Vähän hankalasti selitetty tää sit mut yritän XDD eli siis yks poika näytti yhes välissä pitävän musta ainaki jonki suhteen. Varmaa halus vaan päästä housuihini mut itse ihastuin tähän poikaan ihan suunnattomasti :D Vaikka luulen/tiedän että poikaa ei kiinnosta niin en voi silti lakata pitämästä hänestä. Eli tämän takia aina välillä soittelen sille ja vastaa kyllä ihan normaalisti jne. ,mutta viesteihin ei aina vastaa. Mietin vaan että mitäköhän poika, joka ei tykkää minusta -tai ainakaan näytä mitään kiinnostuksen merkkejä- ajattelee. mietin vaan että ärsttääkö häntä että soittelen välillä hänen perään vai tunteeko hän vain itsensä halutuksi ja itsevarmaksi? Jos jossain nähää nii sanoo kyllä että moi jne vaikka en itse sanoisi mitään mutta on tää vähän hankala tilanne xd. Tää oli vähän sekava mut toivottavasti ymmäesitte:D
Mitä pojat ajattelee tytöstä josta ei tykkää ja tyttö soittelee
2
264
Vastaukset
- jlvkjbycjb
Hänellä voi olla joku toinen työn alla ja siksi ei halua pitää yhteyttä vaikka et varsinaisesti yökötä häntä. Tai sitten yökötät mutta ei sitä kehtaa kertoa. Mua vähän vaivaannutti eräs jonka seurasta en ollut vähääkään kiinnostunut ja hän koko ajan tyrkytti seuraansa. Toisaalta olin aika kiitollinenkin että joku minut huomioi niin innoissaan. Tiedänhän sen mitä on tykätä toisesta.
- Elä äläkä haikaile
"välillä soittelen sille ja vastaa kyllä ihan normaalisti jne. ,mutta viesteihin ei aina vastaa. Mietin vaan että mitäköhän poika, joka ei tykkää minusta..."
Mitä väliä sillä on, mitä poika ajattelee, jos ei vaikuta sinusta kiinnostuneelta?! Pikemminkin yritti ymmärtääksesi käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen?! - Mikä mielestäni on kaikenlaisen rakkauden, välittämisen ja kunnioittavan arvostuksen VASTAKOHTA!
Älä aloittaja missään nimessä roiku pojassa oman itsesi tähden! Ennen pitkää tuolla menolla tuhoat itsekunnioituksesi ja omanarvontuntosi. Opettele arvostamaan ja rakastamaan itseäsi. Muuten sinulle käy erittäin huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845