saunalahdelta tietenkin...

Opiskelija.fi

Olen opiskelija, eli n.20-vuotias nainen. Minulla on puhelimessani saunalahden liittymä. Lasku tulee yleensä 15pv ja minun tilipäiväni on vasta 25pv. SILTI saunalahti on LIIIAN tiukka! Jos en ole maksanut heti laskuani, puhelimeni menee kiinni. MIKSI SAUNALAHTI EI AJATTELE ASIAKKAITAAN?? Olisin iloinen, jos asia jotenkin menisi saunalahdelle tiedoksi ja jos asiakas vaikka ei heti ole maksanut laskuaan, niin EI HETI SULJETA PUHELINTA vaan mieluummin vaikka 10€ lisää laskuun. KIITOS!
Tämä asia ei ole pelkästään minun huoleni, asiasta ovat huolestuneet monet muutkin opiskelijat, jotka eivät heti laskun tultua voi maksaa laskua, vaan vasta kun on saanut rahaa, eli esim 10 päivää myöhemmin!!!!!!!

HYVIN TÄRKEÄ AIHE!. ps. en seuraa keskustelua, joten turha laittaa omia kommentteja... asiani on vain laittaa tämä asia esille niin, että saunalahti saisi tiedon kun ne eivät ole keksineet sivulleen sellaista kuin PALAUTE.

4

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi Opiskelija!

      Ihan noin ei pitäisi homman kyllä kulkea meillä. Laskulle annetaan aina se 14 vuorokautta maksuaikaa laskun päiväyksestä, sen lisäksi laskut tulevat perille sähköisillä toimitustavoilla yleensä useamman päivän ennen päiväystäkin sähköpostiin ja OmaSaunalahteen.
      Eräpäivän jälkeenkin kuluu pidempi aika ennenkuin mitään suljetaan, siinä välissähän lähettelemme kirjallisen maksukehotuksen ja usein vielä tekstiviestimuistutuksenkin.

      Yleisesti ottaen voisi sanoa että kuluu vähintään nelisen viikkoa eräpäivästä ennenkuin sulku-uhka on ajankohtainen.

      Kymmenen päivän myöhästyminen ei vielä edes aiheuta maksukehotuksen lähettämistä, ja siksi epäilen että sinulla on nyt jotain ongelmaa alkuperäisen laskun toimituksen kanssa. Kannattaa ihan ensimmäisenä tarkistaa vaikka OmaSaunalahden kautta että mihin osoitteeseen laskusi (kirje, sähköposti tai tekstiviesti) toimittuvat.

      Jos esimerkiksi sähköpostilasku ei sinua tavoita koskaan, eikä yhteyspuhelinnumerosi ole oikein, ensimmäinen merkki laskusta saattaakin olla se maksukehotus, ja sen saamisesta ei sitten liittymän sulkemiseen niin kamalan pitkä aika olekaan.

      Yleisenä muistutuksena todettakoon että asiakas on vastuussa laskutustietojensa paikkaansa pitävyydestä, eli esimerkiksi jos olet muuttanut, tai sähköpostiosoitteesi on muuttunut, siitä tulee itse ilmoittaa asiakaspalveluun.

      Muistathan myös että voit tehdä OmaSaunalahden tai asiakaspalvelun kautta maksusopimuksen laskullesi, eli käytännössä siirtää sen eräpäivää myöhemmäksi. Tämä ei maksa toivomaasi kymmentä euroa, vaan ainoastaan viisi euroa per lasku.

      Palautetta voivat kaikkia asiakkaamme lähettää meille OmaSaunalahden kautta suoraan.

      Toivottavasti kuitenkin palaat tähän keskusteluun ja näet tämän viestin.

      Terveisin,
      Mikko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • PPettynyt

      Saunalahti / Mikko selitä tässä miten sähköpostin kirjoittaja voi säätää korjainten kokoa ja lähettää pistin liitteenä useamman kuin yhden valokuvan. Saunalahti, tulkaa tälle vuosituhannelle!

    • jippiiii

      Pörssiyhtiönä Saunalahti näyttää elävän ja voivan hyvin yhä täällä. Heh

    • Anonyymi

      Eipä tuu mieleen toista toimijaa joka rämpii näin ilman mitään valonpilkahdusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1815
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1475
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      299
      1313
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1297
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      929
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe