terveiset paivantasaajan tuntumasta

Hameenkyroon sen kun kuuluu pelkkaa hyvaa. Mita nyt joku puukolla hiukan sohii sellasta on hameenkyrossa ajoittain ilmennyt, seka jarvenkylassa etta koskella on aina ollut hiippareita ja harvemmin ne kellekkaan mitaan pahaa on tehnyt. Karmeinta on tietysti et jos esson baari suljetaan, silla sehan on ollut ianajan hameenkyron kiintopiste sinne ne vieraspaikkakuntalaiset on neuvottu ja sielta ne sit on nourettu tai neuvot saanut ennen navikaattoreita.
Taalla paivantasaajan tuntumassa jaksaa sataa,et jos illalla jatat auton karulle parkkiin niin aamulla joku saattaa ajaa siitta veneella yli.....

15

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiehen apuri

      Vai sitä on taas menty lämpimään sateeseen, mikäs siinä sitten täällä alkaa pian talvi. Vieläkö harrastat jousiammuntaa? Otitko vehkeet mukaan. Hyvää jatkoa sulle sinne.

      • Harkinnassa oli ottaa jousitarvikkeet mukaan,vaan jos haluaa jousiammunnassa yhtaan menestya niin ei samaan aikaan voi harjoittaa voimaharjoittelua. Nelja talvea sauvakavelin ja nyt se on jaanyt taakse ja olen siirtynyt saliharjoitteluun. Terkut taalta lampoisesta ja sateisesta Thaimaasta.


    • kulleroinen

      petoviiliksien kannatta vähä varoo noita aisteja vai mikä tauti se oli joka kaikki tappaa niinkuin toi smp

      • sori mut mitahan yritat sanoa..


    • Hei Pitkasiimakalastajat,aamusta kun ajoin nakuasta pattiksen keskustaan salille ni oli tienvarsis pitkia matoja , ne olis kaynyt isompiinkin koukkuihin. Taas aamusta satoi oikeen kunnolla kylla karut ja viemarit nyt puhristuu irtoroinasta..

      • Joskus nähny

        Oliko oikeen kärmeksiä?


      • Joskus nähny kirjoitti:

        Oliko oikeen kärmeksiä?

        Aika luiroja 1m 150cm ja niista 75% myrkyllisia,Viimekevaana kun vein nykyista marjastajaani autokouluun niin koulun rappuja luikerteli metrinen jalaton,halus varmaankin myos ajokortin. Niin naille sivuille tulee aina tultua katsoon mita H.kyros tapahtuu, tietaa sit ogs sita sit enaan kevaalla olemas. Sekans vaikuttaa et naa nettikuppilat on ilmastoituja ja kun tua ulkona tuppaa joskus oleen hiostavan kuuma....


    • tääläpä paistaa

      Taitaa olla v#tun tylsää siä pattiksella ku roikut hkyrö24lla ei tana..

      • Pave Positiivi

        Meitilläpä ei paista ny just ku kello on minuutin yli yhreksän ehtoosella. Tairat olla vähä kateellinen kaverille ku kaivelet vintiltä niitä vaarivainaan raappahousuja.


    • saanen nauraa

      sähän jutun murjasit... vai kateellinen kyseiselle henkilölle?

      EN IKINÄ!

      • Aivan oikein ei elamaansa kannata tuhlata karehtimiiseen, silla elama on rajallinen aika ja jokainen tekee omat valintansa mitenka sen ajan kayttaa. Niin mina olen valinnut toisenlaisen tavan elaa , elaa ja antaa toistenkin elaa omallatavallaan,en tietystikkaan ole ainoa suomalainen joka haluaa elaa lampoisessa maassa talvet tai sen kymmenekuukautta vuoresta ja ajella moottoripyoralla aasiassa kera nuoren kauniin naisen. Voikaa hyvin H.kyrolaiset ja alkaa karehtiko silla kohtahan taalla on kuuma.tanaan pilvista ja sateista ja vain 28 lamminta eli pitkahiaista joutui vetaan paalle.


      • kateelliset
        vesaat1 kirjoitti:

        Aivan oikein ei elamaansa kannata tuhlata karehtimiiseen, silla elama on rajallinen aika ja jokainen tekee omat valintansa mitenka sen ajan kayttaa. Niin mina olen valinnut toisenlaisen tavan elaa , elaa ja antaa toistenkin elaa omallatavallaan,en tietystikkaan ole ainoa suomalainen joka haluaa elaa lampoisessa maassa talvet tai sen kymmenekuukautta vuoresta ja ajella moottoripyoralla aasiassa kera nuoren kauniin naisen. Voikaa hyvin H.kyrolaiset ja alkaa karehtiko silla kohtahan taalla on kuuma.tanaan pilvista ja sateista ja vain 28 lamminta eli pitkahiaista joutui vetaan paalle.

        Lopeta se pikku pillujen kanssa ajeleminen. Me ollaan niin kateita että ei enää kestetä. taikka sitten tuot myösmeillekin hii tai itomoota. Kyröskoskella tapahtuu uskomattomia asioita. Huomenna on palojoen roudaamien taimaalaisten läksiäiset. Haluutko sanoo niille mitään. moikka ja pidä lippu korkeeella.


      • kateelliset kirjoitti:

        Lopeta se pikku pillujen kanssa ajeleminen. Me ollaan niin kateita että ei enää kestetä. taikka sitten tuot myösmeillekin hii tai itomoota. Kyröskoskella tapahtuu uskomattomia asioita. Huomenna on palojoen roudaamien taimaalaisten läksiäiset. Haluutko sanoo niille mitään. moikka ja pidä lippu korkeeella.

        Sanohan terkut ja et Oi oli hiukan kateellinen kun ei kerinnyt puolukkasavottaan, mut mustikkaa se likka kerasa yli 700kg ja kanttarelleja 12L viikos. Ens kesa on toivottavasti parempi. Nyt Oi ja sen tytto myy jamjamia ja tulokset ovat olleet hyvia. ensviikolla laitetaan toinen sivuvaunumopo liikkeelle ja tyonnettava rotken , koska nyt asutaan nakuas ja ihan vieres on hyva paikka seven levenin eres. Taalla kaikki hyvin.....


    • Tervet Koskelta

      Bangkokissa (ja siis koko Thaimaassa) toimii Suomi-Seura. Siinä on jäseninä erilaisia ihmisiä, joiden yhteinen nimittäjä on suomalaisuus, laajemminkin eli perheenjäsenet voivat olla ja monesti ovatkin eri kansalaisuuksia.

      Toimintaa on hyvin monenlaista, mm. elokuvia, retkiä, ruokajuttuja (esim. piirakan rypytystä, jonka hallitset hyvin). Uusi suurlähettiläs toimii innokkaasti seurassa, rahaa tulee ulkoministeriöltä jne. Seuran kautta saa tietoa eri maiden verotuksesta ja lainsäädännöstä maassa-asujan kannalta.

      Voit testata Seuran. Ei siinä mitään menetäkään. Niissähän on yleensä tyylikkäitä kotirouvia!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      161
      1135
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe