muutto ois edessä pois vuokra-asunnosta ja ruuvireiät pitäis saada peitettyä (aika pieniä kaikki) ettei isännöitsijä suuttuis ;) mikä ois mahd. helpoin tapa tällaiselle untuvikolle joka ei ole koskaan tehnyt minkäänlaista remonttia? Ja niiin kuten otsikossakin käy ilmi, kyseessä on kiviseinät
kiviseinän ruuvinreiän paikkaus
3
12434
Vastaukset
- Korjaa ja pilaa
Ripustusta varten siististi tehdyt betoniproppaukset ja kiinnitykset kuuluvat normaaliin elämiseen/ kulumiseen, jos vuokrasopimuksessa ei juuri tuosta asiasta erikseen mainita.
Sinun ei tarvitse tehdä niille mitään ja saat vakuutesi takaisin. Tarkista sopimus, ennen kuin aloitat korjaamaan ja pilaamaan näin seiniä. - jkokdoekeo
jos on kuitenkin tarve tai halu nuo reiät laittaa piiloon ja kyseessä on maalattu pinta niin osta tuubissa olevaa valmista hienojakoista vesiliukoista pakkelia ja töki sitä reikiin. käytä ruuvarin päätä tai oikein kapeaa lastaa niin että pakkelia jää vaan reikään. kostean pakkelin voi pyyhkiä pois ehjistä kohdista. hiot sitten varovasti täytetyt kohdat tasaisiksi ja töpöttelet sopivan väristä maalia paikkakohtiin. jos siveltimen päällä et saa sopivaa jälkeä niin voit hankkia pienen telan avuksi. älä laita maalia telaan vaan käytä sitä ainoastaan sopivan näköisen pinnan aikaan saamiseksi.
mutta kuten edellin kommentoija kertoi, kuuluvat reiät normaaliin asumiseen eivätkä oikeuta vuokranantajaa hyvitykseen. - sama11
vielä sen verran että proput kannattaa ensin kiskoa irti ja samoin rapsuttaa irrallinen tai helposti irtoava aines pois reiän reunoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161