Minulla jatkuva väsymys, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat jokapäiväistä.Onko muilla reumaa potevilla kyseisiä oireita? ja mikä avuksi?
Varsinkin kortisoni kuurien aikaan tulee oksettava olo ja lääkääri määräsi somac lääkettä pahoinvointiin.Olen 52 v mies ja selkärankareuma todettiin 2011.
Reuma ja väsymys
2
1397
Vastaukset 2
- Maria111111111
Moikka!
Mulla ollut vähän samaa ongelmaa ihan hirveetä väsymystä, huonoa oloa nälkä olis mutta kuitenkaan ruoka ei mene alas!! En sitten tiedä että johtuuko väsymys siitä että unenlaatu ei ole yöllä hyvä. Kortisonipiikkien jälkeen huono olo! Kai se on sitten sen sivuvaikutus, onko sulla sanottu että kun piikki annetaan ettei samana päivänä saisi suihkussa käydä vai onko se vaan tän mun reumalääkärin mielipide? En osaa oikeen neuvoa että mikä siihen ruokahaluttomuuteen auttaisi, itse saman ongelman kanssa pähkäilen! - väsynyt reumaatikko
Vuosi sitten sain nivelreuma-diagnoosin ja myös minä olen ollut viime aikoina tosi väsynyt. Johtuneeko lääkkeistä, joita nykyään syön vain Trexania, Predinosolonia, Somacia ja Ibusalia. Kortisonia saan myös pistoksina muutaman kuukauden välein. Lääkärit ovat minullekin sanoneet, ettei niitä pistoskohtia saa kastella samana päivänä tulehdusvaaran takia. Siis tuo siuhkukielto on ihan normijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80779On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43672Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12648- 50589
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl48428- 26409
- 42394
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120368Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29359Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 52348
- 56347
- 26346
- 59343
Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h114329Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328