Minulla jatkuva väsymys, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat jokapäiväistä.Onko muilla reumaa potevilla kyseisiä oireita? ja mikä avuksi?
Varsinkin kortisoni kuurien aikaan tulee oksettava olo ja lääkääri määräsi somac lääkettä pahoinvointiin.Olen 52 v mies ja selkärankareuma todettiin 2011.
Reuma ja väsymys
2
1382
Vastaukset 2
- Maria111111111
Moikka!
Mulla ollut vähän samaa ongelmaa ihan hirveetä väsymystä, huonoa oloa nälkä olis mutta kuitenkaan ruoka ei mene alas!! En sitten tiedä että johtuuko väsymys siitä että unenlaatu ei ole yöllä hyvä. Kortisonipiikkien jälkeen huono olo! Kai se on sitten sen sivuvaikutus, onko sulla sanottu että kun piikki annetaan ettei samana päivänä saisi suihkussa käydä vai onko se vaan tän mun reumalääkärin mielipide? En osaa oikeen neuvoa että mikä siihen ruokahaluttomuuteen auttaisi, itse saman ongelman kanssa pähkäilen! - väsynyt reumaatikko
Vuosi sitten sain nivelreuma-diagnoosin ja myös minä olen ollut viime aikoina tosi väsynyt. Johtuneeko lääkkeistä, joita nykyään syön vain Trexania, Predinosolonia, Somacia ja Ibusalia. Kortisonia saan myös pistoksina muutaman kuukauden välein. Lääkärit ovat minullekin sanoneet, ettei niitä pistoskohtia saa kastella samana päivänä tulehdusvaaran takia. Siis tuo siuhkukielto on ihan normijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771664
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39852En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60648
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38506