Millainen on armonkallio asuinalueena?

Luki.

Olen ajatellut ostavani asunnon armonkalliolta nyt kun hinnat ovat laskussa tunneliprojektin takia. Millainen paikka on asua? Onko rauhallista? Aika tiiviiksi rakennettuhan tuo on.

14

5588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoden kokemus

Oon tykännyt vuoden perusteella kovasti! Kävelymatka keskustaan, joten ei ole tarvinnu hankkia bussikorttia. Rauhallista seutua, koska ei ole ohikulkumatkalla minnekään, tarkotan siis lähinnä vkoloppuiltoja-öitä. Lähellä lenkkipolut ja ruokakaupat. Autoilun suhteenkin kivalla paikalla, koska pääsee hetkessä isoille teille. Ambulanssien äänet tuosta isolta tieltä välillä kantautuu, mutta hyvin äkkiä semmoseen tottuu.
      Jos jotain kritiikinsanaa pitäis keksiä niin talviaikaan kadunvarsiparkkeeraus on välillä jännää. Vaikka aurauksen takia on pysäköintikieltoja tiettyinä kellonaikoina, ei niitä aina noudateta ja siinäpä onkin sitten valleja ylitettävänä kun koittaa paikalleen saada omaa ajokkia.

• Luki.

Kiitos hyvästä vastauksesta. Häiritseekö muuten junarata? Kuuluukoo myös talojen edessä oleva kävelytieosuus kaupungin aurattavaksi vai joutuuko osakkaat itse työntelemään lumet kolalla pois? Voin kuvitella että parkkeeraus on hankalaa talvella siellä kapeilla kujilla.

• Mitä häh?

Kohta alkaa jytisemään ja talojen perustat rakoilla kun tunnelin räjäytykset alkavat! Louhosrekkaralli jyrää vuosikausia.

• -A-

Se nyt hemmetissä vuosikausia jyrää, nyt eletään toukokuuta 2014 ja täällä Onkiniemessäkin on seurantapalvelun mukaan jo n. puolet louhittu. Järkeä saa vitutuksen keskelläkin käyttää.

• Ammoinasunut

Onkos siellä vielä se Hannibal-baari? (Ei silti että kaipaisin. Yhden kerran kävin ja silloinkin meinasin saada turpiini).

• Poispois

Ei ole Hannibal-baari enää toiminnassa eikä tilalla ole mitään muutakaan kapakkaa.

Tunnelityömaan sanotaan valmistuvan v,, 2017. Täällä tehdään töitä ma klo 7 - la klo 18!!!!!! Louhitaan, kaivetaan, lastataan, puretaan kuormaa, porataan, räjäytellään joka ilta klo klo 21.30 - 22 (joskus toki pvälläkin) niin että meinaa saada joka kerta sydärin. Tohon Näsijärven rantaan pohjustetaan ja rakennetaan asuinaluetta, joka valmistuu 2020! Siellä kaivetaan, kuormataan, kolistellaan ja rämistellään kaiket pvät ja illat. Kekkosentiellä kaamea liikenne...

Että oikein paljon tervetuloa vaan tänne "rauhalliselle" Armonkalliolle. :-(

• AkuAnkka4

On. Nykyisin kuulemma oikein mukava paikka. - Ja onkin ihan jees mesta, itsekin joskus tuolla poikettiin, niin ei ole enää vanhoilla tarinoilla mitään pohjaa.. Muuttunut mesta siis. Oikeinkin siisti mesta!

• Kamala

Sokeritoukkia riittävästi älä muuta

• Kiinteistöguru

Haisee pieru.

• skklsdl

Kiinteistövälittäjää,älä,,,,

• Elukanvihaaja

Joo sokeritoukkia piisaa ainakin helenankadulla ja siltakadulla eli siis muissakin on samat viemärit

• TiivistäOnJuu

Mä en ymmärrä miks joku haluaa päästä käytännös keskustaan, mutta höpistä väljyydestä. Vai onko tilanne se, että rahat on loppu, autoa ei ole mutta kaikkee pitäs saada silti lähes ilmatteeks ?

• llöklou

Kiinteistövälittäjä älä viitsi taas,,,,,

• Motari2

Hinnat vaan nousee ja raketoi. Osta vielä kun kerkiät, kohta ei ole kaupan. Olen 20 vuotta asununut, enkä pois muuta. Kaikki kämmenellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6788
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1005
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      871
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      804
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      91
      768
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      751
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe