Välimallin turnaus

Hoh hoijaa!!!

Täällä ääliöt vouhottaa kun Suomi pelaa jossain aivan turhassa ja merkityksettömän turnauksen finaalissa.Herätkää jo idiootit!!!!

9

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hockey

      ITE VATIPÄÄ!!! KUN KAIKKI PARHAAT ON KERRANKIN MUKANA NÄHDÄÄN SUOMENKIN TODELLINEN TASO...

      • ******

        se laivakin seilaa...


      • tietäjä

        ,miehet puoli vireessä,toisin oli naganossa kesken kauden!!! Aika mitään sanomatonta kiekkoa.Siitä huolimatta hieno saavutus Leijonille!!

        Mutta silti ei oikein nosta fiiliksiä kattoon ja vielä vähemmä kun toi mörökölli on heilumassa tuolla penkin takana!!


      • Wetter
        ****** kirjoitti:

        se laivakin seilaa...

        Jos tarkoitat sitä, että Suomi on päässyt onnella näin pitkälle ja että saavutus olisi tästä syystä jotenkin väheksyttävä, niin et ymmärrä urheilusta mitään.


    • Rog

      Siis hä!? Välimallin... Kun ei ymmärrä lätkästä mitään niin ei ymmärrä...

      • jep jep

        Aivan kausi alussa KAIKILLA! Joka joukkue on samanlaisilla lähtökohdilla liikkeessä. NHL:än järjestämä turnaus jossa finaaliin markkinoitiin lippuja jenkit vs kanada...... Joten

        Kannattaa haukkua nyt joukkue......

        Suomalainen menttaliteettihän siltä pukkaa esiin. Ollaan kateellisia jos joku muu pärjää eikä itse pääse mukaan. Jos mä jään auton alle ni oot varmasti kateellinen jos joku säälii....

        Itse en dikkaa ramista laisin olen kyllä pelannut samassa joukkuessa ja vaati itseltään liikoja jo silloin ja kun ei päässyt tavoitteeseen kiukutteli muille.

        Kyllähän turnaus on "suuressa" maailmassa eniten arvostettu, mm skabat amatöörien kisat.


    • lauantai

      WC/CC on perinteisesti arvostetuin turnaus, mutta mua kyllä häiritsee suuresti se, että tänä vuonna NHL:n ilmeisen työsulun vuoksi suuri osa huipuista on vielä hyvin kesäterässä tässä vaiheessa, mikä tekee valmentamisesta lottoa. Suomen onni on, että meillä maajoukkuepelit on aina motivoineet pelaajia.

      • U.A

        WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

        LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!


      • jep jep
        U.A kirjoitti:

        WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

        LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!

        Vai olympialaiset???????????????

        Super mariohan se kaiken tietää...
        Eiköhän toi ole tutkittu "maailman parhaiden" pelajien kesken aika monta kertaa.

        Viimoisessa tutkimuksessa jonka olen saanut käsiini. Tehty kaudella 2002-2003

        NHL pelaajista 79% Pitää entistäkanada cup:ia kova tasoisinpana turnauksena ja arvostaa siinä menestymistä eniten.

        Perusteluina kyseisessä tutkimuksessa pelaajat sanovat mm. vähiten kieltäytymisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe