Minulla jatkuva väsymys, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat jokapäiväistä.Onko muilla reumaa potevilla kyseisiä oireita? ja mikä avuksi?
Varsinkin kortisoni kuurien aikaan tulee oksettava olo ja lääkääri määräsi somac lääkettä pahoinvointiin.Olen 52 v mies ja selkärankareuma todettiin 2011.
Reuma ja väsymys
2
1029
Vastaukset
- Maria111111111
Moikka!
Mulla ollut vähän samaa ongelmaa ihan hirveetä väsymystä, huonoa oloa nälkä olis mutta kuitenkaan ruoka ei mene alas!! En sitten tiedä että johtuuko väsymys siitä että unenlaatu ei ole yöllä hyvä. Kortisonipiikkien jälkeen huono olo! Kai se on sitten sen sivuvaikutus, onko sulla sanottu että kun piikki annetaan ettei samana päivänä saisi suihkussa käydä vai onko se vaan tän mun reumalääkärin mielipide? En osaa oikeen neuvoa että mikä siihen ruokahaluttomuuteen auttaisi, itse saman ongelman kanssa pähkäilen! - väsynyt reumaatikko
Vuosi sitten sain nivelreuma-diagnoosin ja myös minä olen ollut viime aikoina tosi väsynyt. Johtuneeko lääkkeistä, joita nykyään syön vain Trexania, Predinosolonia, Somacia ja Ibusalia. Kortisonia saan myös pistoksina muutaman kuukauden välein. Lääkärit ovat minullekin sanoneet, ettei niitä pistoskohtia saa kastella samana päivänä tulehdusvaaran takia. Siis tuo siuhkukielto on ihan normijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855