Kutsunnat

kalevi666

kutsunnat ois ensi viikolla. Onko kellään hyviä vinkkejä miten saada vapautus?

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyäänniintoivoton

      Joo, ota se pää pois pe**eestä ja mene sinne armeijaan. Nykynuorilla on liian kova käsitys mamman luomasta turvasta. Armeijassa, kun ei 5 ja puolen kuukauden aikana saa niitä kodin omia lihapullia. 5 1/2 kk ei ole elämästäsi paljoa pois, ja ompahan jotain mistä tarinoida seuraavat 20 vuotta. Toki jos olet liian nössö niin otappa vapautus ja sulje edestäsi monet jatko-opiskelu- ja työpaikat...

      • 555555555555

        Armeijan suorittaminen ei vaikuta työhön, ellet mene poliisiksi tms. Toki työnantajat haluavat tietää onko joskus ottamassa vuoden "vapaaata" lähtiessään armeijaan.. Koulutukseen ei todellakaan vaikuta. Samaa mieltä olen, että armeija kannattaisi toki käydä, mukaavaa aikaa.


      • sdfgsdgfsdfgds

        Entäs minä, joka olen jo ajat sitten muuttanut pois vanhempieni luota opiskelemaan toiselle paikkakunnalle? (Aivan, jotkut haluavat pärjätä omillaan VAPAAEHTOISESTI ilman yhteiskunnan pakottamista)

        En halua armeijaan nimenomaan siksi, että haluan elää omillani, ja päästä itse asettamiini tavoitteisiin. Mitä eroa on mielestäsi siinä, että syö kotona niitä äidin lihapullia, kuin että valtio järjestää ruuat nenän eteen?

        Joillakin riittää omasta elämästä kerrottavaa seuraavaksi 20 vuodeksi, eikä minun jatkokoulutusmahdollisuuksia ole rajoittanut armeijan käymättömyys. Lieneekö tuolla edes vaikutusta muualla kuin maanpuolustuskorkeakoulussa, mikä nyt ei ole ihan joka pojan tavoite :D


    • Tekeydy pöpiksi

      Kyllä se hullunpaperien hankkkiminen on nykään varmin ja toimivin keino.

      Eihän se maalta merelle nakkaa, jos viimeistään siellä kutsuntatilaisuudessa valitat kärsiväsi vakavista mielenterveysongelmista. Oli se armeija rivimiehelle melko pa-ka-paikka, ainakin minun aikanani.

      Vapautuksen saatuasi maineesi kaveripiirissä vain kohoaa, kun olet onnistunut niitä kutsunnan järjestäjiä uunottamaan.

    • Yrittää kannattaa

      Sellaiset arviot omasta mielenterveydestä, kuten että minulla on epäilty olevan, tai todettu olevan, paranoidinen skitsofrenia ja kuulen väkivaltaisiin tekoihin kehottavia ääni, saattaisivat tehota kutsuntatilaisuudessa. Tällaiset vierasperäiset sanonnat tehoavat aina paremmin, kuin tokaisu, että kärsin mielenterveysongelmista.

      Tähän keinoon kannattaa turvautua jo siinä lääkärintarkastuksessa, joka edeltää kutsuntoihin osallistumista.

    • Ennakkol. konsultti

      Tee heti niille pöydän takan istuville herroille STALINISTINEN tervehdys, Malli Tässä:

      http://www.liandersson.net/

      Uraa, Uraa, URAA .... Stalin!

      Seuraavaan kysymykseen vastaat kalauttamalla kantapäät yhteen ja teet Natzi tervehdyksen; Heil Hitler!

    • surkeaa

      Miltä tuntuu kun Jehovan Todistajana edistyvä sielunpaimen voi suorittaa asepalvelusta korvaavan velvoitteen omassa seurakunnassaan opettamalla kaikkea mahdollista mikä syrjäyttää jäseniä yhteiskunnasta sekä simputtaen
      omia jäseniään joille vanhempien tuputtama lahkoura ei oikein istu.

    • "Ei" on keksitty

      Sano ei.

      Ei sinne pakolla ketään saada eikä haluta.


      Voit terästää tarinaa seuraavilla:

      "Käytän huumeita ja aion pössytellä vastakin."

      "En ole varma, ammunko jonkun kun saan aseen."

      "Lenin sanoi, että jokaisen kunnon proletaarin on käytävä armeija ja perustettava sen sisälle kommunistisia soluja, jotka ovat valmiita toimintaan esimiehiään vastaan kun vallankumous alkaa."

    • Korvokurvo

      Kuulemma pääsee sillä kun sanot että "huono selkä". Voithan rohkeana poikana yrittää. Mutta ei tietääkseni mitenkään vaikeaa ole vapautusta saada...

      • Älkää nysväkkö

        Ei varmana riitä että vain sanoo selän olevan huono. Siitä pitää olla lääkärintodistus mukana.

        Aloittaja: Mene sinne armeijaa niin kuin mies äläkä ruikuta. Nykyään palvelusaika on lyhimmillään vain 6kk. Yhdeksän vuoden peruskouluun verrattuna se ei ole yhtään mitään.


    • dfbtrbrn

      Haista sinä paska. Mene sinne vanhainkotiin äläkä ruikuta, säälittävä loishylkiö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3141
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1436
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      973
    Aihe