ANF-ruuasta kellään kokemuksia?

nikke.

Niin, onko? Ei näyttänyt olevan kovin pahan hintaista, eikä sisältökään hullummalta... Mietin josko testaisin sitä koirilleni. Ruokien sisältö on vaan tainnut jossain vaiheessa muuttua, kun nettisivuilla lukee ihan erilaiset tuoteselosteet mitä pussien kyljissä...?? Mielummin kyllä oisin ottanu noi mitä nettisivuilla lukee =P

7

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testasin

No kokeilin yhden pussin ja vaihdoin takaisin Golden Eagleen kun jätösten määrät kasvoivat aivan järkyiksi samaten vatsa oli turvoksissa. Mikä sopii yhdelle ei käy toiselle mutta pysymme nyt Eaglessa jälleen :)

• nikke.

No mäkin ostin nyt 3kg pussin kalkkuna-ohraa kokeiluun ja jos ei sovi, niin etitään sit jotain parempaa. =) Meillä ei sinänsä ole mitään menetettävää, kun vielä etsitään sitä sopivaa ruokaa... Golden eaglesta oon kuullu kans paljon kehuja mut niissä kaikissa taitaa olla aika iso nappulakoko (ja pieni rasvaprosentti). =/ Meillä kun on pieni koira, niin ei tykkää kovin isoja napsuja syödä.

• 20+12

Ei tuo paljoa tuoteselosteella loista. Vaikuttaa samanlaiselta kuin hauhau.

• Jurak

Meillä ihoherkän koiramme rapsuttelu paheni entisestäänkin vaan,vaikka ostettiin se juuri sen vuoksi koska kauppias sanoi sen olevan hyvää muonaa juuri ihoherkille koirille ,mutta eipä sopinut meidän koiralle ainakaan .

• Eaglaaja

Ei Golden Eaglen normi kana-riisi nappula ainakaan mitään isoa ole.

• Hauhaun tasoa

Mielestäni ANF on ollut hyvin suuri pettymys. Koira ei tahdo syödä ja lihaJAUHOA kaikki lihaperäinen. Moni on kehunut Acanaa ja Orjienia niitä koitan seuraavaksi.

• ullakukkamaaria

Niin, se lihaJAUHO takoittaa sitä, että se liha on kuivattu ja jauhettu, ja sen kosteus% on 10 pintaan. Kun taas nää TUOREET lihat nappulasäkeissä sisältää vettä 75%, niin kas kun kummaa, nekin kuivatetaan ja jauhetaan jotta se saadaan sinne nappulan sekaan ujutettua ja kuivatuksessa siitä lähtee nestettä pois...

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että orijenit sun muut TUORETTA lihaa sisältävät ruuat on kuluttajan huijaamista, ja märän lihan ilmoittamisella saadaan näennäisesti liha% "korkeammalle", mitä se ei todellisuudessa ole...

Kannattaa ostaa vain ruokia, joissa on ilmoitettu lihan määrä kuivana. Tosiaan kun noista 70% tuotetta lihaa sisältävistä ruuista otetaan siitä 70% vettä lihan osuudesta pois, niin lihan osuus kuiva-aineesta on noin 30-40%, eli samaa tasoa, kuin hau haussa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe