Kävin ensimmäisessä ultrassa. On rv 6. Sikiön sydämensyke oli liian alhainen ja joudun erikoistarkkailuun. Onko raskauden jatkumiselle mitään mahdollisuuksia?
rv6+sikiön sydämen syke
4
2493
Vastaukset
- Mamma
vuoksi siirsin ensimmäisen ultrani viikolle 7 jolloin sikiö on paljon kehittyneempi...
- Tappi
Itselläni ei edes näkynyt alkiota rv 6, vaan pelkkä ruskuaispussi. Sain uuden ajan 2 viikon päähän ja jo näkyi alkio. Noin varhaisessa vaiheessa on aika omitusta joutua erityistarkkailuun kun ei se ole vielä ees kehittynyt tarpeeksi että sydän löisi hyvin.
- Marianne
Kiitos vastauksista. Säikähdin perusteellisesti lääkärin kommenteista ja olen lähinnä odottanut ahdistuneena keskenmenon alkamista, mutta ehkä kaikkea toivoa ei kannata menettää vielä. Nyt uskallan hieman rennommin odottaa tämän viikon ultraa (nyt siis rv 7) eikä kaikki aika mene "lopun odotteluun". Lääkärin puheista sain hyvin pessimistisen käsityksen.
- mira
mulla oli vasta eilen eka neuvolalääkärikäynti ja kahdestoista raskausviikko jo alkoi, ja sydänääniä yritettiin kuunnella muttei kuulunut. lääkäri sanoi sen olevan normaalia mutta varmuudeksi antoi lähetteen ultraan. (täällä ei ole normaalisti kuin 1 ulraäänitutkimus, rv 18-20). tänään kuitenkin tuli jo parempi mieli kun näki sikiön sydämen sykkeen, kaikki olikin hyvin :) mulla vaan kohtu piti niin kovaa ääntä ettei sikiön sydäntä kuullut niiden läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145