Kannattaa olla tarkkana, jos teet kauppaa kaverin kanssa, jonka puhelinnumero on 0451012888.
Minulle soitti ja tarjosi puhelinta. Kun pyysin kuvaa puhelimesta sekä hänen yhteystietoja sähköpostiin, eipä niitä kuulunut.
Kaverille pitäis maksaa etukäteen, mutta tavaraa ei aina ole edes olemassa. Googlaa numerolla, niin saat tietää muidenkin kokemuksia.
Huijaus
5
911
Vastaukset
- Herlokki Solmunen
Täältä löytyy myös kokemuksia samasta kaverista: https://salattu.huuto.net/kayttaja/2169769 Ilmaa koetettu kaupata.
- En langennut
Jep jep. Sama tyyppi kauppaa nyt Iphone 5s:ää. ..."en muuten myis, mut vuokra pitää maksaa. Pari viikkoo käytetty...."
"Laita rahat tilille, niin minä vien puhelimen postiin ja tekstarilla sulle seurantakoodin"
Huijari siis numerossa 045 1012888- ei onnistunut huijaus
Sama heppu, ainakin sama numero, käyttää osoitetta [email protected]
Iphone 5s ja 4s oli kaupan. Sain jopa kuvia niistä, mutta en ostanut, kun googlettamalla puhelinnumerolla löysin tämän ketju.
Sama virsi kuin edellisellä eli vuokravakuus pitäisi maksaa. Rahat tilille ja seurantakoodi tulee ostajalle kun paketti on lähtenyt.
Eipä noita puhelimia kannata postitse ostaa, toinenkin huijari otti tänään minuun yhteyttä. Lähetti sähköpostia osoitteesta [email protected] Tarjosi Iphone 4s puhelinta 150 eurolla. Kun kysyin puhelimesta ja takuukuitista kuvaa, niin eipä ole mitään kuulunut. Ilmoittaa puhelinnumerokseen 0466420142.
- a861
tulin just kusetettuksi. kysessä siis se sama huijari..sanoi vielä puhelimessä sinä vitun saatanan akka, tee vaikka rikosilmoitus ihan sama, otan uudet henkilötiedot....huomen lähden kuitenkin tekee rikosilmoitusta
- sampo30
Jätkän nimi on Christian Branders. Pikku nisti porvoosta, jolla on jo toistasataa petosta alla. Käyttää muitakin nimiä ja kamakavereiden tilinumeroita. Kaverille käy vielä huonosti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014388Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743641121- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82853- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806