Liikkuu paska porukkaa.
Kuhmalahdessa.
20
1345
Vastaukset
- Mr Kroisos
Kangasalan parhaat ja rikkaimmat tyypit asuu Kuhmalahdella.
- Vain 6 miljonääriä?
Ei välttämättä enää. Esim. muistatte mr. ollilan, hänellä OLI aikoinaan omistuksia kuhmiksella, eipä ole enää, myös hra Mäkelä, multimiljonrl noin kauniisti lyhennettynä muutti pois jo joskus 10 vuotta sitten Tikkurilaan eli eipä Kuhmalahdessa ole enää kuin ehkä 6 Pirkanmaan rikkaimmasta miljonääristä. Korjatkaa verotietojen perusteella jos olen väärässä.
- Alkuperäisasukas
On täällä vielä ainakin 4 miljoonakerhon tyyppiä, eivät vaan pidä itsestään mölyä, ovatko sitten niin fiksuja?
- äimän käki
kuhmalahti----missä milloin ?
- on totuus
Tauti pesäke!
- Kunnon meininkiä
Entisille vanhustentaloille ainakin on vuoden sisään ilmestynyt ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua. Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään, kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.
- tule vaan
Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään//no muuta sitten kuhmalahlelle niin jo alkaa tapahtummaan....kun tiatosi mukkaan on kuhmalahlella porukkaa joka lähtoon
//ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua//- peräsuoli
Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.
- paskat mulle
peräsuoli kirjoitti:
Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.
Sahalahdessa asuu paljon paskaa siis ihan paska porukkaa.
- ???
HÖH. No mikäs vika sahalahtelaisissa? Kertokaa jotakin malliesimerkkitapauksia. Saatas vähän tiätää! Ei olis pelkän luulon varassa.
- Sahataanhomojasahala
//ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua// juoruakkoja ja kaupan myyjät vasta ovat ns juoruakkoja Kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.Sahalahdessa suurin osa on kaivannon luusereita.
- Lahtikyttis
Kytät liikkuu täällä aika lailla ja ennen vanhaa ei niitä koskaan täällä.
- vajakki ja monologi
Joku vammanen pyöräili lauantaina mua vastaan. Ite ajoin Ruutanasta päin ja tää tuli vastaan vähän ennen Pikonlinnaa. Jatkoin siitä liikenneympyrästä Metsäkulman suunnalle.
Se vammanen ajo mankelillaan ja piti yksinään jotain mölinää. Mistä lie oli tulossa, minne lie menossa. Ei paljo nappaa tietää.- ....................
Pikonlinnassa on laitos vaikeasti autististen vammaisten hoitopaikka. Kävelyttävät näitä ympäristössä ja näin yksi päivä miten hoitaja pyöräilytti autistia sellaisella laitteella missä oli tavallaan kai kaksi pyörää kiinni toisissaan (vierekkäin).
Mutta ei näitä autisteja yksin päästetä liikenteeseen, mölisemään. Liekö karannut vaiko et vaan huomannut hoitajaa siinä rinnalla?
(Kerran täällä kyllä pääsi yksi vammainen karkuunkin.) - sisäsiittoa
Jos historiassa mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, niin eivätköhän melkein kaikki suomalaiset ole keskenään jotain todella kaukaista sukua. Kun minun äitini ja isäni sukuja tutkittiin, niin huomattiin, että 1700-luvulla joku isäni esi-isä ja joku äitini esiäiti olivat sisarukset keskenään eli tavallaan minunkin vanhemmat ovat sukua keskenään. Kuitenkin meistä lapsista on tullut ihan normaaleja
- Ta daa
Se joka tuli vastaan, sillä pyörällään, muistutti hieman sitä South Parkin Timmya. Ero oli siinä, että ajoi pyörällä, kun taas Timmy vetää pyörätuolilla.
- Anonyymi
perskammareiten mesta ja eikä voi lähteä vanhempien luota ei kerta kaikkia voi.
- Anonyymi
Uteliat ihmiset kyttää,
- Anonyymi
Huomasin kerran kun tuo mies ja isäntä antoi toisilleen piiskaa se oli heidän joulurauha.Sitten antoivat sovinto seks...
- Anonyymi
mikä oli osoite ..oliko 93 jotain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044