Helsingin Bussiliikenne aloitti yt-neuvottelut!!!

PORVARIT HEASASTA

Helsingin Bussiliikenne aloitti yt-neuvottelut hallinnossa ja korjaamolla!!


Helsingin Bussiliikenne on aloittanut 40 henkeä koskevat yhteistoimintaneuvottelut. Yhtiö hävisi viimeisimmällä kilpailutuskierroksella useita reittejä!!

Helsingin Bussiliikenne aikoo järjestellä uudelleen 40 työtehtävää korjaamolla, hallinnossa ja liikenteen tukitoiminnoissa.

Henkilöjohtaja Jussi Mertanen kertoo, että korjaamon työntekijöitä saatetaan siirtää bussinkuljettajaksi.

Pääluottamusmies Hannu Toikkanen kertoo, että uudet mahdolliset irtisanomiset ja töiden uudelleenjärjestelyt toteutuvat heti neuvotteluiden loputtua. YT-neuvottelut päättyvät lokakuun lopussa.

Jussi Mertanen sanoo, että yhtiö haluaa välttää irtisanomisia. Työt ovat hänen mukaansa kuitenkin vähentyneet, sillä Helsingin Bussiliikenne hävisi uusimmalla kilpailutuskierroksella kuusi bussilinjaa ja useita pienkalustolinjoja eli Jouko-kutsuliikennettä ja palvelulinjoja.

HBL hävisi viidenneksen liikevaihdostaan

Liikennejohtaja Mika Seppänen sanoo, että kilpailutuksessa hävittiin 140 bussinkuljettajan työpanos. Rahallisesti se merkitsee noin 20 miljoonaa euroa, mikä on reilu viidennes Helsingin Bussiliikenteen liikevaihdosta.

Tämän seurauksena yhtiössä käytiin kesällä kuljettajia koskevat yt:t, joissa vähennettiin 41 kuljettajaa. Linjojen vähennykset tulevat voimaan vuosien 2014 ja 2015 aluissa.

Toimitusjohtajan sanoin " MURHEILLISTEN LAULUJEN HELB" Näin laulun sanoin..pitänee paremmin kuin paikkansa!!
Helbin viimeiset hengen vedot tullanneen vetämään lähitulevaisuusessa!!
Ostajaehdokkaita huolestuttaa vaan HELBIN KULJETTAJAKUNNAN KELVOTTUMUUS KAIKILLA OSA ALUEILLA!!
No eipä HELBISTÄ mitään ostajan tarvii maksaa kun ottaa sen VALTAVAN VELKATAAKAN HOITAAKSEEN!!
KOKO KULJETTAJAKUNNALLE TULTANEE ANTAMAAN LOPPUTILI JA SUOSITUKSET KORKEINTAA SIIVOOJAN TOIMEEN..!!

48

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisteri äo 163

      Ei helbin kuskeja voi siivoojiksi laittaa. Mieluummin sairaslomille koko porukka.

    • uuvatit

      LEHMÄNMÖLYÄ!!!

      • maisteri äo 163

        Niin helbiltä kun kuski pistetään pois ei sitä kukaan ota töihin. Mokaa sairasta.


      • timantti-tussu
        maisteri äo 163 kirjoitti:

        Niin helbiltä kun kuski pistetään pois ei sitä kukaan ota töihin. Mokaa sairasta.

        Sama laulu kaikissa muissakin kunnan suojatöissä.


    • maisteri äo 163

      Aivan oikein kuskeja kun liikaa helbillä. Nehän täytyy kouluttaa kaikki pomoiksi. Ja suojatyöpaikka säilyy. Huomatkaa ÄO 163 luku luku johon koskaan ei yksikään helppiläinen pääse!

      • harva kaveri on noin itseriittonen, kuin tää maisteri äo 163.. Mä olen kuusen alla syntynyt ja elän sielä edelleen.. mutta jos sun eko on noin iso, että ainoa asia mitä sulta olen lukenut, on toisten ihmisten mollaaminen.. opettele ensin kirjoittamaan
        edes oma nimesi... ja kirjoittele sitten noi juttusi, niin arvostukseni saa ja olet silloin tosi mies... eipä olen pelkoa puska-maisteri, että huutelisit noi juttusi omissa nimissä. kunnioituksella jyrki mattila parkano


      • ex-wessu
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        harva kaveri on noin itseriittonen, kuin tää maisteri äo 163.. Mä olen kuusen alla syntynyt ja elän sielä edelleen.. mutta jos sun eko on noin iso, että ainoa asia mitä sulta olen lukenut, on toisten ihmisten mollaaminen.. opettele ensin kirjoittamaan
        edes oma nimesi... ja kirjoittele sitten noi juttusi, niin arvostukseni saa ja olet silloin tosi mies... eipä olen pelkoa puska-maisteri, että huutelisit noi juttusi omissa nimissä. kunnioituksella jyrki mattila parkano

        Mattilan tauti leviää täällä kun muistelee sun westendin aikuisia kirjoituksiasi.


      • ex-wessu kirjoitti:

        Mattilan tauti leviää täällä kun muistelee sun westendin aikuisia kirjoituksiasi.

        veli hyvä, ole huoletta.. ma kun kirjoittelen vain omissa nimissä ja vastaan kirjoittamistani teksteistä ihan itte... ja jos kirjoitan jotain pieleen tai valheita,
        vastaan kyllä myös niistä.. ei mulla ole mitään postettavaa wessun kirjoituksista,
        vaikka joidenkin mielestä wessun toiminta oli kaiken arvostelun yläpuolella..
        mä suosittelen sulle pesäluettolon hankkimista.. voi illuusio hyvin hoidetusta yrityksestä saada kolauksen.. kaikke hyvää sulle ex-wessu tai puskista huutelija..
        valitse itse kumpi nimimerkki sopii sinulle paremmin ... hyvää syksyä jyrki mattila parkano.


      • ex-wessu
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        veli hyvä, ole huoletta.. ma kun kirjoittelen vain omissa nimissä ja vastaan kirjoittamistani teksteistä ihan itte... ja jos kirjoitan jotain pieleen tai valheita,
        vastaan kyllä myös niistä.. ei mulla ole mitään postettavaa wessun kirjoituksista,
        vaikka joidenkin mielestä wessun toiminta oli kaiken arvostelun yläpuolella..
        mä suosittelen sulle pesäluettolon hankkimista.. voi illuusio hyvin hoidetusta yrityksestä saada kolauksen.. kaikke hyvää sulle ex-wessu tai puskista huutelija..
        valitse itse kumpi nimimerkki sopii sinulle paremmin ... hyvää syksyä jyrki mattila parkano.

        Mattilaanen kuusen alta huutelee ja sehän riittää ei kaikkien tarvi olla yhtä pihalla.


      • maisteri äo163
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        veli hyvä, ole huoletta.. ma kun kirjoittelen vain omissa nimissä ja vastaan kirjoittamistani teksteistä ihan itte... ja jos kirjoitan jotain pieleen tai valheita,
        vastaan kyllä myös niistä.. ei mulla ole mitään postettavaa wessun kirjoituksista,
        vaikka joidenkin mielestä wessun toiminta oli kaiken arvostelun yläpuolella..
        mä suosittelen sulle pesäluettolon hankkimista.. voi illuusio hyvin hoidetusta yrityksestä saada kolauksen.. kaikke hyvää sulle ex-wessu tai puskista huutelija..
        valitse itse kumpi nimimerkki sopii sinulle paremmin ... hyvää syksyä jyrki mattila parkano.

        Joskus kun ajelen kolmostietä Tampereelta pohjoiseen polkaisen kaasupolkimen pohjaan etten näe parkanolaisia kuusen alla nukkuvia. Viimeksikin oli nopeusmittarissa 250 km/h ja Parkano vilahti ohi.


