PS hajoaa - nyt Siuntio

kohta loppuu

26

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zotiak

      Homot lähti persuista

      • Artturi

        En homoista tiedä sjundeolaiset tais lähtee.


      • Zotiak
        Artturi kirjoitti:

        En homoista tiedä sjundeolaiset tais lähtee.

        Juuri se Siuntio kihlattu pariskunta


      • Anonyymi
        Zotiak kirjoitti:

        Juuri se Siuntio kihlattu pariskunta

        Niin lähti vasukin, työmaa ei ole juoppoja vartten, ainakaan ministerin.
        https://yle.fi/a/3-12583574


    • vankkurintuntija

      Persut sen kuin vahvistuivat. Ei se määrä, vaan laatu. Aivan kuin vaalivankkureiden pyöristä lähti pinttynyt kakka pois haisemasta.

    • selkeä tavoite...

      Sitten persujen laatu on parhaimmillaan, kun jäljellä on enää vain yksi persu säätiömiljoonineen: isä timo, eiks´jeh?

    • huipulle

      Timosta saattaa tulla Roomalaiskatolisen kirkon Ylipäälikkö jolla on kannattajia 1,12 miljardia.

      • varma tieto

        Isä Timo säätiöi persujen rahat omaa tulevaa paavinvaalikampanjaansa varten.


    • pSS rasistiroikaleet

      Soini on ottanut vihapolitiikan valtatiellä jo ensimmäisen askeleen. Nyt hän on jo edennyt uusnatsien jumalaksi suomessa ja fasistien kenttäpiispaksi koko euroopassa.

    • Dr. Concoo

      Noph - kyseisen eroajan blokia luettuani, henkilöä ja hänen saavutuksiaan tuntematta, on kyllä todettava, tässä kyllä PerusSuomalaiset olivat voittajia. Taitaa olla vähän sellainen "ainainen väärinymmärretty", kuten siellä blokissa tuntui olen muutama muukin samanlainen, asiaa ei oikein ymmärretty, tulkittu ja erottu, joskin virheellisesti tulkittu, mutta ero on PerusSuomalisille tosiaan voitto. Ei tuollaisista "loukkaantujista" ole kuin haittaa.

    • Reijaski

      Yllättävää, että yleensä homo-pariskunta oli päätynyt persuihin. Tietysti noin radikaaleilla ajatuksilla ei oikein voi olla vihreissä.
      Olisko seuraavaksi Piraatti-puolue? Ne kai tykkää myös homppeleista?

    • Äijä.

      """Poutsalo vakuutti, ettei pakkoruotsista luopuminen ole hallitukseen osallistumisen kynnyskysymys.”"""
      Tässäkö kaikki???! Eikö olisi kornia,jos ps:n ainoa poisjäänti seuraavasta hallituksesta olisi näin mitätön asia.
      Ei kannata sylkeä päin naamaa, jos ei tiedä asioista ja mikä on hallituksen tehtävä. Nyt mennään jo lapsellisuuksiin.
      Kuitenkin pako muista hallituspuolueista Keskustaan ja Perussuomalaisiin on jatkuva virta

      • jurke3

        noista hepuista olis persuille enempi hyötyä kun ne menis vaikka rkp:hen


    • piipaa..

      Louekosken suolukki.net suljettu ylläpitäjän toimesta!

      Suomenmielisin terveisin,

      Vesa-Matti Louekoski, FL
      Suomalaisuuden Liiton Länsi-Uudenmaan yhdistys
      www.suolukki.net
      [email protected]. 045-8049698

    • pSS käytäntö

      Kaikki persuista eronneet (muut kuin jokunen natsi) on jälkikäteen mustamaalattu ja demonisoitu soinistien toimesta. Siuntion tapaus ei näy olevan poikkeus?

    • Hämmästys

      Eihän tuota kaksikkoa ole demonisoitu, ei homo ole=demoni
      Kun mieskaksikko on pariskunta on luonnollista, että PS ei ole oikea puolue. Sama juttu on tuon kielipolitiikan kanssa , jos kokee, että 10miljoonaa venäjän kielen tukemiseen on rkp:n salaliitto, niin PS ei ole silloinkaan oikea puolue

      • kookosko

        Tuon pariskunnan olisi kannattanut kertoa selkeästi, että avioliitto kysymys oli se ratkaiseva asia, joka ajoi miehet pois puolueesta. Se olisi ollut uskottavampi julkilausuma.

        Västra Nyland tänään:
        Vad vill du jobba för, Vesa-Matti Louekoski?

        – En laglig demokrati och att människovärden högaktas – viktiga grundvärderingar.


      • Stinderit
        kookosko kirjoitti:

        Tuon pariskunnan olisi kannattanut kertoa selkeästi, että avioliitto kysymys oli se ratkaiseva asia, joka ajoi miehet pois puolueesta. Se olisi ollut uskottavampi julkilausuma.

        Västra Nyland tänään:
        Vad vill du jobba för, Vesa-Matti Louekoski?

        – En laglig demokrati och att människovärden högaktas – viktiga grundvärderingar.

        Kaunis pari ;)

        http://vastranyland.fi/node/506646


    • hajoaminen ei haitta
    • Ei eka eikä vika
    • karrvaperrse pSS
    • soinin natsipoppoo
    • sinnemänt
    • Anonyymi

      Tuohan teki väärin,äänestimme sen .Sitten hän vaihtaa puoluetta.Ei ollut ketään muuta uskottavaa uutta naamaa..jatkossa järkevämpi näissä.Joskus kunnanvaltuustoon pääsi 7lläkin äänellä joku.Pitäs olla äänestämisessä raja..ei pääse alle 20äänellä.Tuo kenen luulen olleen kys.sai enempi ääniä.Pettikö äänestäjät,hyppäsi oliko kok.?

    • Anonyymi

      Tämä on viher siirtymän aikaa.Moni vihreä pääsi vähin äänin valtuustoon jokunen vuosi sitten,7lläkin äänellä.Kövin äänestää joskus ennakkoon mun äänestys lappu jäi pöydälle avonaisena,Virkailija mikä siivooja lie ollut katsoi lähde jo.Oli yksi.Ketään muuta ei mun kaa samaan aikaan.Menikö ääni susille?ehkä...

      • Anonyymi

        Torimummo kertoi, että persuihin jää nyt kolmenlaista väkeä: homot, natsit ja homotnatsit, pitänee paikkansa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe