Kutsunnat

kalevi666

kutsunnat ois ensi viikolla. Onko kellään hyviä vinkkejä miten saada vapautus?

11

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyäänniintoivoton

Joo, ota se pää pois pe**eestä ja mene sinne armeijaan. Nykynuorilla on liian kova käsitys mamman luomasta turvasta. Armeijassa, kun ei 5 ja puolen kuukauden aikana saa niitä kodin omia lihapullia. 5 1/2 kk ei ole elämästäsi paljoa pois, ja ompahan jotain mistä tarinoida seuraavat 20 vuotta. Toki jos olet liian nössö niin otappa vapautus ja sulje edestäsi monet jatko-opiskelu- ja työpaikat...

• 555555555555

Armeijan suorittaminen ei vaikuta työhön, ellet mene poliisiksi tms. Toki työnantajat haluavat tietää onko joskus ottamassa vuoden "vapaaata" lähtiessään armeijaan.. Koulutukseen ei todellakaan vaikuta. Samaa mieltä olen, että armeija kannattaisi toki käydä, mukaavaa aikaa.

• sdfgsdgfsdfgds

Entäs minä, joka olen jo ajat sitten muuttanut pois vanhempieni luota opiskelemaan toiselle paikkakunnalle? (Aivan, jotkut haluavat pärjätä omillaan VAPAAEHTOISESTI ilman yhteiskunnan pakottamista)

En halua armeijaan nimenomaan siksi, että haluan elää omillani, ja päästä itse asettamiini tavoitteisiin. Mitä eroa on mielestäsi siinä, että syö kotona niitä äidin lihapullia, kuin että valtio järjestää ruuat nenän eteen?

Joillakin riittää omasta elämästä kerrottavaa seuraavaksi 20 vuodeksi, eikä minun jatkokoulutusmahdollisuuksia ole rajoittanut armeijan käymättömyys. Lieneekö tuolla edes vaikutusta muualla kuin maanpuolustuskorkeakoulussa, mikä nyt ei ole ihan joka pojan tavoite :D

• Tekeydy pöpiksi

Kyllä se hullunpaperien hankkkiminen on nykään varmin ja toimivin keino.

Eihän se maalta merelle nakkaa, jos viimeistään siellä kutsuntatilaisuudessa valitat kärsiväsi vakavista mielenterveysongelmista. Oli se armeija rivimiehelle melko pa-ka-paikka, ainakin minun aikanani.

Vapautuksen saatuasi maineesi kaveripiirissä vain kohoaa, kun olet onnistunut niitä kutsunnan järjestäjiä uunottamaan.

• Yrittää kannattaa

Sellaiset arviot omasta mielenterveydestä, kuten että minulla on epäilty olevan, tai todettu olevan, paranoidinen skitsofrenia ja kuulen väkivaltaisiin tekoihin kehottavia ääni, saattaisivat tehota kutsuntatilaisuudessa. Tällaiset vierasperäiset sanonnat tehoavat aina paremmin, kuin tokaisu, että kärsin mielenterveysongelmista.

Tähän keinoon kannattaa turvautua jo siinä lääkärintarkastuksessa, joka edeltää kutsuntoihin osallistumista.

• Ennakkol. konsultti

Tee heti niille pöydän takan istuville herroille STALINISTINEN tervehdys, Malli Tässä:

http://www.liandersson.net/

Uraa, Uraa, URAA .... Stalin!

Seuraavaan kysymykseen vastaat kalauttamalla kantapäät yhteen ja teet Natzi tervehdyksen; Heil Hitler!

• surkeaa

Miltä tuntuu kun Jehovan Todistajana edistyvä sielunpaimen voi suorittaa asepalvelusta korvaavan velvoitteen omassa seurakunnassaan opettamalla kaikkea mahdollista mikä syrjäyttää jäseniä yhteiskunnasta sekä simputtaen
      omia jäseniään joille vanhempien tuputtama lahkoura ei oikein istu.

• "Ei" on keksitty

Sano ei.

Ei sinne pakolla ketään saada eikä haluta.

Voit terästää tarinaa seuraavilla:

"Käytän huumeita ja aion pössytellä vastakin."

"En ole varma, ammunko jonkun kun saan aseen."

"Lenin sanoi, että jokaisen kunnon proletaarin on käytävä armeija ja perustettava sen sisälle kommunistisia soluja, jotka ovat valmiita toimintaan esimiehiään vastaan kun vallankumous alkaa."

• Korvokurvo

Kuulemma pääsee sillä kun sanot että "huono selkä". Voithan rohkeana poikana yrittää. Mutta ei tietääkseni mitenkään vaikeaa ole vapautusta saada...

• Älkää nysväkkö

Ei varmana riitä että vain sanoo selän olevan huono. Siitä pitää olla lääkärintodistus mukana.

Aloittaja: Mene sinne armeijaa niin kuin mies äläkä ruikuta. Nykyään palvelusaika on lyhimmillään vain 6kk. Yhdeksän vuoden peruskouluun verrattuna se ei ole yhtään mitään.

• dfbtrbrn

Haista sinä paska. Mene sinne vanhainkotiin äläkä ruikuta, säälittävä loishylkiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2830
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      30
      2370
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2209
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1822
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      102
      1622
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      306
      1525
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      14
      1436
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe