Minulla jatkuva väsymys, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat jokapäiväistä.Onko muilla reumaa potevilla kyseisiä oireita? ja mikä avuksi?
Varsinkin kortisoni kuurien aikaan tulee oksettava olo ja lääkääri määräsi somac lääkettä pahoinvointiin.Olen 52 v mies ja selkärankareuma todettiin 2011.
Reuma ja väsymys
2
1378
Vastaukset
- Maria111111111
Moikka!
Mulla ollut vähän samaa ongelmaa ihan hirveetä väsymystä, huonoa oloa nälkä olis mutta kuitenkaan ruoka ei mene alas!! En sitten tiedä että johtuuko väsymys siitä että unenlaatu ei ole yöllä hyvä. Kortisonipiikkien jälkeen huono olo! Kai se on sitten sen sivuvaikutus, onko sulla sanottu että kun piikki annetaan ettei samana päivänä saisi suihkussa käydä vai onko se vaan tän mun reumalääkärin mielipide? En osaa oikeen neuvoa että mikä siihen ruokahaluttomuuteen auttaisi, itse saman ongelman kanssa pähkäilen! - väsynyt reumaatikko
Vuosi sitten sain nivelreuma-diagnoosin ja myös minä olen ollut viime aikoina tosi väsynyt. Johtuneeko lääkkeistä, joita nykyään syön vain Trexania, Predinosolonia, Somacia ja Ibusalia. Kortisonia saan myös pistoksina muutaman kuukauden välein. Lääkärit ovat minullekin sanoneet, ettei niitä pistoskohtia saa kastella samana päivänä tulehdusvaaran takia. Siis tuo siuhkukielto on ihan normijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667