Liikkuu paska porukkaa.
Kuhmalahdessa.
18
1153
Vastaukset
- Mr Kroisos
Kangasalan parhaat ja rikkaimmat tyypit asuu Kuhmalahdella.
- Vain 6 miljonääriä?
Ei välttämättä enää. Esim. muistatte mr. ollilan, hänellä OLI aikoinaan omistuksia kuhmiksella, eipä ole enää, myös hra Mäkelä, multimiljonrl noin kauniisti lyhennettynä muutti pois jo joskus 10 vuotta sitten Tikkurilaan eli eipä Kuhmalahdessa ole enää kuin ehkä 6 Pirkanmaan rikkaimmasta miljonääristä. Korjatkaa verotietojen perusteella jos olen väärässä.
- Alkuperäisasukas
On täällä vielä ainakin 4 miljoonakerhon tyyppiä, eivät vaan pidä itsestään mölyä, ovatko sitten niin fiksuja?
- äimän käki
kuhmalahti----missä milloin ?
- on totuus
Tauti pesäke!
- Kunnon meininkiä
Entisille vanhustentaloille ainakin on vuoden sisään ilmestynyt ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua. Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään, kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.
- tule vaan
Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään//no muuta sitten kuhmalahlelle niin jo alkaa tapahtummaan....kun tiatosi mukkaan on kuhmalahlella porukkaa joka lähtoon
//ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua//- peräsuoli
Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.
- paskat mulle
peräsuoli kirjoitti:
Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.
Sahalahdessa asuu paljon paskaa siis ihan paska porukkaa.
- ???
HÖH. No mikäs vika sahalahtelaisissa? Kertokaa jotakin malliesimerkkitapauksia. Saatas vähän tiätää! Ei olis pelkän luulon varassa.
- Sahataanhomojasahala
//ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua// juoruakkoja ja kaupan myyjät vasta ovat ns juoruakkoja Kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.Sahalahdessa suurin osa on kaivannon luusereita.
- Lahtikyttis
Kytät liikkuu täällä aika lailla ja ennen vanhaa ei niitä koskaan täällä.
- vajakki ja monologi
Joku vammanen pyöräili lauantaina mua vastaan. Ite ajoin Ruutanasta päin ja tää tuli vastaan vähän ennen Pikonlinnaa. Jatkoin siitä liikenneympyrästä Metsäkulman suunnalle.
Se vammanen ajo mankelillaan ja piti yksinään jotain mölinää. Mistä lie oli tulossa, minne lie menossa. Ei paljo nappaa tietää.- ....................
Pikonlinnassa on laitos vaikeasti autististen vammaisten hoitopaikka. Kävelyttävät näitä ympäristössä ja näin yksi päivä miten hoitaja pyöräilytti autistia sellaisella laitteella missä oli tavallaan kai kaksi pyörää kiinni toisissaan (vierekkäin).
Mutta ei näitä autisteja yksin päästetä liikenteeseen, mölisemään. Liekö karannut vaiko et vaan huomannut hoitajaa siinä rinnalla?
(Kerran täällä kyllä pääsi yksi vammainen karkuunkin.) - sisäsiittoa
Jos historiassa mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, niin eivätköhän melkein kaikki suomalaiset ole keskenään jotain todella kaukaista sukua. Kun minun äitini ja isäni sukuja tutkittiin, niin huomattiin, että 1700-luvulla joku isäni esi-isä ja joku äitini esiäiti olivat sisarukset keskenään eli tavallaan minunkin vanhemmat ovat sukua keskenään. Kuitenkin meistä lapsista on tullut ihan normaaleja
- Ta daa
Se joka tuli vastaan, sillä pyörällään, muistutti hieman sitä South Parkin Timmya. Ero oli siinä, että ajoi pyörällä, kun taas Timmy vetää pyörätuolilla.
- Anonyymi
perskammareiten mesta ja eikä voi lähteä vanhempien luota ei kerta kaikkia voi.
- Anonyymi
Uteliat ihmiset kyttää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279