saunalahdelta tietenkin...

Opiskelija.fi

Olen opiskelija, eli n.20-vuotias nainen. Minulla on puhelimessani saunalahden liittymä. Lasku tulee yleensä 15pv ja minun tilipäiväni on vasta 25pv. SILTI saunalahti on LIIIAN tiukka! Jos en ole maksanut heti laskuani, puhelimeni menee kiinni. MIKSI SAUNALAHTI EI AJATTELE ASIAKKAITAAN?? Olisin iloinen, jos asia jotenkin menisi saunalahdelle tiedoksi ja jos asiakas vaikka ei heti ole maksanut laskuaan, niin EI HETI SULJETA PUHELINTA vaan mieluummin vaikka 10€ lisää laskuun. KIITOS!
Tämä asia ei ole pelkästään minun huoleni, asiasta ovat huolestuneet monet muutkin opiskelijat, jotka eivät heti laskun tultua voi maksaa laskua, vaan vasta kun on saanut rahaa, eli esim 10 päivää myöhemmin!!!!!!!

HYVIN TÄRKEÄ AIHE!. ps. en seuraa keskustelua, joten turha laittaa omia kommentteja... asiani on vain laittaa tämä asia esille niin, että saunalahti saisi tiedon kun ne eivät ole keksineet sivulleen sellaista kuin PALAUTE.

4

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi Opiskelija!

      Ihan noin ei pitäisi homman kyllä kulkea meillä. Laskulle annetaan aina se 14 vuorokautta maksuaikaa laskun päiväyksestä, sen lisäksi laskut tulevat perille sähköisillä toimitustavoilla yleensä useamman päivän ennen päiväystäkin sähköpostiin ja OmaSaunalahteen.
      Eräpäivän jälkeenkin kuluu pidempi aika ennenkuin mitään suljetaan, siinä välissähän lähettelemme kirjallisen maksukehotuksen ja usein vielä tekstiviestimuistutuksenkin.

      Yleisesti ottaen voisi sanoa että kuluu vähintään nelisen viikkoa eräpäivästä ennenkuin sulku-uhka on ajankohtainen.

      Kymmenen päivän myöhästyminen ei vielä edes aiheuta maksukehotuksen lähettämistä, ja siksi epäilen että sinulla on nyt jotain ongelmaa alkuperäisen laskun toimituksen kanssa. Kannattaa ihan ensimmäisenä tarkistaa vaikka OmaSaunalahden kautta että mihin osoitteeseen laskusi (kirje, sähköposti tai tekstiviesti) toimittuvat.