http://www.youtube.com/watch?v=gmUbfSJuTXY&list=PLE0AB1C3018B60159
lemmy and the friends
5
87
Vastaukset
- Lemmy always rules
Moottöripäät on tietty planeetan kovin juttu, Lemmyn käsissä moisesta iskelmästäki tulee ihan ookoo rähinää.
Muuten en kyl ihan pistäis Moottoripäitä samaan yhteyteen jonkin kuuskytlukulaisen iskelmäpumpun kaa. Senverran tota laatudistanssii on näiden välillä, että beatleshöyhensarjalaiset ois kuuluneet höyhensarjaosastoonki, kute vaikka euroviisuihi. - s f
ja sitten se että ei kannata leuhkia sillä, jos ei kykene nauttimaan musiikista jossa ei ole särökitaroita. Tällainen ei ole mitään muuta kuin kyvyttömyyttä aistia ja elää musiikin mukana.
- Ärinäkalle
Ala siis viimein kuunnella klassista, senkin rokista(kaan) mitään tietämätön monkeyman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876