      • maisteri äo163 kirjoitti:

        Joskus kun ajelen kolmostietä Tampereelta pohjoiseen polkaisen kaasupolkimen pohjaan etten näe parkanolaisia kuusen alla nukkuvia. Viimeksikin oli nopeusmittarissa 250 km/h ja Parkano vilahti ohi.

        terveisiä matinkylään, mä heräilen täältä kuusen alta. työt alkaa taas tänään....
        junaan pitää ehtiä, kun akka haluaa pitää ton manne-mersun itellään....
        mä en ymmärrä miksi sä kirjoittelet nimimerkin turvin, kun wessulla ollessas
        olit niin isollinen, että tuskin housuihis mahduit... matinkylässä sä kun asut ihan samalla tavalla vuokralla kun mä, ja ihan viereisessä kerrostalossa. ja toissä
        käyt pohjolanliikenteen espoon varikolla... ole huoletta.. saat pitää nimimerkkisi
        maisteri äö 163 ja ex-wessu.. yksi ja sama pikkupoika....
        kunnioituksella.. työmies mattila parkanosta.. kuusenalta olevasta omakotitalosta.


      • maisteri äo163
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        terveisiä matinkylään, mä heräilen täältä kuusen alta. työt alkaa taas tänään....
        junaan pitää ehtiä, kun akka haluaa pitää ton manne-mersun itellään....
        mä en ymmärrä miksi sä kirjoittelet nimimerkin turvin, kun wessulla ollessas
        olit niin isollinen, että tuskin housuihis mahduit... matinkylässä sä kun asut ihan samalla tavalla vuokralla kun mä, ja ihan viereisessä kerrostalossa. ja toissä
        käyt pohjolanliikenteen espoon varikolla... ole huoletta.. saat pitää nimimerkkisi
        maisteri äö 163 ja ex-wessu.. yksi ja sama pikkupoika....
        kunnioituksella.. työmies mattila parkanosta.. kuusenalta olevasta omakotitalosta.

        Euroja on ettei paskalle taivu. Ja en asu matinkylässä. Enkä koskaan ole ollut töissä. Ei ole tarvetta kun euroja on. Mattilaanen ajakoon vaan busseja ilmaiseksi. Huomaa mattilaanen korkea ÄO.


      • maisteri äo163
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        terveisiä matinkylään, mä heräilen täältä kuusen alta. työt alkaa taas tänään....
        junaan pitää ehtiä, kun akka haluaa pitää ton manne-mersun itellään....
        mä en ymmärrä miksi sä kirjoittelet nimimerkin turvin, kun wessulla ollessas
        olit niin isollinen, että tuskin housuihis mahduit... matinkylässä sä kun asut ihan samalla tavalla vuokralla kun mä, ja ihan viereisessä kerrostalossa. ja toissä
        käyt pohjolanliikenteen espoon varikolla... ole huoletta.. saat pitää nimimerkkisi
        maisteri äö 163 ja ex-wessu.. yksi ja sama pikkupoika....
        kunnioituksella.. työmies mattila parkanosta.. kuusenalta olevasta omakotitalosta.

        Jaahas täs sitä henkseleitäni paukuttelen kun olen matkalla Hankoon iltahuigalle. Ja kuubalainen sikari sauhuaa. Terveisiä vaan kaikille köyhille läpi suomen maan. Ja äo163.


      • wage2

        suksi homo vittuun,anteeksi perseeseen.


      • wage2
        maisteri äo163 kirjoitti:

        Joskus kun ajelen kolmostietä Tampereelta pohjoiseen polkaisen kaasupolkimen pohjaan etten näe parkanolaisia kuusen alla nukkuvia. Viimeksikin oli nopeusmittarissa 250 km/h ja Parkano vilahti ohi.

        ai sillä polkuautollas 250 km/h?hahhah joo.


      • diamon o rossi
        wage2 kirjoitti:

        suksi homo vittuun,anteeksi perseeseen.

        Mitä onko wage2 ruotsalainen?


      • maisteriko

        vaiko tyhjä tynnyri


    • Mister T

      Hebulin pomot pitää laittaa siivoojiksi, voivat kyllä sielläkin tehdä isoja virheitä, maisterin ÄO:n ei kukaan pomokaan pääse, ei lähellekään.

    • Täältä lapista

      Olis pirun kiinnostavaa päästä lukemaan se pesäluettelo,meinaan tuli oltua itsekkin wessulla töissä useita vuosia,olihan se kieltämättä kokemus ei aina niin positiivista.Konttorin naiset olivat tosi ystävällisiä heille siitä kiitos,niin paitsi se yksi.Mattila jatka vain kirjoittelua,suoraselkäisiä kavereita aina tarvitaan ,ne alkaa suomessa olemaan harveneva joukko.Niin ja sen haluaisin vielä sanoa neuvoksi että pitäkää kuskit yhtä muuten teidät nujerretaan,yhdessä saa asioita aikaan.Tsemppiä ,kuskina tarvitsee pitkää pinnaa, kokemusta on nimittäin.

      • hölöheikki

        Mattila on jossain kuusen alla Parkanossa eikä ole kuulolla nyt.


      • maisteri äo163
        hölöheikki kirjoitti:

        Mattila on jossain kuusen alla Parkanossa eikä ole kuulolla nyt.

        Jäähäs Rovaniemellä on karaokekilpailu ja täytyy harjoitella. Ja aamulla jaguarin keula kohti pohjoista ja 200 lasiin. Eli NUNNUKA NUNNUKA LAI LAI LAI NUNNUKA NUNNUKA LAI LAI LAI


    • Maisteri ÄO 163

      HEBULIN kuljettajat eivät ole aatelia, mutta pomot vieläkin huonompia, missään muussa yhtiössä, eivät pääsisi, kuin korkeintaan siivoojaksi ja isoimmat pomot kaikista surkeimpia.
      Hebuli hävisi 2 vuotta sitten Lauttasaaren liikenteen, kun liikennejohtaja teki pikkuisen virheen, se maksoi kymmeniä miljoonia, Tj, ilmoitti, että ottaa täyden vastuun, mitä tapahtui? Kuljettajia alettin irtisanomaan ja Tj ja tämä päällikkö istuvat yhä isolla palkallaan, lisää pomoja on palkattu Hebulille koko ajan.

      Voiko tyhjempää olla, kierrätyskeskukseen koko porukka, kukaan ei yllä edes puoliksi Maisterin älykkyysosamäärään.
      Pohjola ottaa porukan lunta lapioimaan Ilmalan pihalta.
      Näyttää 550 uudet autotkin jo kolhituilta, kun Hebulin amatöörit suhailee miten sattuu ja pomot johtaa, miten sattuu.

    • puska-maisteri ei kyllä itse ole mikään rattimies, sähän wessulla kolhit autoja,
      ton tuosta...neiti-kalle.. sulle on näköjään jäänyt vaihde päälle... mene nyt ulkoiluttamaan sitä koiraasi ja saa aivosi vähän happea....hyvää päivänjatkoa toivoopi,
      työmies mattila, oman...... pihakuusen alta.. parkano

      • maisteri äo163

        minä se vaan sompailin just 800 kilometriä. En ikinä ole ajanut linja-autoja. Ei tarvi kun euroja on ettei tahdo paskalle taipua. Niin vieläkös syöt niitä wessun hernekeittoja. Wessulla kun palkat maksettiin hernekeittona. Tais olla kallista soppaa mattilaasella.


      • maisteri äo163
        maisteri äo163 kirjoitti:

        minä se vaan sompailin just 800 kilometriä. En ikinä ole ajanut linja-autoja. Ei tarvi kun euroja on ettei tahdo paskalle taipua. Niin vieläkös syöt niitä wessun hernekeittoja. Wessulla kun palkat maksettiin hernekeittona. Tais olla kallista soppaa mattilaasella.

        Mä oon sitä mieltä että julkinen liikenne pitäis lopettaa kokonaan. Tämä minun jaguarini toimii niin hyvin etten julkisia kulkuneuvoja tarvi. Linja-autot pois teiltä. Ja VR vois myydä kalustonsa pois ja kiskot pois. Ensin nämä karaokekilpailut käyn osallistumassa täällä Rovaniemellä ja sitten yöllä ajoa 800 kilometriä nami laudassa niin ei matka kestä montaa tuntia. Meinaan voittaa kilpailun laululla nunnuka nunnuka lai lai lai.se on hyvin suosittu hittibiisi täällä pohjoisessa.


      • Åke Kara
        maisteri äo163 kirjoitti:

        Mä oon sitä mieltä että julkinen liikenne pitäis lopettaa kokonaan. Tämä minun jaguarini toimii niin hyvin etten julkisia kulkuneuvoja tarvi. Linja-autot pois teiltä. Ja VR vois myydä kalustonsa pois ja kiskot pois. Ensin nämä karaokekilpailut käyn osallistumassa täällä Rovaniemellä ja sitten yöllä ajoa 800 kilometriä nami laudassa niin ei matka kestä montaa tuntia. Meinaan voittaa kilpailun laululla nunnuka nunnuka lai lai lai.se on hyvin suosittu hittibiisi täällä pohjoisessa.

        Oletko sukua tämän ketjun aloittajalle, hänen älykkyysosamäärä yli 200, mensan
        kunniajäsen, ei tarvitse maksaa jäsenmaksuja ikinä?

        Jos näät Aslak Soikiopäätä ja Nätti-Jussia siellä Åke Karassa, niin käske haistaa
        pitkän vitun! Hyvää kotimatkaa, aja varovasti, hirviä tiellä .


      • maisteri äo163

        Jaahas onkos parkanolaaset vielä kuusen alla kiusaamassa? Nyt täytyy nauttia pullo wiskiä hyvin onnistuneen karaokeillan kunniaksi. Ja polttaa kuubalaista sikaria.


      • Yht.kand. ABCD
        maisteri äo163 kirjoitti:

        minä se vaan sompailin just 800 kilometriä. En ikinä ole ajanut linja-autoja. Ei tarvi kun euroja on ettei tahdo paskalle taipua. Niin vieläkös syöt niitä wessun hernekeittoja. Wessulla kun palkat maksettiin hernekeittona. Tais olla kallista soppaa mattilaasella.

        Onpa runsaasti kirjoitus- ja kielioppivirheitä maisteri 63:lla. Kannattaisi käydä se peruskoulu uusiksi vaikka iltakurssina.
        HelBin ongelmat kyllä tiedetään jo kesältä 2011, kun firma meni palkkaamaan tuplasti liikaa määräaikaisia kuskeja tuolta itä- ja etelärajan takaa. Talvella ei sitten riittänyt kaikille työvuorolistoihin määriteltyä ajotyötä, ja porukka istui aamu-ja iltavuoroissa "varalla". Taloudellista touhua sekin.


      • åke kara
        Yht.kand. ABCD kirjoitti:

        Onpa runsaasti kirjoitus- ja kielioppivirheitä maisteri 63:lla. Kannattaisi käydä se peruskoulu uusiksi vaikka iltakurssina.
        HelBin ongelmat kyllä tiedetään jo kesältä 2011, kun firma meni palkkaamaan tuplasti liikaa määräaikaisia kuskeja tuolta itä- ja etelärajan takaa. Talvella ei sitten riittänyt kaikille työvuorolistoihin määriteltyä ajotyötä, ja porukka istui aamu-ja iltavuoroissa "varalla". Taloudellista touhua sekin.

        Sama koskee tämän ketjun aloittajaa, nimimerkki porvarit heasasta. Kaveri vaihtaa
        nimimerkkiä jatkuvasti ja yrittää suojautua sen taakse, minua ei pysty kusettamaan.
        Lukuisat kirjoitusvirheet ja muutenkin yksinkertaiset lauserakenteet paljastavat,
        jotta koulut on jääny kesken, jos yleensä edes aloitettu, täys pelle koko mies!


      • maisteri äo163
        åke kara kirjoitti:

        Sama koskee tämän ketjun aloittajaa, nimimerkki porvarit heasasta. Kaveri vaihtaa
        nimimerkkiä jatkuvasti ja yrittää suojautua sen taakse, minua ei pysty kusettamaan.
        Lukuisat kirjoitusvirheet ja muutenkin yksinkertaiset lauserakenteet paljastavat,
        jotta koulut on jääny kesken, jos yleensä edes aloitettu, täys pelle koko mies!

        Jopas åkella ottaa lujille totuuden lukeminen.


    • Maisteri ÄO 163

      Sähän se olit, joka niitä autoja kolhit ja kannoit pomoille Viron tuliaisia.
      Parempi onkin noilla ajotaidoilla, kun pysyt siellä Parkanossa pihakuusen alla.
      Minulla on rahaa, niin paljon, että ei mitään väliä, jos auton kolhaisen, niin ostan uuden tilalle, toista se on sulla kun tyhjät taskut ja wessukin jätti sulle palkat maksamatta, pelkällä hernerokalla ajoit.

      • puska-maisteri.. mikä sua noin nyt pännii.. eihän se ole mun vika että mulle annettiin nimi..ja sulle vain.joo..joo poikanen.. Kaippa se on niin että susta saa vai miehen, siten että äitesi synnyttää sut uudelleen ja nimen kanssa....
        kaikkea hyvää sulle ex-wessu tai puska-maisteri...uneksia...
        kunnioituksella jyrki mattila parkano..


      • maisteriäo163
        jyrkimattila52 kirjoitti:

        puska-maisteri.. mikä sua noin nyt pännii.. eihän se ole mun vika että mulle annettiin nimi..ja sulle vain.joo..joo poikanen.. Kaippa se on niin että susta saa vai miehen, siten että äitesi synnyttää sut uudelleen ja nimen kanssa....
        kaikkea hyvää sulle ex-wessu tai puska-maisteri...uneksia...
        kunnioituksella jyrki mattila parkano..

        Ai täällä on parkanolainenkin joka wessulla ajoi hernekeittopalkalla. No oli armeijan soppatykki joka päivä wessun pihassa kuumana jotta parkanolainen saa syödä.


      • 550
        maisteriäo163 kirjoitti:

        Ai täällä on parkanolainenkin joka wessulla ajoi hernekeittopalkalla. No oli armeijan soppatykki joka päivä wessun pihassa kuumana jotta parkanolainen saa syödä.

        Sitten tänne vaan kuvia niistä kolhituista Helbin jokeriautoista!! Kuinka monta kolhittua olet bongannut, kerro kaikkien kylki/järjestysnumerot! Mä en ole bussibongarina nähnyt vielä yhtään kolhittua liikenteessä olevaa. Ja mitä helb-kuskien ajotyyliä edelliseen liikennöirsijään vertaa-on se rauhoittunut huomattavasti. Mene, ja totea itse !


    • annas kun ajattelen

      Eikös sinulle ÄÖ163 olis parempi nimimerkki Cotton meinaan sekin ajoi Jagella...kot koot.Vinkki on ilmainen

    • hmm hmm

      Unohtu vielä sanoa että älykkyysosamäärä on pakko olla korkea joka tänne kirjoittaa nimittäin tuo laskutehtävä alareunassa ei ole helppo,mullakin on nyt 4 2=hmm pittää hakea kynnää ja paperia

      • goljat

        Täällä pitää olla olalanlaskuoppi kunnossa muuten ei pärjää.


    • Nobsat.

      Helbin homma on melkoista möhellystä, mitä ammattijohtajia ne on , jotka häviää kilpailutkin laskuvirheen takia? Kouluja ei ole paljon, siellä käyty, kuljettajataso, no joo, Nobinalla kuitenkin keskimäärin korkeampi äo, joka tasolla.

      • 055

        Mina halua aja Helb vain linja 550 jos mina ei aja linja 550 mina sairas...


    • Helb voitti lisää

      Helbille merkittävä voitto Vantaan sisäisen liikenteen kilpailussa, Ko. Voitto tulee tärkeään paikkaa, kuljettajia palkataan lisää, kuin myös johtoa.
      Hyvä Helb, näytitte kaapin paikan muille räpistelijöille.

      • ????????????????????

        Kerrotko vielä mitä voitti ja milloin?


      • nobinamies
        ???????????????????? kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä voitti ja milloin?

        Helbillä lasketaan voitoksi myös kun ei voita mitään. Näköjään. Yks linja oli kilpailussa ja sitä EI helbbi voittanut ja nyt säälistä saa jatkoajan 70 linjoille.


      • alavaahdettu
        nobinamies kirjoitti:

        Helbillä lasketaan voitoksi myös kun ei voita mitään. Näköjään. Yks linja oli kilpailussa ja sitä EI helbbi voittanut ja nyt säälistä saa jatkoajan 70 linjoille.

        Helbin miehiä harmittaa kun ei tule voittoja ei. Hyvä vaan ettei tulekaan helbille ajoja lisää.


      • juups4
        alavaahdettu kirjoitti:

        Helbin miehiä harmittaa kun ei tule voittoja ei. Hyvä vaan ettei tulekaan helbille ajoja lisää.

        JUU,JA TYÖTTÖMIÄ LISÄÄSITÄHÄN SÄ TUNNUT HALUAVAN,MULLE KELPAA LOISIA TEIKÄLÄISEN MAKSAMILLA VERORAHOILLA JOS TOSSUA TULEE.


      • Anonyymi
        juups4 kirjoitti:

        JUU,JA TYÖTTÖMIÄ LISÄÄSITÄHÄN SÄ TUNNUT HALUAVAN,MULLE KELPAA LOISIA TEIKÄLÄISEN MAKSAMILLA VERORAHOILLA JOS TOSSUA TULEE.

        Teitkö Jykä ihan tosissasi Wessulla töitä ja ylitöitä ihan hernekeittopalkalla vaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö Jykä ihan tosissasi Wessulla töitä ja ylitöitä ihan hernekeittopalkalla vaan ?

        Hei, ihan tiedokses: Uusi vuosikymmen on alkanut. Täällä olet kaivelemassa 6 vuotta vanhoja ketjuja? Haloo? Onko siellä ketään kotona? (Epäilen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ihan tiedokses: Uusi vuosikymmen on alkanut. Täällä olet kaivelemassa 6 vuotta vanhoja ketjuja? Haloo? Onko siellä ketään kotona? (Epäilen).

        Onko siellä ketään portilla ???
        Kohtapa on kun lakot alkavat AKT sopparin umpeuduttua kuun vaihteessa !
        Uusi vuosikymmen ja wanhat, mutta tehokkaat keinot otetaan käyttöön työtaistelujen myötä.
        Pitemmät lakot ja sianlietettä riittävästi ruskutettavaksi porteille rikkureita varten varattuna on.

        Talkoo- Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä ketään portilla ???
        Kohtapa on kun lakot alkavat AKT sopparin umpeuduttua kuun vaihteessa !
        Uusi vuosikymmen ja wanhat, mutta tehokkaat keinot otetaan käyttöön työtaistelujen myötä.
        Pitemmät lakot ja sianlietettä riittävästi ruskutettavaksi porteille rikkureita varten varattuna on.

        Talkoo- Taavetti

        Meillä täällä Helb/Koivarilla jo strategia selvillä.
        Enää muuta kuin ilmoitus lakon alkamisesta ja ruuttaryhmällenne avustuspyyntö, niin sitten lähtee ja lakko kestää.

        Helbheikki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe