Kuinka harhauduinkaan ton lelun ostoon, se on tehoton ja köppänen. Mutta pokkana myivät sitä.
onko kellän kokemuksia?
Kärcher WD 5.200 MP märkä-kuiva-imuri ON LELU!
6
2967
Vastaukset
- Mitä aioit
sillä imeskellä ?
- Parinkympin
halpiksetkin pelaa aivan loistavasti !
- Sellaisella olen
kuivurin siivonnut vuosia, jos menee rikki ei kirpaise..
- Ja lehtipuhallin
Sellaisella olen kirjoitti:
kuivurin siivonnut vuosia, jos menee rikki ei kirpaise..
tietysti..
- Anonyymi
Ostin uudemman version tuosta viime kesänä. Autotallissa siivoilen mm. purua, lastuja ja hiontapölyjä. On todellakin lelu. Suodatin menee tukkoon ihan jatkuvasti ja imuteho on surkea. Suulakkeen karvat vaan työntää pölyä edellään ja suulaketta pitää nostella jotta se imisi pölyn kunnolla. Myöskin tuo suulake on niin muovinen ja heppoinen, että tuskin kestää karussa olosuhteessa kauan.
- Anonyymi
Todellakin, surkea imuteho ja rikkalapio/harjalla joutuu poimimaan isommat sattumat joita ei jaksa poistaa edes kohdistamalla. Mihinköhän tämä lelu on tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238