http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194840630460/artikkeli/suden lammasjahti keskeytyi huutoon kaksi lammasta kuoli silti.html
Täälä paukahtaa pyssy ja suut pysyy supussa jos susi näkyy. Tiettyjä asioita mistä ei puhuta ja kukaan ei tiedämitään eikä ole kuullut mitään.. vaikka tasantarkkaan tietääkin että yksi susi on sotkettu suohon...
Hyvä se on huudella sieltä helsinginpäästä.
2
<50
Vastaukset
- Aivan oikein
Sudet ovat pskaelukoita, ensinnäkin pihasusista on suurihaitta ne pitää hävittää heti, aseessa pidettävä patruunat lippaassa ihan siltävaralta jos vaikka tärpäis.
Sudet levittävät myös loisia luontoon ja täällä metsäpeura alueella tuhoavat metsäpera kantaa, poisvaan joka ikinen minkä saa tähtäimeen.
He jotka haluavat pitää susia hakekoot pois sudensa ja sillä siisti. - Että sellaisia
Pentti Linkola on vihreiden oppi-isä. Likolan mielestä ihmisiä on liikaa ettei eläimille jää tilaa. Myös matkivat natsisaksan eläinsuojelua, haluasivat kai tyhjentää maaseudun asukkaista että suurpedoille jäsi tilaa.
Vihreät, natsit ja eläinsuojelu - Pelontorjunta - Suntuubi.com
pelontorjunta.suntuubi.com/fi/Blogi/?id=1Översätt den här sidan
11 okt 2010 - Yleisessä mielikuvassa absoluuttista pahuutta edustava kansallissosialistinen Saksa oli eläinsuojelun edelläkävijä, ja natsien eläinsuojelun ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337