Pikku g ei ansaitse elää

Barathrum

alkujen alus jollon pikku g oli ihan uus niin sil oli matala profiili, ja se ei ärsyttäny ketään.. nyt kun se on tullu "suosituks" niin sil alkaa nousta kusi päähän.. multa pikku g:lle : sä et vittu ansaitse elää!

21

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuvitonen

      Alussa, kun Pikku G oli tuntemattomampi, niin kukaan ei kiinnittänyt kaveriin huomiota.
      Nyt, kun G on erittäinsuosittu, niin katellisia imbesillejä vituttaa ankarasti miehen menestyminen.
      Ei Pikku G ole muuttunut, sinä olet.
      Vedäppä itsesi vessanpöntöstö, niin teet palveluksen suomalaiselle yhteiskunnalle.

      Terveisin: Luuvitonen

      • Gustav

        Voisitte te Pikku G:n fanittajatki keksiä muitaki puolustuksia, ku vaa, et "tee ootte kateellisia". Tietysti osa on sitäkin, mutta ainakin itse inhoan Pikku G:tä siksi, että hän väittää itseään räppäriksi vaikka sitä hän ei ole. Ei kyllä ketkään muutkaan Suomessa olevat...


      • Luuvitonen

        Hoh-hoijakkaaa!!!
        Jopas alkoi ramasemaan... käännän kylkeä....Piiitkäääpieeeruuu!!!
        Se oli sulle.
        Hoh-hoijaaa!!! Zzzzzzzz...zz..


      • HAHAHAHA
        Luuvitonen kirjoitti:

        Hoh-hoijakkaaa!!!
        Jopas alkoi ramasemaan... käännän kylkeä....Piiitkäääpieeeruuu!!!
        Se oli sulle.
        Hoh-hoijaaa!!! Zzzzzzzz...zz..

        ...niin puhutaan paskaa.

        hähähää, tekikö kipeää mun kommentti hahhahhaa voi vittu mikä luuseri.


      • Pikku G is the Best
        HAHAHAHA kirjoitti:

        ...niin puhutaan paskaa.

        hähähää, tekikö kipeää mun kommentti hahhahhaa voi vittu mikä luuseri.

        ei oo mitää valittamista, Pikku g:llä o iha hyvää musaa ja se on ollu heti suosittu sä oot vaa kade et itte pystyis tuohon, puhukaa joskus jotaan hyvää siitä


      • HAHAHAHA
        Pikku G is the Best kirjoitti:

        ei oo mitää valittamista, Pikku g:llä o iha hyvää musaa ja se on ollu heti suosittu sä oot vaa kade et itte pystyis tuohon, puhukaa joskus jotaan hyvää siitä

        niin...se tapahtui TAAS! nämä pikku gayn fanit käyttävät jatkuvasti tätä kateellisuus-väitettä että me olisimme kateellisia kun emme itse muka osaisi tehdä samanlaista paskaa musiikkia? Kuinka edes voit sanoa meitä kateellisiksi kun emme edes pidä siitä paskamusasta mitä pikku G tekee ja me olisimme sille paskalle musiikille kateellisille? HAH! te ette ollenkaan ajattele mitä te tänne kirjoittelette vaan puhutte paskaa, niinkuin mä olen jo aiemminkin sanonut, pitää puhua paskaa kun ei mitään järkevää keksitä.


      • AliG
        HAHAHAHA kirjoitti:

        niin...se tapahtui TAAS! nämä pikku gayn fanit käyttävät jatkuvasti tätä kateellisuus-väitettä että me olisimme kateellisia kun emme itse muka osaisi tehdä samanlaista paskaa musiikkia? Kuinka edes voit sanoa meitä kateellisiksi kun emme edes pidä siitä paskamusasta mitä pikku G tekee ja me olisimme sille paskalle musiikille kateellisille? HAH! te ette ollenkaan ajattele mitä te tänne kirjoittelette vaan puhutte paskaa, niinkuin mä olen jo aiemminkin sanonut, pitää puhua paskaa kun ei mitään järkevää keksitä.

        Kukahan sitä paskaa suustaan linkoaa koko ajan!?!?! Veikkaanpa, että ei taida kärkipäässä olla Pikku G fanit tai minä... kyllä varmasti monen mielestä sinä...







        säälittävää sinänsä...


      • HAHAHAHA
        AliG kirjoitti:

        Kukahan sitä paskaa suustaan linkoaa koko ajan!?!?! Veikkaanpa, että ei taida kärkipäässä olla Pikku G fanit tai minä... kyllä varmasti monen mielestä sinä...







        säälittävää sinänsä...

        Niin, massateinien mielestä minä linkoan paskaa, koska nämä massateinit kuuntelevat juuri pikku G:stä, ja massateinejä on paljon enemmän mitä meitä jotka tietävät enemmän HYVÄSTÄ musiikista.

        Itse olet säälittävä viisastelija.


      • kuvatus
        HAHAHAHA kirjoitti:

        Niin, massateinien mielestä minä linkoan paskaa, koska nämä massateinit kuuntelevat juuri pikku G:stä, ja massateinejä on paljon enemmän mitä meitä jotka tietävät enemmän HYVÄSTÄ musiikista.

        Itse olet säälittävä viisastelija.

        mikä on hyvää musaa? mä en itekään pidä pikku geestä suuremmin, mut en jaksa jaaritella kun joku alaluokkalainen täällä näiden kanssa. joo ja kritiikki..ei se ole kateellisuutta, nielköön sen paskan, se on niiden tehtävä.


      • henkkaHa123

        et tiedä mitä sossuhuora tarkoittaa olet vielä
        niin sylivauva!!!
        ja miten se tähän liittyy?


    • ...

      Miksei muka sais elää?! onko se tehny sulle jotai pahaa vai? jos pikku geen musa ei kiinnosta , nii älä kuuntele!! äläkä tuu tänne haukkuu sitä!!!

      • *********

        nii justii se o tosi hyvä ja et pysty siihen ite


    • Likka=//

      kaikki ansaitse elää niin kuin sääkin!!! vois sanoo et pikku g:kin vois ajatella susta samanlailla, kuin sä siittä...ei sillä oo todellakaan noussu kusi päähän vaan sulla se on noussu pelkästä kateudesta..ala elään ja lopeta tollaiset jutut ettei joku ansaitsis elää se joko ei täällä ansaitsis elää oot SÄ!!!

      • jape

        Lopettakaa ny saatana ne löpinänne ny siitä kateudesta... Onks se ainoo puolustus teillä?


      • kuvatus
        jape kirjoitti:

        Lopettakaa ny saatana ne löpinänne ny siitä kateudesta... Onks se ainoo puolustus teillä?

        joo ne ei kato tajuu et kritiikkiä saa antaa. meniskö ne sanoo jollekin joka arvostelee autoa et "hei jätkä on vaan kateellinen, kun ei oo toi auto/ ei psyty samaan kun toi auto.." kuiva esmes mut kuitenkin ymmärtänette mitä meinaan.


    • Sekoliini

      Kaikil on oikeus elää!!! niinku sul.... ni on pikku g:eel kin oikeus elää!!! oot sä vähän tärähtäny...!!!???

      • Sekoliini

        Hei herätkää välil..!!!!
        Jos et tykkää pikku G:eest ni älä kuuntele sitä!!! Turhaa sun on tulla tänne haukkuu!!! Ja muuten...!!! jotkut alkaa vihaa sitä koska se on homo...!!!! Tai onx se ees homo??!!! Voi helvetti et on nii tyhmii ihmisii joilla ei järki kulje!!!!


      • minä
        Sekoliini kirjoitti:

        Hei herätkää välil..!!!!
        Jos et tykkää pikku G:eest ni älä kuuntele sitä!!! Turhaa sun on tulla tänne haukkuu!!! Ja muuten...!!! jotkut alkaa vihaa sitä koska se on homo...!!!! Tai onx se ees homo??!!! Voi helvetti et on nii tyhmii ihmisii joilla ei järki kulje!!!!

        voi jeesus... mä en ole mikään pikku geen fani mutta jos radiosta tulee joku sen biisi ni en mä vedä mun radiota wc.een pöntöstä alas. mun mielestä pikku g ei ole tehnyt mitään väärää vai onko? kieltämättä on aika lapsellista tulla tänne palstalle kirjottaan pikku g.stä jotain paskaa. parempi on että pikku g.een vihaajat pysyvät jollain muulla palstalla.


    • heh

      niin naurettavaa!! ei voi muuta sanoo!! jokaisel makunsa ja THAT'S IT! vihaajat.. miks tuutte tänne palstalle jos nii inhootte?

    • aNsGu

      No vittu säkö sit ansaitset?! LoL!!!

      • jape

        Pissis, joka käyttää nörtti-ilmaisuja... jättää sanattomaksi. "Lol"... Ei helvetti. Eikö EVVK enää riitä teille?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe