Ilmoitus: Lopetan Jokereiden kannattamisen

fage

Syy: Miettikää sitä

Hyvät jatkot kaikille!

8

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi pahus !!

Sitten jatkat himassa runkkaamista:)))

• niinpä niin !!

Ja sinä jatkat Narrien kannatusta... ja runkkaamista Hjartwall-areenalla.

• 4+7

Hieno homma. Hjallis on salaa myynyt jo Jokerit Venäläisille. Hän ei vain paljasta sitä, kun tietää, että kaikki muutkin sinun tavoin jättäisi Jokerit jo nyt. Kyse valehtelusta rahan takia ja hyvä ettet sinä anna enää huijata itseäsi.

• haista vittu - Liiga

Näkeehän sen Jokereiden pelisuorituksista, ettei paloa liigakiekkoiluun ole sen enempää pelaajilla, valmentajilla tahi omistajilla. Tolla organisaatiolla luulis vuotuisten mestaruusjuhlien olevan arkipäivää. Mutta kun ketään ei oikeasti kiinnosta jonkun jämäisen liigan mestaruus. Tänä vuonna on taas näiden heinähattujoukkueiden vuoro voittaa.

Ainoa jääkiekkosarja maailmassa on edelleen NHL. Muista sarjoista ei kannattaisi mainita mediassa lainkaan.

• b771

Lämsä on selvästi Khl-tason valmentaja. Eihän Jokerit hävinnyt Bluesillekaan, joka on SM-sarjan viimeinen, kuin yhdellä maalilla.

• buf
        b771 kirjoitti:

Lämsä on selvästi Khl-tason valmentaja. Eihän Jokerit hävinnyt Bluesillekaan, joka on SM-sarjan viimeinen, kuin yhdellä maalilla.

Nyt alkaa riittää toi konttaus. Muutoksia valmennukseen ja pelaajiin.

• hjappe

Hyvä kärpät!Ja jokerit vois miettiä sitä, että jos kotimaisella arsenaalilla meinaa lähtee khl:ään, niin voi tulla aika pitkiä pelireissuja pitkin venäjää:)Matka ouluunkin vie mehut niin, että turpaan tulee ja kunnolla ja sarjasijotus ei paljon mairittele:)
      Koko Jokerit on iso vitsi,rahalla saa ja hevosella pääsee:)Tollanen nippu pelkkiä nimiä,sama lopputulos(ellei parempi)olisi,jos ykkösessä selässä lukisi nimet hirvonen,mantila,kirvesniemi.
      Minä me ja Jokerit...huhuh...pysykää siellä kehän sisäpuolella ja pitäkää turpanne tukossa ja ottakaa taas seuraavassa matsissa pataan, että verhot heiluu!Hyvä Kärpät! Muistin virkistämiseksi matsi päättyi 8-4 Kiitos Jokerit!

• Tsemppiä625

Varmasti fiksua näet jo valoa tunnelin päässä!!!!
      :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3739
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2694
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2663
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2013
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1728
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe