun joutui kauan etsimään vuokralaista, mutta aina on mennyt onneksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384