Nybergin ohjelmassa vieraana sexy näyttelijä Kati Outinen, ei muuten uskois että jo 52v. On muuten harvoja naisnäyttelijöitä että päässyt staraksi ilman että tissejä vilauttelis joka käänteessä. Ihan ammattitaito vienyt ja vie vielä jatkossakin pitkälle, eiks hän oo jo ulkomaillakin aikamoinen nimi.
No...sen verran miehinen into iski että onks kellään linkittää jos Kati on jossain vilauttanut...hmm...nam...
ihana Kati Outinen
Tulitikkujäbä
3
2181
Vastaukset
- luonnenäyttelijä
Hyvä näyttelijä on!! Velipoika sai Jussipatsaan elokuvasta "Tulitikkutehtaan tyttö" ja kovasti kehui Katin ammattitaitoa!!! Tissinvilautuksia en oo Katin toimesta nähnyt!!
- grgrg3rg3g
Hampaaton ja hirveän oloinen ruutana nykyään
- outi 67 v.?
Juu... ei tosiaan uskois, että 52 v. Viisitoista vuotta laittaisin ulkonäön perusteella lisää. Karmeat hampaat, naama kuin maantiekartta, ohuet hiirenharmaat hiukset jne.
Koskaan ei ole hyvännäköinen ollut, mutta vanhetessaan aivan karmean ruma. Mutta ei se hänen meriittejään elokuva-alalla vähennä, en minä sillä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468