pillun nuoleminen!

aargh!

Aviomieheni ei suostu nuolemaan pilluani.. kaikkeni yrittäneenä alkaa ärsyttää.. pidän aina posliilina ja puhtaana ! Eikä siltikään kelpaa !

33

3534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuolee kuin lassie

Yli 25 vuotias vagina on jo niin kuivunut ja kuppanen, ettei sitä kukaan järkevä halua nuolla. Parhaimmillaan 18-20 vuotiailla.

• aargh!

Olen 18 !!

• uskova2

nuolee kuin lassielle..Et o tainnut muka kokemuksen äänellä sanoessasi moista paskaa,olla lukenut että tää palsta on yli 18 vuotiaille.mene kasvamaan vielä muutama vuosi ennenkuin annat lausuntoja aikuisten asioista.häpeisit edes !!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

67mies nuolrr

• Panomiäs 75

Imutteletkos sinä hänen kaluaan? Vaihtokaupalla voisi onnistua, tai vaikkapa yhtäaikaa 69 asennossa? Älä päästä pukille ennen kuin on nuollut? Sanot selkeästi ja päättäväisesti että seuraavan kerran naidaan vasta kun on nuollut. Totuttamalla hiljalleen, alkuun pyydät muutaman kerran lipaisemaan ja seuraavalla kerralla lisää "kun tuntui niin hyvältä".

Lupaa mieleisiään asioita seksissä vastalahjaksi? Mitä sanoo syyksi sille ettei suostu nuolemaan? Kermaa, kinuskia mukaan leikkeihin ja molemmat nuolee toisiltaan kinuskit vehkeistä?

Jotkut haluaa alistusta, ota ohjat, menet kasvojen päälle ja "nyt sä jätkä nuolet"?

• aargh!

Ennen hän nuoli mielellään.. :( ja juuri viimeksi sanoin että jos nuolisi ihan suoraan mutta ei mitään ja silti halusi että otan poskeen :(

• panomiäs 75
        aargh! kirjoitti:

Ennen hän nuoli mielellään.. :( ja juuri viimeksi sanoin että jos nuolisi ihan suoraan mutta ei mitään ja silti halusi että otan poskeen :(

Ja sä menit ottamaan?!?

Eli haluu että otat suihin häneltä, eihän tuo ole enää kuin kaupankäyntiä. Älä ota suihin ainakaan loppun asti, ellei hän tee sulle samaa tai ainakin lupaa tehdä.

Eli ens kerralla hieman kiusoittelet kalua kielelläsi, imujakin muutamia, lopetat ja sanot, "jos haluut lisää, hoida ensin mua kielelläsi" ja "jos teet sen orkkuun asti, saat saman palvelun. Muuten se on nou-nou"

Vois kokeilla tosiaan myös leikin varjolla, ostat kaupasta pursotettavaa kermavaahtoa. Pesun jälkeen menette sänkyyn ja tuumaat että voitas vähä extraleikkejä.. Otat sen kermapullon esiin ja pursotat kalulleen hieman, alat nuoleskella kermoja pois. Sit kun kalu puhdas, "sun vuoro" ja pursotat posliinilles hieman. Seuraavalla setillä annat perusteellisempaa suuhoitoa ja taas toisin päin. Eli houkutellen ja kermaleikit oikeesti on kivaa vaihteluakin...

Ja aina kun nuolee, muista kehua miten taitava se on siinä ja anna sen myös näkyä kehonkielellä. Voihketta, lantion seksikästä nostelua. Tartut päästä, "tuun kohta, älä vaan lopeta" jne...

• nslnl
        aargh! kirjoitti:

Älä ota hänen munaa suuhun ennen kuin hän suostuu nuolemaan sinua. Oletko kysynyt miksi hän ei suostu? Oletko vaihtanut ruokavaliota kenties valkosipulisempaan tai mausteisempaan ruokaan? Se saattaa johtaa pahaan hajuun ja makuun.

Älä ota suihin häneltä.

• animal man
        panomiäs 75 kirjoitti:

Ja sä menit ottamaan?!?

Eli haluu että otat suihin häneltä, eihän tuo ole enää kuin kaupankäyntiä. Älä ota suihin ainakaan loppun asti, ellei hän tee sulle samaa tai ainakin lupaa tehdä.

Eli ens kerralla hieman kiusoittelet kalua kielelläsi, imujakin muutamia, lopetat ja sanot, "jos haluut lisää, hoida ensin mua kielelläsi" ja "jos teet sen orkkuun asti, saat saman palvelun. Muuten se on nou-nou"

Vois kokeilla tosiaan myös leikin varjolla, ostat kaupasta pursotettavaa kermavaahtoa. Pesun jälkeen menette sänkyyn ja tuumaat että voitas vähä extraleikkejä.. Otat sen kermapullon esiin ja pursotat kalulleen hieman, alat nuoleskella kermoja pois. Sit kun kalu puhdas, "sun vuoro" ja pursotat posliinilles hieman. Seuraavalla setillä annat perusteellisempaa suuhoitoa ja taas toisin päin. Eli houkutellen ja kermaleikit oikeesti on kivaa vaihteluakin...

Ja aina kun nuolee, muista kehua miten taitava se on siinä ja anna sen myös näkyä kehonkielellä. Voihketta, lantion seksikästä nostelua. Tartut päästä, "tuun kohta, älä vaan lopeta" jne...

Ei mitään tollasta ylinäyttelyä, se on turn-off. Kaupankäyntikään asialla ei ole välttämättä hyvä idea. Parisuhteessa asioista pitäisi sopia avoimesti puhumalla, ei kiristämällä.

• pano2

Pillu posliiniksi, niin ei voi mies vastustaa. Parasta mitä voi tehdä on nuoleminen. Sitä vois tehdä vaikka kuinka usein. Ja 18v on parhaimmillaan.

• pilluhalkiohuuli

Nykynaisia ei haluta nuolla kun kulkevat niin monessa paikassa ja hoitavat hygienian niin helveetin huonosti. Tiedä minkälaisen hiiva tai virustarnunan siitä haisevasta silakasta vielä saa.

• 233244

Ite ainakin miehenä ihan mielelläni tykkään nuolla pillua. Tietyst oletan että nainenkin joskus tekee vastapalveluksen :)
      Mut naisillakin monesti tuntuu tuo nuoleminen toimivan paremmin ja tuntuvat nauttivan kovasti. Joskus on kiva kiusotellakin, juurikin huomaa että on saamassa niin lopettaa ja teekee taas saman uudestaan. Sitten kolmannella kerralla tekee homman loppuun asti. Ei aina mut joskus on kiva kiusotella!

• grande supagonza

Ei se naisen ikä oo mikään este tai hidaste, näyttää seassa olevan vaan noita jätkiä mitkä ovat jotain omahyväsiä kirjottelijoita ja niillehän ei mikään oo hyvää, tai ainakin hyvin rajattu sektori kelpaa.
      Ite imuttelin jo 17 vuotiaana ja viel se onnistuu 65 vuotiaanakin, tyttöystävätkin ovat aina olleet samaa ikäluokkaa kanssani.
      Puhdas tavara se on yleensä varttuneemmallakin tytöllä, tai ainakin niillä on parempi tieto asiaan liittyen.
      Nuoruudessa tapasin tyttöjä jotka oli unohtaneet jotain tai sit haarukassa lemahti edellisen kaverin eritteet, joten riitti kun hieman reiden sisäpintoja pusuttelin, ennen tositoimiin ryhtymistä.
      Sitä en myöskään ymmärrä miksi pimpan pitäs olla joku posliini, jos tavara on puhdas niin ei ne puhtat karvat sen' pahemmin haittaa, joskus tuovat huumorihetken jos tarvii karvoja suusta poistella.
      Eihän nuo naisetkaan vaadi miehiä karvojaan poistelemaan, ja kyl se karvaton karju oiskin jotenkin koomisen näköinen

• bii 1

ihme mies kun ei nuole sehän on parasta esileikkiä 69:ssäkaikkein parasta ja kun jatkaa laukeamiseen saakk a voi se olla miehelle yllätys jos nainen on päällä niin kuinka raju naisen laukeaminen on sen jälkeen voi rakastella normaalisti ja aloittaa hiljakseen kyllä nuoleminen on mahtavaa

• leski-47

Hyvä kirjoitus. Minulla ikää 47 ja puhdasta. En ennen ole kuullutkaan iän olevan sidoksissa suuseksistä nauttimiseen.
        Seksi kun kuuluu kahden aikuisen ihmisen nautintoon.

• Pervomees

Hanki parempi nuolija... ja mies.

• pitkäkieli

hei aargh,sano ukolles että jos et nuole niin joku muu nuolee...eiköhän ala ukolla kieli lipoa ja jos ei niin mä olen valmis ko hommaan.

• seksi seppo
        pitkäkieli kirjoitti:

hei aargh,sano ukolles että jos et nuole niin joku muu nuolee...eiköhän ala ukolla kieli lipoa ja jos ei niin mä olen valmis ko hommaan.

Vittu sun mies mä kyl nuolisin sun pilluu :P

• seksiä harrastava

olen 19 ja miesystäväni joka on iältään 21

hän lipoo omasta halustaan vaikka aina ja joka päivähä me harrastetaankin seksiä!

mieheni on hyvin seksikäs!!!!!!

• aargh!

KIITOS !
      Enää en suihin ota ennen ko saan itekkin jotain takasin !
      Joku kirjoittli että pitää sanoo että meen sitte muilta kysymään tätä pillun nuolemista, mutta en ehkä nyt siihen rupea.. :p
      JA ainiin e ole vaihtanut ruokavaliota ja pidän siis puhtaana ja iästäkään ei johdu, olen siis 18-vuotias (: JA POSLIINI !

• minja20

Ei sille voi mitään :( Mun mies nuolee, ja se on ihanaa! Jos ei suostu, etsi uusi mies siitä vaan :)

• nami nami

kylläpä on tyhmä mies jos ei nuole mulla taas päin vastainen emäntä ei halua että nuolen itse nuolisin vaikka kuinka paljon nam nam tule tänne niin laitetaan ne asiat kuntoon

• Riku10000

Mistä päin olet? minä taas en saa nuolla vaimoni pimppaa vaikka haluaisin. Korjataanko tilanne ..... molemmin puolin

• hiivapilly

Oot varmaan lihonnu ja pillu on tullu hiivaseksi. Ei se maistu.

• aargh!

Kuule hiivapilly päinvastoin olen laihtunut :)

• piLLu

ootko pohtinut olevasi liian tyrkyttävä jos miehesi ei pidä pillun nuolemisesta nyt tuli maailmansota että sulla on huono mies? itseasiassa et kestä torjumista, joten pitäskö neidin hyväsyy ei aina saa mitä haluaa ;)

• Vaihda mies... Kielimiehiä on...

• Se olisi mahtavaa kun sais pilkun kunnolla nuolla. Missä asut

• Anonyymi

Sadat kerrat ei taida riittää, niitä kertoja kun annoin orgasmin vaimolleni suullani, Niitä on varmaan yli tuhat!
      Minä tykkäsin kovasti nuolla ja imeä pillua ja vaimo oli innolla asiassa mukana!

Vaimo ei yhdynnässä juurikaan orgasmia saanut, joten esileikkimme päättyi suusessioon.
      Sen jäleen sain työntyä sisään ja sain omani kun se oli tullakseen.

Tällä tavalla seksielämämme oli vuosikymmenet tasapainossa ja onnellinen!

• Anonyymi

Ihme urpo ei älyä hyvän päälle kannattaa potkia munille ja katella uusi kamu

• Anonyymi

Meillä nuollaan ennen ja jälkeen panon.

• Anonyymi

Pillun pitää olla karvaton ja suihkunraikas, silloin nam ja nuolen naiselle orgasmin.

• Anonyymi

Minun poikaystävä nuolee minut joka päivä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      100
      2971
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2395
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1500
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1355
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      882
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      826
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe