Borde man knalla ner till torget.Samma krimskrams som vanligt förstås...vädret är fint och så träffar man säkert bekanta.
Vastaukset 5
- tradition 9
Höstmarknad skulle det förstås vara.
- vi vet vem
Ett liknande inlägg avlägsnades två gånger från porvoon palstan.
- torget
vi vet vem kirjoitti:
Ett liknande inlägg avlägsnades två gånger från porvoon palstan.
Jag skulle gärna ha köpt fisk,kryddfisk och saltströmming.Jag hade möjlighet först sent på fredagen att besöka marknaden och då hittade jag åtminstone inte några fiskförsäljare mera.Fina kryddor hittade jag däremot.
- taditioner
torget kirjoitti:
Jag skulle gärna ha köpt fisk,kryddfisk och saltströmming.Jag hade möjlighet först sent på fredagen att besöka marknaden och då hittade jag åtminstone inte några fiskförsäljare mera.Fina kryddor hittade jag däremot.
Kryddfisk får Du från de vanliga fiskhandlaren fr.Pellinge när han finns på torget.För 3år sen sa jag till honom om det,man skall hålla för traditioner.Då hadde han olika smaksatta stömmingar mm men ingen kryddfisk,sen dess vet han när han ser mig att nu kommer "näbbgäddan"!!..
- torget
taditioner kirjoitti:
Kryddfisk får Du från de vanliga fiskhandlaren fr.Pellinge när han finns på torget.För 3år sen sa jag till honom om det,man skall hålla för traditioner.Då hadde han olika smaksatta stömmingar mm men ingen kryddfisk,sen dess vet han när han ser mig att nu kommer "näbbgäddan"!!..
Tack,jag skall fråga efter kryddfisk nästa gång.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568