Siitäs saitte!

Kössi

Siitäs saitte Leijonien mollaajat! Aivan mahtava peli, jonka viimeistään tulisi osoittaa nälvijöille missä mennään.

Onneksi joukkue on megaluokkaisesti vahvempi. Leijonissa ei ole heikkoa lenkkiä, kannattajissa niitä on näyttänyt löytyvän.

Upeaa työtä koko porukalta, mukaan lukien huoltajat, lääkäri, fysioterapeutit ja varamaalivahdit. Hekin ovat tehneet tässä turnauksessa mahtavaa työtä, kuten tulos osoittaa.

3

456

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

Olen aivan samaa mieltä. Olen erittäin tyytyväinen Leijoniin ja seuraava päihitettävä tulee olemaan Kanada!

• tietäjä

ole mollannut,vaan IDIOOTTI SUMMASTA!!!!!

• heraklos
        tietäjä kirjoitti:

ole mollannut,vaan IDIOOTTI SUMMASTA!!!!!

on vain saanut Suomen pelaamaan ei sen kummempaa. Se kyllä näkyi jo viime kevään MM-turnauksessa, vaikka pelit loppuivatkin lyhyeen. Oiva taktikko Erkka Westernlund taktikoi ja Summanen laittaa pelaajat käytännössä pelaamaan taktiikan mukaan. Ja tulokset näkyvät. Ja kyllä miljonäärejä saa vähän piiskatakin, että pelaisivat tosissaan, kukapa haluaisi olla joukkueen mätämuna. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2361
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      47
      813
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      223
      647
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      548
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    Aihe