Siitäs saitte Leijonien mollaajat! Aivan mahtava peli, jonka viimeistään tulisi osoittaa nälvijöille missä mennään.
Onneksi joukkue on megaluokkaisesti vahvempi. Leijonissa ei ole heikkoa lenkkiä, kannattajissa niitä on näyttänyt löytyvän.
Upeaa työtä koko porukalta, mukaan lukien huoltajat, lääkäri, fysioterapeutit ja varamaalivahdit. Hekin ovat tehneet tässä turnauksessa mahtavaa työtä, kuten tulos osoittaa.
Siitäs saitte!
3
386
Vastaukset
- Eki
Olen aivan samaa mieltä. Olen erittäin tyytyväinen Leijoniin ja seuraava päihitettävä tulee olemaan Kanada!
- tietäjä
ole mollannut,vaan IDIOOTTI SUMMASTA!!!!!
- heraklos
tietäjä kirjoitti:
ole mollannut,vaan IDIOOTTI SUMMASTA!!!!!
on vain saanut Suomen pelaamaan ei sen kummempaa. Se kyllä näkyi jo viime kevään MM-turnauksessa, vaikka pelit loppuivatkin lyhyeen. Oiva taktikko Erkka Westernlund taktikoi ja Summanen laittaa pelaajat käytännössä pelaamaan taktiikan mukaan. Ja tulokset näkyvät. Ja kyllä miljonäärejä saa vähän piiskatakin, että pelaisivat tosissaan, kukapa haluaisi olla joukkueen mätämuna. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069