Minulla menee seromex 20mg, määrätty masennukseen.Nyt lääkäri ois sitä mieltä että itsariajtukset ym ois johokii ihme pakkoireisuuteen kuuluvia pakkoajtuksia.Minä yritän estellä niitä ja agressioitani.Nyt pitäs seromex nostaa 40mg, onko muilla helpottanu tollainen häiriö ja mitä haittavaikutuksia tulee, hikoilu on aika inhottavaa seromexista ni paheneeko se mites painon kanssa?
Minä olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksistaan,en jaksa ajatuksiani!
Minä olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksistaan,en jaksa ajatuksiani!
Vastaukset 4
Vanhimmat
Minulla menee Seromex nyt annoksella 80 mg, käyttöaiheena syömishäiriö, BED. Paino laskenut ihan mukavasti ja nyt kun annos on ollut jo kolme kuukautta tuo 80 mg niin ovat jääneet sivuvaikutukset pois. Ei mitään haittav., pelkästään hyviä tuloksia, tosin minulla tuo käyttöaihe on toinen.
Huomaathan, että kyseinen aine fluoksetiini itsessän voi aiheuttaa itsetuhoisuutta (itsemurha-ajatukset, itsensä vahingoittaminen, itsemurha). Fluoksetiinin aiheuttamat ajatukset voivat olla hyvin pakonomaisia ja aineen vaikutuksenalaiselle henkilölle vaikeasti kontrolloitavissa. Edellä mainitunlaisen oireilun todennäköisyys on suurimmillaan käytön alkaessa, annosta nostettaessa tai laskettaessa, annoksen jäädessä välistä sekä lopetettaessa (vieroitus). Hikoilu on yksi SRI:n haittavaikutuksista.
No minulla oli tälläistä jo ennenkuin aloin syömään fleksetiinia.....:(( Turruttaako fleksetiini 40mg:lla? joudun sen illalla ottamaan kun minua se väsyttää.
Itselläni ei ainakaan fluoksetiini ole turruttanut mitään, libidokin on ihan ok, kuten kaikki muukin.
Yksilöitähän me kaikki olemme, kuka reagoi mitenkin, onneksi on olemassa muitakin lääkkeitä kuin SSRI-lääkkeitä, itsekin niitä kokeillut, mutta fluoksetiinista sitten apu tähän BED:n (toki kokeillut muitakin SSRI-lääkkeitä.)
ps. itse otin alussa illalla lääkkeen kun se väsytti, jonkin ajan kuluttua siirsin oton aamuun kun ei enää väsyttänyt.