Tilanteeni on seuraava: olen asunut ulkomailla viimeiset 10 vuotta ja nyt pitaisi erinaisista syista palata Suomeen noin vuoden ajaksi. Koska olen tuon jalkeen palaamassa takaisin ulkomaille, ei huvittaisi investoida kalusteisiin yms. Mika olisi siis paras tapa loytaa Suomesta taysin valmiiksi kalustettu asunto, jossa olisi kaikki ruokailuvalineita ja astioita myoten valmiina?
Mista vuokralle kalustettu asunto?
2
144
Vastaukset
- Rahaa tiskiin
http://forenom.fi/index.php?gclid=CK3Y0bDb67kCFUOV3god-gcAzg
Löytyy asunto varmasti tuolla hakusanalla. - djfsos
Itse opiskelijana olen ollut milloin vaihdossa, milloin harjoittelussa ulkomailla ja aina tuoksi ajaksi olen jälleenvuokrannut asuntoni täysin kalustettuna. Eli kannattaa katsella netistä tällaisia ilmoituksia. Itse olen sopinut aina vuokralaisen kanssa siitä mitä hän haluaa jätettävän esim. petivaatteet, astiat, verhot ja muut sellaiset. Opiskelijat matkustavat nykyään paljon ulkomaille ja ainakin omassa kaupungissa on koko ajan useita tällaisia asuntoja tarjolla, välillä jopa liikaakin, joten oman asuntoni vuokraus on ollut stressaavaa kun joutui kauan etsimään vuokralaista, mutta aina on mennyt onneksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043