Hei, oon 14v poika ja mulla on 36.9 astetta lämpöä. Voinko mennä huomenna kouluun,vaikka on kipeä olo? En tiedä onko mulla flunssa vai mikä kun on ollu kuumetta ja vähän voimaton olo.
Flunssa
sairas3
4
148
Vastaukset
- samasairas3
No nyt 37,0
- ...
Sulla ei ole kuumetta, mutta on vähän lämpöä. Todennäköisesti sulla on tulossa flunssa tai joku muu infektio. Helpoimmalla pääset ja tauti menee nopeammin ohi, kun olet pari päivää pois koulusta.
- pöh kuume
Sulla ei ole edes lämpöä saati kuumetta vaan lapamato :) Ylös ulos ja lenkille ja sen kautta kouluun..
- ...
37 on lämpöä, koska normaali ruumiinlämpö on yleensä alle tuon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090