Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tosi lapsellista

AjGujN3n

Kasvakaa aikuisiksi ja menkää muualle ruikuttamaan. Toi on TODELLA lapsellisa tulla tänne haukkumaan Pikku G:tä. Ei siitä tarvii tykätä, mutta ei tarkii yleisellä nettisivustolla haukkuakkaan. Menkää Wordiin ja kirjottakaa novelli Pikku G:stä ja lukekaa se aina kun potuttaa.

14

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annikka

      niin on toooosi lapsellista tulla tänne haukkumaan, olen siitä samaa mieltä.vaikka ei pikku g:stä tykkääkkään niin ei sitä tarvi silti tulla tänne haukkumaan!enhän minäkään kule jossaki musiikki-palstoilla haukkumassa....

      • mää

        joo, oon samaa mielt kanssanne :)) !!


    • PikkuMikko

      Wordi ei toimi ja potutusta on pakko purkaa jollain tavalla. Mikäs sen hauskempaa kuin mollata "julkkiksia".

      • jason-blue

        no vaihda officee, kuka vittu käyttää mikkisoftan spagettikoodeja.

        OpenOffice, StarOffice, AppleWorks... löytyyhän noita.


    • *marsu-fani*

      pikku g:llä on hyvää musaa

      • ......

        No nii onki!!! aivan ihanii kappaleita!!!


      • I hate Pikku G
        ...... kirjoitti:

        No nii onki!!! aivan ihanii kappaleita!!!

        "ihanat sanotukset",ja paskat.....perseestä ne kaikki on!!!!!!!!!!!


      • Tinja
        I hate Pikku G kirjoitti:

        "ihanat sanotukset",ja paskat.....perseestä ne kaikki on!!!!!!!!!!!

        haista...


    • -Just me-

      Täällä saa ihan vapaasti ilmaista mielipiteensä,ei tää oo semne paikka et tääl pitäis vaan hehkuttaa et:"oi ku se Pikku G on ihana" "oi ku se on hyvä räppään!!!!"Noita kumpaakaan se ei kyl oo...Mut turha ruveta valittamaan et tääl ei sais haukkua Pikku G:tä,yrittäkää nyt vaan tajuta et kaikki muut paitsi pikku likat ei tykkää Pikku G:stä!!!Täällä saa IHAN VAPAASTI mollata sitä,yhtä hyvin ku kehuakin!!!Mut siin jätkäs ei oo mitään kehumist...YÖK!!!!

    • perkele

      taidanpa jatkossa wordin sijaan tulla aina tänne vittuileen. hauskinta on lukea g:n fanien itkuja. ja siihen väliin eksyy aina muutama sellainen "viisas ja elämäänähnyt aikuinen" joka sanoo että LAPSELLISTA ja KASVAKAA AIKUISIKSI. miksi pitäisi kasvaa aikuiseksi kun ikä ei ole vielä sinnepäinkään? taisi sinulta jäädä lapsuus elämättä kun kadehdit nuoria... ( huomatkaa tuo kadehtia-verbi! en uskonut ikinä käyttäväni sitä, se kuuluu tuiskun ja pikku g:n fanien vakiosanastoon!)

      • HAHAHAHA

        Tuota minäkin oon yrittänyt selitää niille mutta ei, nehän vaan sanoo sen naurettavan vakiopuolustuksensa että me olisimme kateellisia, Hahahaha! Mutta eivät he sitä tajua kun eiväthän ne edes tajua mitä on hyvä musiikki.


      • AjgujN3n

        Ihan tiedoks vaan, että mä en itsekkään ole aikuinen. Mä en tarkota sillä "kasvakaa aikuisiksi" jutulla että pitäis jo 15 vuotiaana olla "aikuinen". Tarkotan sillä lähinnä sitä että "käyttävää päätänne" tai "painukaa helvettiin". Kyllä mä sen ymmärrän jos sanoo vaan jotain "Pikku G on surkee, se tekee surkeeta musaa ja on idiootti YÄÄÄÄÄÄK!"
        Mutta tämä "Hyi perkele Pikku G on vitun hinttari joka panee Antti Tuiskua" on ihan eri tymää ja TOSi lapsellista ("kasvakaa aikuisiksi")

        P.S. Taisinkin jo mainita, että itse ei kuuntele Pikku G:tä, (tai Royal Familyä) joten en ole mikään 10wee pikku tyttö joka puolustaa idoliaan...


      • perkele
        AjgujN3n kirjoitti:

        Ihan tiedoks vaan, että mä en itsekkään ole aikuinen. Mä en tarkota sillä "kasvakaa aikuisiksi" jutulla että pitäis jo 15 vuotiaana olla "aikuinen". Tarkotan sillä lähinnä sitä että "käyttävää päätänne" tai "painukaa helvettiin". Kyllä mä sen ymmärrän jos sanoo vaan jotain "Pikku G on surkee, se tekee surkeeta musaa ja on idiootti YÄÄÄÄÄÄK!"
        Mutta tämä "Hyi perkele Pikku G on vitun hinttari joka panee Antti Tuiskua" on ihan eri tymää ja TOSi lapsellista ("kasvakaa aikuisiksi")

        P.S. Taisinkin jo mainita, että itse ei kuuntele Pikku G:tä, (tai Royal Familyä) joten en ole mikään 10wee pikku tyttö joka puolustaa idoliaan...

        no kyllä minunkin mielestä nuo jutut että pikku g on homo on tosi separeita, mutta tuiskusta ne menee juuri ja juuri läpi, onhan hän niin KAUNIZ!!!!!1


    • miii...

      Täähän on just oikee paikka kertoo et noi teiniräppääjät on ihan syvältä.. en oo ikinä dikannut räplaulajia ja vielä ku joku teini hyppii lavalla niin ei voi muutaku nauraa... Ja suomi on vapaa maa joten mää haukun kätä mä haluan oli se lapsellista tai ei...!!!!!!111

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe