Jorilla ja Anulla on sellaiset fanijoukot, että tuntemattomampi matkaopas ilman muuta häviää heille. Ei siis mitään jännitystä tänä iltana.
Anne-Marihan se poistuu tänään
7
190
Vastaukset
- Anjushka voittoon
Mjulta saa ei kukaan ääntä mjut tääl viros moni sjoittaa mijä Anun voittoon.
- Anne-Mari ulos!!!
Anne-Mari lähtee varmasti tänään!! Itse annan turbot ja toivon mahdollisimman monen niin tekevän tänään, nainen ei tuo mitään taloon vaan on kärkkymässä voittopottia itselleen. Joku matkatoimiston opas tms ei ole oikeutettu BB:n voittoon!
- mki934
Anne Mari lähtee. Anu on kuitenkin paljon viihdyttävämpi.
Jori taasen voittaa koko BB:n. Jos ja mehän halutaan viihdyttämmät jättää taloon ja ne on Jori ja Anu.
Nuo Alex ja Johanna olisi joutaneet perätysten ulos. - tylsä ämmä
toivottavasti, koska Anussa on karismaa ja luonnetta
matkaoppaan käkätys on karseaa korville eikä sillä ämmällä ole mitään sanottavaa, aivan nolla, ei mitään persoonaa, kuvittelee olevansa varmaan kauniskin, kun on lyhytjalkainen läskip*rse - Että näin
Mä äänestän Jorin kotiin taikuroimaan. Ihan Turbolla koko illan.
- et nähnyt
Etpäs onnistunut. Ääniäsi ei laskettu. Kuulit niitä vain omassa päässäsi. :D Jori jatkaa loppuun asti! Siis BB:n loppuun.
- Kantavia voimia
Eihän tuotanto voi päästää Anua eikä Joria pois, Kuka siellä showta muuten vetäisi? Ei voi laskea Nikonkaan varaan kaikkea. Uskokaa pois, tuotanto päättää, ketkä jatkavat. Aivan yks lysti, mitä kansa äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749