Hei, mulla on tällainen kiusallinen ongelma kun en osaa sanoa onko ylähuuleni reunaan ilmestynyt finni vaiko herpes. Alkoi pari päivää sitten sattua huulen yläreuna aivan kuin finni olisi tulossa, ei siis pahemmin kuumottanut tai sykkinyt, aivan normaali finnin tulo oire. No eilen siihen ilmestyikin punoittava ja kosketusarka näppy. Eilen illalla yritin puristella ja oli kipeä kuin mikä, eikä tullut mitään ulos, yritin neulalla puhkaista reikää jotta tulisi pois se mikä on tullakseen, ei tullut kuin kirkasta nestettä. (Mulla on ollut ennenkin tällaisia finnejä, jotka eivät muodosta sellaista valkoista päätä vaan kuivuvat itsekseen.)Tänään aamulla kävin apteekissa kysymässä apua ja ei farmaseutti osannut sanoa ollenkaan. Ostin laastarin ja laitoin tähän päälle, nyt on kosketusarka ja tuntuu että vähän kuumottaisi, mutta taitaa olla kaikesta räpläämisestä kipeä. Onko se niin että herpeksen tunnistaa aina? Onko se paineltaessa kipeä? Niin ärsyttävää kun ei tiedä miten pitäisi hoitaa.. Auttaako laastari finnin parantumista vai pitkittääkö vaan jos olenkin erehtynyt laittamaan finnin päälle herpes laastarin? Menisin muuten lääkäriin viljelyyn mutta kun ei t.keskukseen näin pienien asioiden takia saa aikaa.. Auttakaa jos tiedätte!
Huuliherpes vai tulehtunut finni?
Huolestunut
2
2381
Vastaukset
- adfasfsa
Herpes tulee huuleen, finni tulee ihoon. Huoh..
Jos se on huulen päällä eikä iholla, se on herpes, idiootti.- Huolestunut
Hei, mutta kun on siinä ylähuulen ja ylähuulen välissä
Niin on vaikea sanoa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468