kääpiökynsisammakko

samppi

Kuinka kauan kääpiökynsisammakko elää??

10

6042

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistaja

      Eli eivät valitettavasti ole pitkäikäisiä

    • froggie

      Mulla ainakin on kääpiökynsisammakollani nyt menossa viides vuosi. Sen kaverit tosin on jo kuolleet. Veikkaan että jos pystyn sillä pitämään hyvät olot niin elää vielä pitkään. Olen kuullut huhuja jopa kymmenestä vuodesta.

      Että muutama ja muutama... Ei kannata uskoa noita ikäarvioita kun mulla on tetrakin joka on 8v kun sanotaan että ne elää vain joku 3 vuotta...

      • samppi

        Kynsisammakkoni kuoli tänä aamuna =( Käytin sammakkoani eläinlääkärissä päivä ennen kuolemaa ja lääkäri totesi, että sillä on joku sairaus ja siihen se kuoli =( =(


      • froggie
        samppi kirjoitti:

        Kynsisammakkoni kuoli tänä aamuna =( Käytin sammakkoani eläinlääkärissä päivä ennen kuolemaa ja lääkäri totesi, että sillä on joku sairaus ja siihen se kuoli =( =(

        Aina surullista kun kiva elukka kuolee varsinkin jos se on niin symppis kuten sammakot... onneksi omani on vielä elossa kun olen sille perustamassa juuri omaa akvaariota jonne sitten hankin sille enemmänkin kavereita. Toivottavasti se tykkää :)

        Mutta ei muuta kuin uusi sammakko kehiin. Kannattaa tietty pohtia josko sille saisi vielä kivemman elämän. Kerta kerralla jos saisi onnellisempia sammakoita.


      • manteli]]
        froggie kirjoitti:

        Aina surullista kun kiva elukka kuolee varsinkin jos se on niin symppis kuten sammakot... onneksi omani on vielä elossa kun olen sille perustamassa juuri omaa akvaariota jonne sitten hankin sille enemmänkin kavereita. Toivottavasti se tykkää :)

        Mutta ei muuta kuin uusi sammakko kehiin. Kannattaa tietty pohtia josko sille saisi vielä kivemman elämän. Kerta kerralla jos saisi onnellisempia sammakoita.

        Saan kääpiökynsisammakoita:D Minulla on kaksi akvaariota, toinen on 100 litran ja toinen 65litran (niissä ei vielä asu ketään). Hankin 100litran akvaariooni akvaariokaloja ja siihen toiseen eli 65litran akvaarioon kääpiökynsisammakoita.
        Kertokaahan minulle jotain kääpiökynsisammakoista:)


      • Anonyymi
        manteli]] kirjoitti:

        Saan kääpiökynsisammakoita:D Minulla on kaksi akvaariota, toinen on 100 litran ja toinen 65litran (niissä ei vielä asu ketään). Hankin 100litran akvaariooni akvaariokaloja ja siihen toiseen eli 65litran akvaarioon kääpiökynsisammakoita.
        Kertokaahan minulle jotain kääpiökynsisammakoista:)

        Minulla on enää yksi kääpiökynsisammakko, isäni osti minulle sen kaveriksi toisen , kääpiökynsisammakot saattavat metelöidä yöllä, kääpiökynsisammakot syö matoja, toukkia, muita ötököitä.

        Mun kääpiökynsisammakko kuoli 4-5v, toinen elää yhä:)


    • Iida^^

      Kaikki kääpiökynsisammakon omistajat!!! Tulkaa tänne etsimään ja löytämään tietoa sekä liittymään jäseneksi!!!
      www.iidankääpiökynsisammakot05.urli.net

    • APUA! JA HETI!!!

      Paljonko kääppärit maksaa? montako voisin ottaa 50 litran akvaarioon? Kyselen koska haluaisin kääppärin, mitä kääppäreille syötetään???

    • Käärmemies

      Kääpiökynsisammakot maksavat yleensä noin kympin (plus -miinus joitakin euroja).

      50 litran akvaariosta tulee mukava koti 1-3 sammakolle.

      Kääppärit syövät kaikenlaisia pieniä ötököitä. Sekä eläviä, että pakastettuja. Useimmiten perusruokavalion muodostavat eläinkaupasta ostettavat ötökkäpakasteet, mutta sitä kannattaa monipuolistaa (ainakin kesäaikaan) kärpäsillä, pienillä kastemadoilla, jne. Se on ihan hauskaakin opettaa sammakko tulemaan hakemaan ötökkä sormista/atuloista :)

      Suosittelen tutustumaan sivustoon http://sammakkolampi.net/kynsisammakot/index.html

    • kissa kissa kissa

      lisään viellä vaikka on tieto harvinainen kynsisammakot on lauma eläimiä tiedän koska olen kasvattaja itelläni on 24kääpiöö 18tavallista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe