Mitä pojat ajattelee tytöstä josta ei tykkää ja tyttö soittelee

haikaileva16v

Vähän hankalasti selitetty tää sit mut yritän XDD eli siis yks poika näytti yhes välissä pitävän musta ainaki jonki suhteen. Varmaa halus vaan päästä housuihini mut itse ihastuin tähän poikaan ihan suunnattomasti :D Vaikka luulen/tiedän että poikaa ei kiinnosta niin en voi silti lakata pitämästä hänestä. Eli tämän takia aina välillä soittelen sille ja vastaa kyllä ihan normaalisti jne. ,mutta viesteihin ei aina vastaa. Mietin vaan että mitäköhän poika, joka ei tykkää minusta -tai ainakaan näytä mitään kiinnostuksen merkkejä- ajattelee. mietin vaan että ärsttääkö häntä että soittelen välillä hänen perään vai tunteeko hän vain itsensä halutuksi ja itsevarmaksi? Jos jossain nähää nii sanoo kyllä että moi jne vaikka en itse sanoisi mitään mutta on tää vähän hankala tilanne xd. Tää oli vähän sekava mut toivottavasti ymmäesitte:D

2

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jlvkjbycjb

      Hänellä voi olla joku toinen työn alla ja siksi ei halua pitää yhteyttä vaikka et varsinaisesti yökötä häntä. Tai sitten yökötät mutta ei sitä kehtaa kertoa. Mua vähän vaivaannutti eräs jonka seurasta en ollut vähääkään kiinnostunut ja hän koko ajan tyrkytti seuraansa. Toisaalta olin aika kiitollinenkin että joku minut huomioi niin innoissaan. Tiedänhän sen mitä on tykätä toisesta.

    • Elä äläkä haikaile

      "välillä soittelen sille ja vastaa kyllä ihan normaalisti jne. ,mutta viesteihin ei aina vastaa. Mietin vaan että mitäköhän poika, joka ei tykkää minusta..."

      Mitä väliä sillä on, mitä poika ajattelee, jos ei vaikuta sinusta kiinnostuneelta?! Pikemminkin yritti ymmärtääksesi käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen?! - Mikä mielestäni on kaikenlaisen rakkauden, välittämisen ja kunnioittavan arvostuksen VASTAKOHTA!

      Älä aloittaja missään nimessä roiku pojassa oman itsesi tähden! Ennen pitkää tuolla menolla tuhoat itsekunnioituksesi ja omanarvontuntosi. Opettele arvostamaan ja rakastamaan itseäsi. Muuten sinulle käy erittäin huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe