Kuhmalahdessa.

hräkäh

Liikkuu paska porukkaa.

18

1126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Kroisos

      Kangasalan parhaat ja rikkaimmat tyypit asuu Kuhmalahdella.

    • Vain 6 miljonääriä?

      Ei välttämättä enää. Esim. muistatte mr. ollilan, hänellä OLI aikoinaan omistuksia kuhmiksella, eipä ole enää, myös hra Mäkelä, multimiljonrl noin kauniisti lyhennettynä muutti pois jo joskus 10 vuotta sitten Tikkurilaan eli eipä Kuhmalahdessa ole enää kuin ehkä 6 Pirkanmaan rikkaimmasta miljonääristä. Korjatkaa verotietojen perusteella jos olen väärässä.

    • Alkuperäisasukas

      On täällä vielä ainakin 4 miljoonakerhon tyyppiä, eivät vaan pidä itsestään mölyä, ovatko sitten niin fiksuja?

    • äimän käki

      kuhmalahti----missä milloin ?

    • on totuus

      Tauti pesäke!

    • Kunnon meininkiä

      Entisille vanhustentaloille ainakin on vuoden sisään ilmestynyt ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua. Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään, kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.

    • tule vaan

      Itse asun Sahalahdessa jossa ei ikinä tapahdu mitään//no muuta sitten kuhmalahlelle niin jo alkaa tapahtummaan....kun tiatosi mukkaan on kuhmalahlella porukkaa joka lähtoon
      //ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua//

      • peräsuoli

        Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.


      • paskat mulle
        peräsuoli kirjoitti:

        Saunalahti on hyvää sitä juon aina se antaa potkua.

        Sahalahdessa asuu paljon paskaa siis ihan paska porukkaa.


    • ???

      HÖH. No mikäs vika sahalahtelaisissa? Kertokaa jotakin malliesimerkkitapauksia. Saatas vähän tiätää! Ei olis pelkän luulon varassa.

    • Sahataanhomojasahala

      //ihme tyyppejä, on viinatrokaria, alkoholistia, narkkaria, väkivaltarikollista ja seinähullua// juoruakkoja ja kaupan myyjät vasta ovat ns juoruakkoja Kannattais varmaan muuttaa säätiön taloille niin sais elämään vähän sykettä.Sahalahdessa suurin osa on kaivannon luusereita.

    • Lahtikyttis

      Kytät liikkuu täällä aika lailla ja ennen vanhaa ei niitä koskaan täällä.

    • vajakki ja monologi

      Joku vammanen pyöräili lauantaina mua vastaan. Ite ajoin Ruutanasta päin ja tää tuli vastaan vähän ennen Pikonlinnaa. Jatkoin siitä liikenneympyrästä Metsäkulman suunnalle.
      Se vammanen ajo mankelillaan ja piti yksinään jotain mölinää. Mistä lie oli tulossa, minne lie menossa. Ei paljo nappaa tietää.

      • ....................

        Pikonlinnassa on laitos vaikeasti autististen vammaisten hoitopaikka. Kävelyttävät näitä ympäristössä ja näin yksi päivä miten hoitaja pyöräilytti autistia sellaisella laitteella missä oli tavallaan kai kaksi pyörää kiinni toisissaan (vierekkäin).

        Mutta ei näitä autisteja yksin päästetä liikenteeseen, mölisemään. Liekö karannut vaiko et vaan huomannut hoitajaa siinä rinnalla?

        (Kerran täällä kyllä pääsi yksi vammainen karkuunkin.)


      • sisäsiittoa

        Jos historiassa mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, niin eivätköhän melkein kaikki suomalaiset ole keskenään jotain todella kaukaista sukua. Kun minun äitini ja isäni sukuja tutkittiin, niin huomattiin, että 1700-luvulla joku isäni esi-isä ja joku äitini esiäiti olivat sisarukset keskenään eli tavallaan minunkin vanhemmat ovat sukua keskenään. Kuitenkin meistä lapsista on tullut ihan normaaleja


    • Ta daa

      Se joka tuli vastaan, sillä pyörällään, muistutti hieman sitä South Parkin Timmya. Ero oli siinä, että ajoi pyörällä, kun taas Timmy vetää pyörätuolilla.

    • Anonyymi

      perskammareiten mesta ja eikä voi lähteä vanhempien luota ei kerta kaikkia voi.

    • Anonyymi

      Uteliat ihmiset kyttää,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe