Ei sitten rahalla taaskaan saanut älyä ja ajotaitoa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288604523702.html
Näytön paikka
4
169
Vastaukset
- Lamboman
Vitunko väliä? Uusi on jo pihalla.
- Isukki itse
Isä lainasi pojalleen... Ei tuollaista peliä voi valvomatta antaa ajoon. Eivät nykynuoret osaa arvostaa mitään jos eivät ole itse joutuneet työllään ansaitsemaan sitä. Vahingosta varmasti oppii kyllä jotain.
- Keskimoottori
Ei se ole iästä kiinni... Paul Walkerin kohtalokasta Porcshe Carrera GTä ajoi yli 40 v ukkeli ja tolppaan mentiin ja kovaa. Ei tuollaisia rata-auton kaltaisia tehoja saisi antaa tavallisten kuolevaisten käsiin.
- liian nuori rattiin
En ollenkaan ihmettele että noin voi käydä, jos pääsee ekaa kertaa ferrarin rattiin kun korttiakaan ei ole montaa vuotta vielä omistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24510755
- 1276893
- 955543
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324820- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta283451- 613424
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323352Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192784- 532532