Kuinka usein itket?

itkijä

Olen mies ja itken joskus empaattisesta liikutuksesta. Nytkin itken, sydänsurujen takia tosin.

42

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • empaattinen mies

jos verta tulee niin silloin saa tirauttaa kyyneleen.

• turhankin herkästi

itken kaikesta mikä kuplii yli..

• Lisää sellaisiikin..

Minust ainakin on eri hienoo et mieskin osaa näyhttää tunteensa. Pidän sellaisista miehistä hirveän paljon, paitti jos itkee kokoajan niin silloin on kyllä jotakin vialla ja sellainen pitää hoitaa kuntoon.

• Kyllä miehetkin

itkee, mutta harva sen tunnustaa.

• Itku helpottaa n

Itken tämän v****n ahdistuksen takia. Kun ihminen ei ole onnellinen, se on tällainen. Juuri nyt en itke. Kun alkaa mieli menemään matalaksi, se purkautuu itkuna. Se on raskasta. Toisaalta helpottavaa. Syytän itseäni, miksi olen tällainen. Ja miksi menin ihastumaan. Miksi loikkasin heti toiseen suhteeseen. Miksi ihminen on näin v****n tyhmä.

Sen olen päättänyt, että en enää ikinä lähde leikkimään.

• Eilen viimeksi
    • J***

"Miehen tie mutkainen peittämä on vain kyynelten Pitkä tie kuljetaan niin yksin toisinaan."

• J*** kans

Kovat jätkät ei itke.

• En taida

osata itkeä enää, viimeksi itkin 19 vuotta sitten..ei vaan itku tule vaikka itkettäs ehkä muutama kyynel :(

• juo vettä

.

• 1965.

Itken harvoin, mutta nyt olen tehnyt sitä viimeisen reilun kolmen viikon aikana useammin kuin vuosiin, ehkä vuosikymmeniin. On kovaa tässä liki viisikymppisenä huomata ettei osaakaan olla naiselle sitä mitä pitäisi. Rakastaa, muttei osaa näyttää rakkauttaan. Ja nyt se taitaa olla myöhäistä.

• itkin vuolaasti

tässä äskettäin, kun katselin dokumenttia, jossa näytettiin törkeätä salaa kuvattua hevosiin kohdistuvaa eläinrääkkäystä. :'(

• Herkkä ja aito

Ihminen on kosketuksessa omiin tunteisiinsa ja itseensä, kun kykenee itkemään vaikka muiden nähden. Ei siis itsesääli-itkua vaan liikutuksesta syystä tai toisesta. Olen itse tyytyväinen, että olen herkkä ja voin itkeä. Arvostan myös samaa toisissa ihmisissä.

• 1965.

Hienosti sanottu. Kolahti. Olen tuota juuri miettinyt. Ihan pelottaa että itkenkin itsesäälistä, enkä siitä syystä miksi luulen, eli siksi että on niin kova ikävä. Ehkä molempia.

• yksinäinennainen

itkin eilen kaksi tuntia melkein, elämän epäreiluutta. Kun ei haluaisi olla yksin, on silti oltava, kun ystävät ovat välillä kiireisiä, tapaamme harvoin, koska ovatkin aika kaukana ja heidän lastensa harrastukset ja niihin menee usea ilta viikossa, ne jutut vievät niin suuren osan ystävieni ajasta. Haluaisin myös kainalooni sen erään miehen, joka parhaassa tapauksessa poistaisi minulta tämän ikävän ja liiallisen yksinäisyyden.

• 14+16

itkin viimeksi 2011 joulukuussa kun mummoni kuoli ja seuraavan kerran tammikuun alkua 2012 kun pappa kuoli.

• Hymyillen menen

Minä itkin keväälä usein. Juhannusta ennen aivan valtavasti. Silloin olin epätoivoinen. Ikävissäni. Pelkäsin mitä elämä olisi ilman häntä, kun häntä niin rakastan. Pelkäsin miltä tuntuu nähdä hänet toisen kanssa. Turhaa pelkäsin. Ei tuntunut miltään. Tyhjältä. Ajattelin että tuntisin itseni rumaksi ja surkeaksi. Mutta kun näin hänet toisen kanssa niin tajusin ettei hän koskaan rakastanut minua. En voinut tuntea mustasukkaisuutta seuraajaani kohtaan. Se oli oikeastaan terapeuttista. Nähdä ettei hän minua ollut rakastanut. Ja oikeassa olin. Ja pystyin hymyilemään jälleen. Itkuja ei ole enään tullut. Voin kauniisti ikävöidä. Tiedän että rakkauteni ei koskaan taida loppua häntä kohtaan, mutta minä en myöskään vaihtanut perhettäni mihkään. Vaan se on edelleen minulle ykkönen.

• nais immeinen

Esimerkiksi juuri nyt itken liikutuksesta. Olen niin pahoillani puolestasi !

• Selkeyttä tulee

Monesti se on juurikin noin. Se mitä eniten pelkää, onkin hyvä kohdata.

• ei varmastikkaan

Kyllä se niin on usein. Se ei saa joka pelkää.

• itken paljon

Itken joka viikko jotakin. Aina kun ahdistaa, viimeisten parin vuoden aikana jopa useamman kerran päivässä, mutta en enää niin paljon. Itku tulee paljon helpommin kuin nuorena.

• `*?`=`?**+

Ilosta, liikutuksestakin olen joskus itkenyt, mutta siitä on aikaa. Viimeisen parin kuukauden aikana olen itkenyt lähes päivittäin ja se itku on sellaista lamaannuttavaa.
      Jos pullottaisi surunkyyneleet ja säilyttäisi, ei ne kuitenkaan kertoisi siitä kuinka paljon on sattunut….. Ei ne kerro tunteiden määrää, ei mittaa herkkyyttä. Oli niitä varastollinen tai vain yksi hyllyllinen.

Pidän hienona sitä jos mies uskaltaa olla avoimin sydämin, ei piilottele kyyneliään jos siltä tuntuu. Olen rinnalla jos voin, aina en ole voinut halata ja se on ollut ikävää. Vaikka tykkäänkin syksystä, niin tähän vuodenaikaan liittyy paljon muistoja. Tutustumisia ja menetyksiä. Tänäkin vuonna syksy toi tullessaan surun sydämeeni, mutta vaikken koskaan tulekaan näkemään ihmistä, niin hänen jos kenen poskilla toivon olevan onnenkyyneleitä….

• 516131

Joskus lapsena itkin viimeksi. Nykyään lähinnä silmät kastuu jos on tunteet pinnassa.

• Joka päivä

Nykyään joka päivä, valitettavasti. Aikaisemmin en juurikaan itkenyt.

• nais immeinen

Sanoisinko, että useamman kerran viikossa. Etupäässä liikutuksesta. Surusta silloin tällöin.

• Kyyneleet loppu.

Enää en pysty/uskalla itkeä paljoakaan koska nykyään aina kun on paha mieli ja itken sen pienen millinkin niin olo on sen jälkeen aivan kauhea, silmiä ja päätä särkee julmetusti, hirveä jomotus, ja sen jälkeen on monta päivää hyvin väsynyt olo ettei meinaa jaksaa tehdä mitään. Se vie kaikki fyysiset ja henkiset voimat. Siksi tämä koska olen aiemmin itkenyt lähes joka päivä, olen jo päässyt niistä jokapäiväisisistä itkuista,onneksi, koska ei ole enää mitään syytä sille.

• melko usein minäkin

minulla on sen jälkeen yleensä hyvä ja "puhdistautunut" olo.

• Olen itkenyt

elämän kolhiessa kai kyyneleeni loppuun. Vaikka nainen olen, niin hyvin harvoin itken enää, sitävastoin on pakko mennä nukkumaan, saatan nukkua alkuillasta aamuun, toki ilokaa ei silloin irtoa, olen vain hiljaa.
      Kun kokee paljon, juuri sitä mikä kolhii pahiten, niin ehkä olen kovettanut luonteeni, tunteeton en ole, olen tunneherkkä, mutta se ettei itku tule, se on varmasti sieltä menneestä ajasta johtuvaa.

• tiedättekö

miehet ei itke rakkauden tähden,ennemmin hyppäävät kiikkuun

• kiiku vain

Ei tiedetä eikä uskota :D

• eräs m

Itkettää juuri nyt :(

• hölmöt leffatkin

En yleensä itke. Lapset saavat kyllä joskus kyyneleet silmiin.

• linnunradan laidalta

Itkin eräänä vappupäivänä. Ihan viimeinen viesti.ikinä.se kun tuijottaa kännykkää ja tietää.

• itku-iita

itkin viimeksi kun näin netissä kamalan raa'an videon jossa joku sairas mulkku oli heittänyt pienen kissan märkään betoniin eikä kissaa saatu sitten enää irti kun se oli kuivunut... raukka meni eläinten taivaaseen hirveissä tuskissa :( Kamalaa katsottavaa, tuntui pahalta. Kissan itku kuulosti hirveältä.

• yllättävä itku

Kerran töistä tullessani jakotiin mennessäni odottaessani hissiä aivan normaalissa tunnelmissa tuli minulle aivan yllättäen ilman mitään järjellistä syytä voimakas tarve purskahtaa itkuun. Yritin hissimatkan pidätellä itkua ja odotin vain sisällepääsyä päästääkseni tunteeni valloilleen. Sisälle päästyäni itkin hetken ja olin taas entiselläni.
      Jälkeenpäin samana päivänä sain kuulla, että tyttäreni koira oli lopetettu juuri tuona aikana. Hän oli ollut aikeissa koiran sairauden vuoksi tuon tehdä, mutta en etukäteen tiennyt asiasta. Mietin jälkeenpäin, että koin ja ehkä jaoinkin sitä samaa tuskaa, jota tyttäreni sillä hetkellä tunsi joutuessaan luopumaan rakkaasta lemmikistään.

• se oli

etiäinen

• Ajattelin itsekin
        se oli kirjoitti:

etiäinen

että meillä on niin vahva yhteys, että minä aistin tuolla hetkellä ainakin sen, miltä hänestä tuntui. Ja kellonaikakin täsmäsi minuutilleen nukutuspiikin kanssa. En ole viitsinyt tästä kokemuksesta puhua tyttärelle mitään, luultavasti hän pelästyisi. :)

• herkkänainen

Itken aika usein. Näin on jatkunut jo monta vuotta. Sitä ennen en juuri itkenyt. Olen myös hyvin herkkä. En tahdo satuttaa mitään elävää olentoa. Tunnen myötätuntoa myös inhottavia ihmisiä kohtaan, jos heillä menee huonosti. Näin herkkänä ihmisenä ei ole helppoa elää. Mutta pakkohan se on jotenkin mennä eteenpäin.

• Ei...

muista edes koska viimeksi itkin.

• tää on niin noloa

joskus, tänään kävelin duunista, katselin kauniita lehtiä, aurinko lämmitti selkää, kyyneleet vaan valui kun pääsin himaan, naapuri kysy hädissään, mikä sulla on, vastasin kun kaikki on niin kaunista, pillitin lujempaa ja juoksin sisälle. ja nyt en kehtaa lähtee kauppaan..jos joku ihana vaikka sattuu sanoo mulle moi, rupeen pillittään täysillä. oon aina ollut tällänen, mut aina en jaksa itseäni, kun joka asia tuntuu kunnolla ja ei millään pysty estään itkemistä. s

• Mrs Robinsson

En ole itkenyt ainakaan vuoteen. Silloin kun mieheni jäi kiinni toisesta naisesta, itkin joka ainoa päivä viikkotolkulla. Itkin aamulla, itkin illalla ja heräsin yöllä itkuuni. Kunnes kylmetin sydämeni, enkä aio itkeä enää koskaan.

• yöllä pimeässä itken

Yöllä saattaa joskus itku tulla jos rupean liikaa elämääni miettimään. Läheisen sairaus on se asia, joka saa yöllä itkemään jos annan sille liikaa valtaa. Yöllä ei voi paeta ajatuksiaan vaan ne hyökkää täysillä päälle. Hyvä se on itkeä välillä omassa rauhassa, eipähän tarvi toisten silmien edessä ruveta parkumaan. Vaikka tietääkin ettei ne asiat itkemällä parane, mutta minkäpäs ihminen itselleen voi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe