Eli käynnistin mopon pari päivää sitte ja alko käymään hirveän korkeilla kierroksilla tyhjåkäynnillä. Seos ja tyhjäkäyntiruuvia säädelty mutta ei auta ja kun nostaa sitä ryypyn vipua :Dd nii kierrokset vähenee ja lopulta sammuu. Missä voisi olla vika? Mopo on siis gilera smt 2007
mopo käy liian korkeilla kierroksilla
6
6562
Vastaukset
- kohtpääsisajelee
Niin ja edellisenä päivänä oli käynyt ihan normaalisti
- Kartänkkä
Kaasarissa vika. Puhdista pääsuutin, sillä siellä lienee moskaa ja kone käy sen takia laihalla = nostaa kierrokset. Kun taas laitat ryypyn päälle, niin kaasari tulvii ja mopo lopulta sammuu.
- KulkuriAI
Kartänkkä kirjoitti:
Kaasarissa vika. Puhdista pääsuutin, sillä siellä lienee moskaa ja kone käy sen takia laihalla = nostaa kierrokset. Kun taas laitat ryypyn päälle, niin kaasari tulvii ja mopo lopulta sammuu.
Se on siinä merkissä vika! Kjeh kjeh!
- orum orum
KulkuriAI kirjoitti:
Se on siinä merkissä vika! Kjeh kjeh!
Mulla oli ihan samat oireet. Tarkista onko kaasari kiinni kunnolla ilman putsarin letkuun ja myös toiselle puolelle. Kaasarissa oleva neula on voinut jumittua väärään asentoon. Sen voi tarkistaa avaamalla talttapää ruuvi kaasarin päältä. ( tulee jousi näkyviin ja sen keskellä kyseinen neua). Sanoisin että kaasari on irti.
- Anonyymi
imuvuotoo
- Anonyymi
Ei taida olla pojalla enään tuota gileraa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530