Eli ajattelin hankkia ihan kasvattajalta. Olen lukenut paljon hoidosta ja kysyisin vielä kasvattajaltakin mutta äiti on usein aika jyrkkä toivelemmikeissä. Miten saisin vakuutettua äidin chinchillasta? Antaisinko hänen lukea jonkun hyvän hoito oppaan netistä ja nähdä chinchilla videoita? :/
"Hei, mä haluun chinchillan!"
3
235
Vastaukset
- chinkkugin
joo suosittelen ostamaan kasvattajalta,mutta muista että chintsuihin pitää varata rahaa koska hinta voi olla muissa paikoissa korkeampi ja pitää olla myös häkki.
chichilla voi elää tosiaan jopa 20v joten sinulla tulee olla paljon aikaa lemmikillesi! toki jos hankin 2 chintsua niin ei tarvitse niin paljon seuraa.
200-400e suunnilleen menee ja tottakai eläimelle pitää myös ostaa heinää ja chinchilloille tarkoitettua pellettiä.
jos äitisi ei suostu chinchillaan niin pyydä nätisti ja kerro chinchilloiden hyvistä puolista.
:) - jelluz
chinchu on kyllä ihan paras jyrsiä!! mutta kannattaa varautua että öisin kuuluu paljon ääniä. esim. chinchu hyppää paikasta toiseen ja kaataa ruokakupit ja jne.
- jffkgjkv
Suomalaisista kirjoista esim.Perhemediat- Chinchilla.
Tietysti voithan kysyä, jos jonkun kasvattajan luo voi mennä tutustumaan cincuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991