Minulla jatkuva väsymys, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat jokapäiväistä.Onko muilla reumaa potevilla kyseisiä oireita? ja mikä avuksi?
Varsinkin kortisoni kuurien aikaan tulee oksettava olo ja lääkääri määräsi somac lääkettä pahoinvointiin.Olen 52 v mies ja selkärankareuma todettiin 2011.
Reuma ja väsymys
2
1250
Vastaukset
- Maria111111111
Moikka!
Mulla ollut vähän samaa ongelmaa ihan hirveetä väsymystä, huonoa oloa nälkä olis mutta kuitenkaan ruoka ei mene alas!! En sitten tiedä että johtuuko väsymys siitä että unenlaatu ei ole yöllä hyvä. Kortisonipiikkien jälkeen huono olo! Kai se on sitten sen sivuvaikutus, onko sulla sanottu että kun piikki annetaan ettei samana päivänä saisi suihkussa käydä vai onko se vaan tän mun reumalääkärin mielipide? En osaa oikeen neuvoa että mikä siihen ruokahaluttomuuteen auttaisi, itse saman ongelman kanssa pähkäilen! - väsynyt reumaatikko
Vuosi sitten sain nivelreuma-diagnoosin ja myös minä olen ollut viime aikoina tosi väsynyt. Johtuneeko lääkkeistä, joita nykyään syön vain Trexania, Predinosolonia, Somacia ja Ibusalia. Kortisonia saan myös pistoksina muutaman kuukauden välein. Lääkärit ovat minullekin sanoneet, ettei niitä pistoskohtia saa kastella samana päivänä tulehdusvaaran takia. Siis tuo siuhkukielto on ihan normijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988