Välimallin turnaus

Hoh hoijaa!!!

Täällä ääliöt vouhottaa kun Suomi pelaa jossain aivan turhassa ja merkityksettömän turnauksen finaalissa.Herätkää jo idiootit!!!!

9

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hockey

ITE VATIPÄÄ!!! KUN KAIKKI PARHAAT ON KERRANKIN MUKANA NÄHDÄÄN SUOMENKIN TODELLINEN TASO...

se laivakin seilaa...

• tietäjä

,miehet puoli vireessä,toisin oli naganossa kesken kauden!!! Aika mitään sanomatonta kiekkoa.Siitä huolimatta hieno saavutus Leijonille!!

Mutta silti ei oikein nosta fiiliksiä kattoon ja vielä vähemmä kun toi mörökölli on heilumassa tuolla penkin takana!!

• Wetter
        ****** kirjoitti:

se laivakin seilaa...

Jos tarkoitat sitä, että Suomi on päässyt onnella näin pitkälle ja että saavutus olisi tästä syystä jotenkin väheksyttävä, niin et ymmärrä urheilusta mitään.

• Rog

Siis hä!? Välimallin... Kun ei ymmärrä lätkästä mitään niin ei ymmärrä...

• jep jep

Aivan kausi alussa KAIKILLA! Joka joukkue on samanlaisilla lähtökohdilla liikkeessä. NHL:än järjestämä turnaus jossa finaaliin markkinoitiin lippuja jenkit vs kanada...... Joten

Kannattaa haukkua nyt joukkue......

Suomalainen menttaliteettihän siltä pukkaa esiin. Ollaan kateellisia jos joku muu pärjää eikä itse pääse mukaan. Jos mä jään auton alle ni oot varmasti kateellinen jos joku säälii....

Itse en dikkaa ramista laisin olen kyllä pelannut samassa joukkuessa ja vaati itseltään liikoja jo silloin ja kun ei päässyt tavoitteeseen kiukutteli muille.

Kyllähän turnaus on "suuressa" maailmassa eniten arvostettu, mm skabat amatöörien kisat.

• lauantai

WC/CC on perinteisesti arvostetuin turnaus, mutta mua kyllä häiritsee suuresti se, että tänä vuonna NHL:n ilmeisen työsulun vuoksi suuri osa huipuista on vielä hyvin kesäterässä tässä vaiheessa, mikä tekee valmentamisesta lottoa. Suomen onni on, että meillä maajoukkuepelit on aina motivoineet pelaajia.

• U.A

WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!

• jep jep
        U.A kirjoitti:

WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!

Vai olympialaiset???????????????

Super mariohan se kaiken tietää...
        Eiköhän toi ole tutkittu "maailman parhaiden" pelajien kesken aika monta kertaa.

Viimoisessa tutkimuksessa jonka olen saanut käsiini. Tehty kaudella 2002-2003

NHL pelaajista 79% Pitää entistäkanada cup:ia kova tasoisinpana turnauksena ja arvostaa siinä menestymistä eniten.

Perusteluina kyseisessä tutkimuksessa pelaajat sanovat mm. vähiten kieltäytymisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60